Sadece sevmelik sonra geri vericem. Buna yakın olursa tadından yenmez 😍

Sadece sevmelik sonra geri vericem. Buna yakın olursa tadından yenmez 😍

Olmaz mı başımın belası halasının sarı kaplanı ismimle seslenip benden çikolata ve Thomas tren istiyor. Bu ay bütün paralarımı ona harcadım. Ama değer öpücüklerine sarılmasını değiyor. Ask o aşk benim için...🥰❤️
Eveet yaaa☺️
Erkek çocukları bu yaşlarda daha güzel çünkü Kızlar kendini sevdirmiyor ama ileriki zamanda da kızlar çok tatlı oluyor elimizde kalmamış lütfen sonra tekrar deneyiniz😂😂
Not alıyorum 😄
Bende kız çocuğu sevmek istiyorum 😃 baba diyenden. Annemizle birlikte banyodan çıkmış bornozlu haliyle, minicik tarağıyla ıslanmış saçını taramak, öpüp koklamak falan filan 😌
Kız çocuğum olsaydı diyorum her zaman.. kız bebekleri ve çocukları o kadar zeki ve tatlı oluyor ki.. evlenirsem bir gün kız çocuğum olmasını isterdim. 🌸
Cevap
7Cevap
Yeğenim var. 1,5 yaşında. Dün annesi turşu demeyi öğretmiş. Çuuçu diye geziniyordu ortalıkta.😅
Küçük bebekler çok tatlı.. tıpkı resimdeki çocuk gibi.
Ya uğur Dündar gören sadece ben miyim qhsjssjskwkekdke
Dimi uğur Dündar'ı görüyorsun 😂😂
Az olgunlaşmış var sana uymaz bence ben yerimm karizmatik küçük adamımı🤭🥰
Bende bebekleri çok severim ama elimde yok… 😅 ilerde çocuk sahibi olmak isterim tabikide…😊
Bakıcımı tuttum ben şimdiden sevmesi bana kaldı 😅 @Barış_LonelyForever
@helene1 O iş bende hiç merak etme 😅 haber vermen yeter sdfsdf
@Barış_LonelyForever tabikideee😄
@helene1 hatta senin için hadi yol + yemek benden olsun :D
@Barış_LonelyForever adam yaa senin için kız doğuracam 😅
@helene1 Teşekkür ederim kız olursa da ismini Hayal koy bence 😅
@Barış_LonelyForever aaa senin kızla adaş olurlar ama😆
Olsunlar :D iyi anlaşırlar
@Barış_LonelyForever anlaştık sözünden dönenin KS hesabı kapatılsın🤝haahaah
@helene1 bu saatten sonra hayatta dönmem fsfssdf anlaştık ✨
Neden erkek kız olsa olmaz mı
Şu an için erkek çocuk sevesim var başka zaman da kız severim.
Bi çocuk yapaydın 😂
Var var vermesende olur 1 yas uyar mı😃
Yok bende kalmadı taze bitti :D
Makine var ama fabrika yok maalesef.
Hormonlar etki ediyor beynini kullan
Doğur kızım
Doğmadı henüz
Yakın zamanda yeğenim olacak gel de sev
Var 2.5 yaşında :D
Elimizde kalmadı :d
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?