Asla karşı tarafa güvenmediğim için evlilik düşünmüyorum
Lakin babası olmasa da olmaz. Meryem anası mısın deyip soracak hep ayss
Asla karşı tarafa güvenmediğim için evlilik düşünmüyorum
Lakin babası olmasa da olmaz. Meryem anası mısın deyip soracak hep ayss
Bu şekilde yaparsın sorun olmaz d bebeğin hakları olmaz. Bebek p. c gibi büyürse daha sıkıntı herkes baban nerede der falan çocuk aklıyla iste. O da üzülür yani
Xnkddkzodkdodkso böyle olmaz işte neyse
Yani boş vazo gibi duruyorlar da işe yarıyor bu konuda erkekler fjsudhwdh6syd6s
Dnxkdmzkkxkdkzk adam olmadıktan sonra erko kalirlar
Hepsi erko valla aralarından azicik mantıklı erko seçmek çok zor olsa da lazım dhwydheud mecbur el mahkum sececegiz
Xnxkdmzkdkzkdkzl guzelligime üzülüyorum yemin ederim
Çürüyüp gidicez
Ben de.. mezara girince buluruz mantıklı erko artik fjeydhd
Amin amin
Seçmece olsun pls mskdk
Cevap
6Cevap
Çok güzel bir soru. Olmazsada bile sevdiģin kişi, ya tabiki de kendin de bebek isteyebilirsin. Bilmiyorum ama nasil saģlikli olur, bence bir cocuk anne rolunu ve baba rolunu gerekir. Örnek olarak, kendi ilerisindeki yašami için, evlilik sevgi nedir diye örnek almasi gerek. Bence yapabilsek bile babasiz cocuk, cocuģun kendisine iyi olmaz.
evenmene gerek yok, birini bul ver, 2 kerede olur zaten sonra adamı tanıma
Omas
sen bilirsin
Peki
Bilsem sormazdim ama neyse
e sordun söyledik cevabı beğenmedin yapacak bişi yok
Koç musun kova mi
kova tabi ki
Bak nasıl bildim off
Çekiyor resmen
sende mi kovasın
Akrebim
Kovalar tiltim ondan
Kardeşim kova elimde olsa mezara sokardim ya
Abim de kova böyle kavga ediyoruz ya
Birinin kolu kırılmadan durmak yok
:)))))))))) kardeşini öp benim için
Jxkxdmxkdkzkskdk asla asla
Düşman gibiyiz
bi sen bozuk çıktın yani:)
3 te 2 yine fena değil
Sus ya nerem bozuk
akrep:)))))))))
Sokmusum sizi belli kuyruk sciniz var desem sende dellenirsin ahahsj
Allah'ım iyi ki böyle sinir biriyim
tavşan dağı sikmiş, dağın da çok...:))))
Xnkxdmzkskd seni döverim harbi ya sus sus sinir olmak istemiyorum gece gece
sinir mi :))))))) ayıklarız
Hem kim dedi ordaki tavşan benim
Bide tavşanlar çok tatlı değil mi yaaaaa
Abim eve getirirsen yerim dedi diye getirmedim sonra neden böylesin oluyo hayvana böyle olmak gerek aw
iyi geceler davşanım:))))
Uyuyacan mi
Ya of
Kavga edeceğim adam kalmadı
sabah 6.30 kalkıcam:)
Niye bende 7 de nzsksnsk dersim var
Harbi yaşın 30 mu
Daha da fazla))
Hı anladım
Tebrik ederim idrak kuvvetliymiş🤣
Eyw
Peki ben çocuk istemiyorum diye evlenemeyecek miyim?
Ama karşı taraf seviyor sa
Evlenme sende zorla mı
evlat edin sacma yani
Kendim doğurmak istiyorum
Neslim devam etmeli
Haklısın
Yap gitsin sende
Evlenmeden saçma.
Sus be güvenemiyorum size
Kes lan o çocuğun yerine koy kendini
Yaptım sanki he ne kiziyon
Yav ondan değil ama güvenmiyorum diyorsun her erkek aynı mı veya her kadın, değil.
Xnxkdkdkdkdkdkdk tamam kızma bana ya
Şaka yapmıştım
Babasız olmaz tâbi
Bilmiyorum kimi gordumse eskisi daha iyi geldi hep
Kızmadım tamam 😅
Kızamazsin da ays
Tamam 😅
Afrm yaver
Oyt yavrım 🥰
Doverim seni aw yavrum deme nefret ediyorum o kelimeler kocama has
Kimi dövüyon len 🥰
Seni
Ben de seni 😤
Dokunamasin knk
Niye 🤣
Özel güçlerim var
Ne münasebet bana dokumak
Puhahaha 😂
Komik mi gt herif
Komik GT kız 😂
Kızınca çok sevimli oluyorsun 🥰
Öyledir kesin 😒
Babasiz olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?