Doğuma gittiğim gün diğer çocuğum evde kalacağı için aklım sürekli onda. Ne yapmalıyım sizce?

24 Ocakta doğumum var. Diğeri kızımı (15 aylık) o gece babaannesinde bırakmak istemiyorum. Çocuğum sürekli kabız olan, uykusuzluk çeken, farklı farklı huyları olan zor bir çocuk. Bu yüzden gözüm arkada kalıyor. O gün yanında annem kalsın istiyorum. Annem her şeyini biliyor, elinde büyüdü resmen. Eşime hastanede ikimiz duralım dedim. Annesi de kalacak olsa bu sefer kayınbabamı nerede bırakacağız. Karmakarışık bir durum. Sizce ne yapmalıyım? Doğuma gideceğim ama aklım hep diğer çocuğumda olacak. Eşim sen kendi haline bak, o gün ameliyat olacaksın diyor ama ben hiç düşünemiyorum bile diğer kızımı düşünmekten... 🤦🏻‍♀️
Doğuma gittiğim gün diğer çocuğum evde kalacağı için aklım sürekli onda. Ne yapmalıyım sizce?
Cevapla