Kılıf ve doğum kontrol hapına rağmen hamile kaldım. Eşim bu durumu bizimkilere söylemeyelim annem kürtaj olmanı istemez dedi. İnsanlar niye kürtaja kötü gözle bakar? Sevgi vermeyeceğimiz canlıyı aldırınca neden biz kötü oluyoruz?
Kürtaj olmak neden bazı insanlar tarafından kötü karşılanır?
Hem dinen hem vicdanen sorumluluğu büyük olduğu için insanlar kötü gözle bakar kürtaj olayına. 10. Haftaya kadar kürtajı yasal zemine oturtmus olsa da kanunlar, vicdan muhasebesinde bu kadar kolay değildir bundan kurtulmak. Ha tabiki bu insanların kendi tercihidir, kendi vicdanidir, kendisinin vereceği hesaptır, bu kimseyi tabiki ilgilendirmez, kararını verip dilediğin gibi davranabilirsin, ama insanların kötü karsilamasinin nedenini de anlaman gerekir
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Umarım okursun Evlendim ve çocuk istemiyorduk fakat oldu. Eşim hamile olduğunu söyledi o zamanlar biraz sıkıntılar falan vardı aldıralım falan dedik ikimizde istemiyorduk. Doktora gittik kürtaj olmak istediğini vs iletti doktor. Yaklaşık 1-2 aylık hamileydi eşim. Doktor bize oğlumuzun kalp atışlarını dinletti. Saatlerce ağladım onun canını almak istediğim için. Eşimde öyle. Şimdi oğlum 10 aylık. İstesin canımı veririm
“vicdanen” şahsın kendisini rahatsız hissetme durumu olabilir sizin ve eşinizin kürtajı normal karşılamanız diğer kişilerin de kürtajı normal karşılama gibi bir durumu söz konusu olamaz sevgili üye
Ondan bahsetmiyorum ki başka yolları var zaten bebeği aldırmayı bu kadar normal karşılıyorsanız annelik duygularınız daha yok diye biliriz. En azından insan üzülür dimi