Siz olsaydınız hangi̇ doğum şeklini tercih ederdiniz?

Ben aslında normal doğumdaki birkaç olaydan çekindiğim ve korktuğum için direkt olarak sezeryan olurum diye düşünüyordum ama sezeryan sonrası çekilen ağrıları vs düşününce de normal doğum daha mantıklı geliyor. Şu an 32. Haftadayim. Fikirlerinizi benimle paylasir mısınız? ☺️

Sezeryan
Normal doğum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Siz olsaydınız hangi̇ doğum şeklini tercih ederdiniz?
Cevapla