günümüz insanı buna kabiliyetli değil, kimse senin çocuğunu kendi çocuğu gibi göremez özellikle o yaşta, evleniyorsan evlen ama çocuğun senin senin sorumluluğunda, evlendiğin kişi bakmak zorunda değil. bakarsa merhametindendir, ama bu zamanda bu noktaya mehameti ulaşmış insan çok az.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Anne olmamış ve bu duyguyu henüz tatmamış birinin bu sorumluluğu alabildiği nadir görülmüştür. Dikkat olamaz demiyorum. Nadir de olsa vardır böyle bir ihtimal. Önce sizi çok sevmeli sonra çocukları.
Başarılar00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 7,4b cevap paylaştı.
+1 yılO iş biraz zor gadası ama imkansız değil
00 Yorumla - Çocuk & Ebeveyn konusunda 12b cevap paylaştı.
u +1 yılBence olabilir yani bilemeyiz deneyip görebilir
00 Yorumla
+1 yılBunu bilebilmemiz için kızı tanıyor olmamız lazım. Eğer sen kızın olgun olduğuna inanıyorsan, kıza güveniyorsan şans verebilirsin. Bana kalırsa 22 yaş annelik için erken gibi duruyor ama genç yaşta anne olup bu sorumluluğun altından kalkabilen insanlar var gerçekten.
11 Yorumla
Soran+1 yılYaşı genç o kadar olgun değil ama merhametli biri annesi vefat ettiğinde kızıma bana 2 hafta destek olan oydu yanımızdan ayrılmadı hiç vicdanlı biri en azından tanıdığım kadarıyla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKardeşim yorumlara bakma ben 22 yaşında çocuk bakıcılığı yapiyodum elin çocuğunu bile kendi çocuğunu benimsemiştim ki 3 buçuk aylıktı daha anne kuzusuydu bilemezsin yıllarca baktım içinde merhamet varsa gerisi gelir zatwn ne kızına haksızlık yap nede o kıza
326 Yorumla
Soran+1 yılPeki sence doğru kişi olup olmadığını nasıl anlarım kız bana karşı aşırı ilgili benim. agzimdan çıkan herşeye çok dikkat ediyor kızımla arası şu an iyi baya öpüp kokluyor banyo yaptırıyor hoşuma gidiyor bu yönü
Cevap sahibi+1 yılMerhametine çok dikkat et inan anlayacaksın yorumlara bakarak yaşı küçük diye kıza haksızlık etme onunla konuş bu konuyu içinde ne varsa dök yaşa gelmez bu işler merhamet ve mertliğe gelir herkes doğurır ama anne olamaz 30 yaşındakide doğurur anne olamaz
Soran+1 yılÖyle elbette ama şu an onu nasıl anlarım ki inan ben eski ben değilim yaşıyorum ama kızım için şu an pek sağlıklı değilim kafa yapısı olarak hani onun bana kızıma uygun olduğunu en rahat nasıl anlarım
Cevap sahibi+1 yılBana özelden yazar mısın bu durum benim çok dikkatimi çekti seninle kardeş kardeş konuşmak istiyorum bu konuyu sende ksbul edersen
Soran+1 yılSevinirim olur nickim erdemika
Ama ben yazamıyorum ki mesaj atamıyorum nasıl yapacağım onu olur konuşmak isterim mutlu olurum hatta sana istek attım kabul etmissin
Soran+1 yılKız ayıp ettin bana karşı
Soran+1 yılEngel atmak nedir sil eyvallah onu bunu anlarım da mesaj atıp engel atıyorsun bu kadar mısin sen
Soran+1 yılAyıp ya özür dilemek yerine yaptığına bak bana hak ver deyip engel atmak nedir
Soran+1 yılSana diyorum örrr seni
Cevap sahibi+1 yılAnanı * senin *
Soran+1 yılSenin mi? Hım teşekkürler kendini tarif etmen çok güzel
Cevap sahibi+1 yılDefol git
Soran+1 yılSen git na... ussuz
Cevap sahibi+1 yılNoldu yediremedin mi güzel kardeşim
Soran+1 yılSakin ol hissst sakin
Bana yaptığın neydi o dengesiz tavırlar habersiz engel atmalar vs onca gün konuştuk sesli konuştuk hiç mi utanmadın ya onca kez yanında olmaya çalıştım sen iyi ol gerisi önemsiz dedim yalan mı? Sen seçtin beni bilal ile olmam dedin sen istedin bir anda sen bitirdin yazık sana
Soran+1 yılBana o yaptığın onca şeyden sonra özür dilemen gerekirken engel atmak nedir ya? İnsan gibi konuşup git eyvallah da son sözümü duymadan engel atmışsın tsm mesaj atarken
Soran+1 yılNe hakkı vereceğim sana birde hak ver diyorsun yaptıklarını unuttun yazık sana
Cevap sahibi+1 yılPisleşme dedim diye o kadar laf ettin ya sen gerçekten pislikmişsin köpek
Soran+1 yılSensin o köpek pislesen de sensin gelmiş bana hak ver diyorsun yaptığın şeylerden sonra
Cevap sahibi+1 yılKes sesini hazmedemeyince gelip çatma bana engelledim bitti gitti ne uzatıyorsun
Soran+1 yılSen kes desini defol git bilale arkadaşına vermeye devam et sen intikam için milletin altına yatmaya devam et
Cevap sahibi+1 yılTerbiyesiz pislik
Soran+1 yılSensin o hadi işine bak
Cevap sahibi+1 yılAnanın aaaa...
Soran+1 yılNe devamını getir bir
Soran+1 yılEngeli kaldırıp yazar mısın bir madem bu kadar dertlisin oradan yaz adam gibi sonra bir daha muhatap olma
Gizli Üye(25-29)+1 yılHiç zannetmiyorum ben 26 yaşındayım 2 yaşındaki yeğenime zor katlanıyorum hemen gitsinler istiyorum nerde kalmış 22 yaşında kız senin çocuğuna baksın evlenmiş boşanmış çocuğu olmayan biri belki daha merhametli olur
178 Yorumla
Soran+1 yılEvlenmemiş yıllardır beni tanıyor ve eşimden sonra bana çok yardımı oldu kızım ben rahatsız olduğumuz da direk geldi ilgilendi başımız da durdu vs ama yinede çok ciddi bir konu ve mantıklı bir yol izlemem lazım
Bu arada bana aşık olduğunu biliyorum ama ben ona aşık değilim seviyorum
Soran+1 yılHaklısın kolay değil peki nasıl yol izlemem lazım
Cevap sahibi+1 yılİste aşık olduğu için ve hala evli
t olmadığınız için böyle bide yaşı küçük mantıklı düşünemiyro ama evlendikten sonra bence olaylar baya degisir umarım yanılıyorumdur
Soran+1 yılHaklısın ya bende duygusal değilde mantık yönünde ilerlemek istiyorum bunu ona da söyledim o da biliyor kolay olmayacağını ama sorumluluk alabilirim en azından kestrip atma diye söylüyor
Aşk güzel bir şey ama dediğin gibi sadece aşk ile olsa keşke
Cevap sahibi+1 yılmaalesef aşk ile her şey yürümez çocuğu annesine ver bence çünkü anneler covuklar için daha önemli bide en muhtaç yaşında yeri annesinin yanı sen gider görürsun arada ihtiyaclarinda karşılarsin
Soran+1 yılAnnesi? Annesi yok maalesef ki keşke olsaydı da benden uzak olsalardi iyi olsalardı işte bu yüzden çok düşünüyorum zaten
Cevap sahibi+1 yılAnnesi nerde
Soran+1 yılmaalesef 🤐 dilim dönmüyor yıllar geçti ama
Cevap sahibi+1 yılBaşınız sağolsun aslında annen ya da kayinvaliden baksa daha uygun gibi sen yine ihtiyaçlarını giderirsun çocuğun sıcak bir ortama ihtiyaci var büyüklerde daha iyi bakar
Soran+1 yılKayinvalidem beni suçluyor evine bile almıyor çocuğumu beni.. kayinbabam kayinlarim ne kadar destek olsada istemedi...
Aileme de yaşlılar küçük çocuk açıkçası zor güvenmek arkasına kosamazlar diye hiç soykemedim yoksa onlar çok istiyor
Cevap sahibi+1 yılNiye senin suçun ne eşin hastamiydi? Yoksa bir kaza mı geçirdi
Soran+1 yılKaza geçirdik ölümden döndüm eşim ise... tek kızımın burnu bile kanamadi ona çok şükür ettim beni hayata o bağladı
Kazada hata bende değildi ama annesi beni çok suçluyor işte kolay değil ben ona da hak veriyorum
Cevap sahibi+1 yılOda bir anne işte napsin evet senin suçun değil eceli gelmiş ama annesi ne dersen de sen nasıl kızın için endiselniyosan oda öyleymiş. Allah sabır versin inşallah sizede doğru ve rahat bir yol göstersin
Soran+1 yılAmin Allah razı olsun. İnan ben onu hiç unutmadim kızım olmasaydi ben evlenmek istemezdim asla ama kızım var belki ona bir anne gibi olur diye düşündüm ama mantıken dusununce çok yanlış geliyor ama bir erkek olarak hem çalış hem kızımla ilgilen zor oluyor vaktim kalmıyor kızıma çok vakit ayıramiyorum
Cevap sahibi+1 yılNe iş yapıyorsunuzki
Soran+1 yılPolis memuruyum ve vardiyalı çalışma çok biliyorsun ki evde çok olamıyorum aniden şehir dışı görev oluyor veya aniden göreve gitmek zorunda kalıyorum bu da çok zor oluyor istediğim kadar vakit kızıma ayıramiyorum ve beni kötü ediyor
Cevap sahibi+1 yılEvet zor gerçekten ama siz inanıyormusunuz o kız bakabilir? Aşk ve sevgi ile düşünmeden mantık li düşünerek
Soran+1 yılMantiken düşününce annem ve diğer annem dışında kimse onu annesi gibi sevemez ilgi veremez bana kalırsa çünkü ne olursa olsun kendi çocuğu olmadığı için bir kadın bakarken zorkanir yük görür ister istemez
Cevap sahibi+1 yılİşte kendinizde anlamış oldunuz bari annemizin yanına bırakın evet yaşlı insanlar zorlanır ama emin olun oglunun canından bir can daha merhametli daha içten bakar
Soran+1 yılÖyle ya annem zaten sağolsun hep ilgilendi aslında diğer annem benden nefret etsede onun yanında kızım kaldığın da çok güzel bakmış babam söylemişti kızgınlığı herşeyi bana benim olduğum da hep kötü davrandı bize ama benden kaynaklıymis
O da benim annem keşke beni dinlese anlasa ya
Cevap sahibi+1 yılİnanın onun çok zor napsin kızını kaybetmiş birde sanırım yeni evliymissiniz
Soran+1 yılUzun oldu evlilik süremiz aşırı erken evlendik ama erken de bitti her şey işte ben ona bir kez bile doya doya bakamadım hayallerimiz vardı şimdi hepsi yarım kaldı ama kızımız için o hayalleri gerçekleştirmeye başladım
Bugün hayatta olsaydı 7. Seneye girecektik
Cevap sahibi+1 yılMekanı Cennet olsun eceli gelmiş siz evli olmasaydiniz mekan yer neresi olursa olsun o an vefat edecekti zaten. Allah kızınıza sevdiklerinize uzun ömür versin.
Soran+1 yılAllah razı olsun güzel dileklerin için. Ever kadere inancım sonsuz ve asla isyan etmiyorum olan şeylerden sonra da daha çok iman ettim çünkü iman kinusinda çok eskiden gelmişim yıllarca ama sen çok iyi bir insansın ya neden bu kadar temizsin bu devirde?
Cevap sahibi+1 yılAilem varolsunlar bir bireyin karakterini yaşam şekline kadar aile belirler aslında
Soran+1 yılAilenin ailerini ayaklarını öperim Allah onlardan razı olsun Rabbim onlara heeseyin en güzelini versin böyle evlat dünyays getirip yetiştirmişler ya helal olsun ayrıca sana da tabiki her ne kadar aile iyi olsa da senin içinde olmasa yine olmazdin
Cevap sahibi+1 yılEstağfurullah ya amin Allah razı olsun
Cevap sahibi+1 yılBen biraz fazla merhametliyim aslında geçen biraz tövbe etmiştim bidaha fazla merhamet li olmicam diye ama olmuyor :))) daha geçen bir arkadaşimdan dost kazığı yedim
Soran+1 yılAllah cümlemizden razı olsun.
Bırak onlar kazık attığını zannetsin sen böyle kal hiç dehisme olur mu senin ben kalbine kurban olayım ya hep iyi kal inşallah hep iyi insanlar çıkar karşına
Soran+1 yılNe yaptı ki özel degilse?
Cevap sahibi+1 yılBöyle dertleşirdik işte sonra ben onun için sürekli tavsiye verirdim falan sonra derdi bitince 3 günde bir dönmeye başladı mesajlara mesela girer profilini değiştirirdi ama mesaja bilerek bakamzdi baksa bir cevap verip 2 gün yok olurdu benimde biraz ihtiyacım oldu ona dertleşmek için ama işte kızdı kendisi yani bende artık arkadaşlık yapmak istemediğimi söyleyip engelledi gerek yok kendi değerimi düşürmeye
Soran+1 yılYa derdi bitince ihtiyacı bitince unutmuş seni yanlış bir şey ya peki sen hep mi iyisin cidden neden bu kadar iyi olduğunu açık ediyorsun
Cevap sahibi+1 yılBu normal değilmi? Siz çok tepki gösterdiniz bence
Soran+1 yılYok değil bana göre çünkü ben bu devirde böyle temiz iyi bir kız görmedim
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim böyle düşündüğüz için inşallah hayırlısı olur hakkınızda hayırlı geceler 🙏
Soran+1 yılRica ederim hepimizin hakkında hayırlısı olsun hayırlı geceler olsun ama bana ismini söyler misin? Dm den veya buradan?
Cevap sahibi+1 yılmaalesef söyleyemem burayı sadece Zaman gecirmek için kullanıyorum
Soran+1 yılPeki sorun değil merak etmiştim 😀 en azından bir nick name denen şeyini bilseydim bu iyi kız kimmiş onu anlardım
Bu arada dün baya baya uyuyamadim seni de yordum kusura bakma
Cevap sahibi+1 yılYok ya ben zaten geç uyurum genelde onu hic bilme çünkü sorularim çok komik😂
Soran+1 yılOlsun ya ne olacak ben okurdum komik soruna komik görüş atardım 😀 birlikte eglenirdik arkadaş gibi
Soran+1 yılNe tarz sorunlarin ki eğlence üzerine mi
Cevap sahibi+1 yılKaale alinmicak şeyler
Soran+1 yılOlsun merak ettim eğer iznin var ise takibe alayım seni merak etme sana karşı sınırımi haddimi aşmam
Soran+1 yılPeki normalde ciddi biri misin eğlenceli mi nasıl birisin
Cevap sahibi+1 yılOlmazzzz 😬 yerine göre insanına göre
Soran+1 yılHadi ya merak ettim seni gizliden çık kıyamet kopmaz ya 😀
Yerine göre daha iyi elbette ama en çok nasılsın? Gizliden cikmani rica ediyorum 😀
Cevap sahibi+1 yılHoşçakal 🥴😬🙏
Soran+1 yılNeden ya hemen kaçıyorsun bari burada kal hesabını açmıyorsun 🙂
Soran+1 yılKız neden hoşçakal dedin ne güzel sohbet ediyorduk yazmayacak misin bir daha
Soran+1 yılKız neredesin sen kanka
Cevap sahibi+1 yılYa sende bir garipsin hem derdin var hem asılıyorsun arkadaş siz nasil insanlarsiniz ya
Soran+1 yılNe alaka asılmak? Asıldigim tek birşeyi göster adamım diye gezmem
Ben sana en son kız naber kanka dedim merak ettim sordum bu asılmak mi?
Sana temiz kızsın iyisin dedim şu söylediğine bak asıl ön yargı ve yalan çok kötü bir şey bunu unutma bir daha yazarsam senin gibi insana Allah belami versin...
Soran+1 yılBurada asılacak tek kelime etmedim insan gibi konuştum benim insanlığımi sorgulamak sana düşmez haddini bil kardeşim...
Cevap sahibi+1 yılDünden beri darliyorsun bu ne peki diğer kızı unuttun heralde
Soran+1 yılNe alaka insan gibi sordum merak ettim bunda ne var ben sana adamlık dışında bir şey yapmadım farkında isen
Cevap sahibi+1 yılAdamligina ihtiyacım yok sana öneri tavsiye verdim bitti bu kadar sen o kızla evlenme bence sana gülümseyen herkese gidersin çünkü yazık olur kıza
Soran+1 yılŞu söylediğin söze bak beni tanımadan bu lafları diyorsun ya Allah bildiği gibi yapsın sizide kardeşim...
Ben burada bana gülümseyen her insana gitmedim farkında isen bir tane absürt kelime etmedim ne bu tavır üslup sizin yaptığınıza bakın asıl...
Asıl sana yazık sana iyi temiz dedim diye mi bu söylediğin sözler benimle ilgili burada bir tane kötü söz yanlış bir şey göster ben adam değilim diye haykiracagim şimdi sesini kes ve yürü git Allah herkesin içini biliyor
Cevap sahibi+1 yılBedduan sana dönsün öncelikle napim kankaymış ben yarabandi olamam kimseye napim senle kanka gibi konuşalım öylemi
Soran+1 yılBeddua etmedim Allah bildiği gibi yapsın dedim çünkü gelmiş benim hakkımda neler söyledin Allah herkesin golünü içini biliyor sert niyet var ise herkes ona göre yaşasın tek dediğim bu
Ben yarabandi ol demedim temiz bir insansın dedim sohbet etmek istedim bazen insanın temiz bir insandan akıl almazi gerekir bir insan 50 de yaşasa 100 de bazen insanın bazı insanlardan akıl destek alması lazım bu kötü bir şey ise evet ben kötüyüm
Soran+1 yılSenin bana yarabandi olman ne alaka akıl aldım fikir istedim arkadaş kardeş gibi yazdım tertemiz kizsin iyisin dedim Allah seni yetiştiren ailene de sana da hayırlı ömürler versin dedim temiz bir ailede temiz yetiştirilmissin belli dedim bu kötü bir şey ise evet kötülük ettim
Cevap sahibi+1 yılBen şunu anlamadım yani insan soru sorar tamam cevap alır tamam demi ama sen yok hesabın yok adın yok bilmem nerdesin yani sence bune yani evet dünkü yazdıklarımın arkasındayım zaten sorunu gerçekte okurken üzüldüm yani tavsiye vermek istedim verdimde yani bazen artık insanlara yardım etmek bile istemiyorum ben cevabımı aldım tamam giderim bu kadar sen benim hesabımı bilsen sürekli yazardın demi kanka da olsa yazacaktin ayrıca kanka ne ya yani sana mantıklı geliyormu 1 günde kanka sonra diğer kız var yani saçmalık
Soran+1 yılNe alaka ki yazsam ne olacak diyelim hesabına yazdım ne yapabilirim hadi çok kötü biriyim diyelim buradan hesabını bildim buldum ne olacak terbiyesizlik yapmam hadi yaptım diyelim tek bir engele bakar bu kadar basit
Ayrıca ben o kızı cidden seviyorum aşık değilim ama sevgim ona sonsuz ve benim en zor zamanımda yanımda olan birine nasıl kötü şey yaparım düşünürüm
Bende iyi niyetli biriyim sen nasıl iyi niyetinden kötülük gördün ise yinede iyi kalmaya devam ettin ise bende aynı ki benim bu sorumda olsun özelden konusmamda olsun bir tane kötü bir şey yazdı diyen var ise gelsin kanıt etsin adam değilim o kadar ciddiyim sinir oldum sana bana dediğin seyler yenilir yutulur şeyler değil fazla ileri gittin karakterimi insanlığımi sorgulamak kimsenin haddine değil bunu da anla
Cevap sahibi+1 yılProfil görünmüyor adın belli değil bence sinir olacağına takmadan uzaklaş.
Senin için her şey yolun girer inşallah ve kızın için.
Soran+1 yılKardeşim bir daha lütfen bir insanı tanımadan kötü şeyler deme cidden ben öyle biri değilim ama yinede üzüldüm o sözler baya üzdü beni profili nasıl açacağım ki bakmak istersen bak tek kötü şey gördüğünde söyle sözümün arkasindayim
Ben sadece eşimi değil herkesi kaybettim hayatımı vs kolay mı sence ayakta kalmak bu imtihan ile baş etmek hiç kolay değil Allah herkesin ailesine sağlık versin mutluluk birliktelik versin tek isteğim bu
Benim için olmasada inşallah kızım mutlu güzel bir aile olur büyüdüğünde onun geleceği için çaba veriyorum beni ayakta tutan zaten o oldu
Cevap sahibi+1 yılÜzülecek bir durum yok kırılcak bir şey söylemedim
Soran+1 yılSöyledin kardeşim her gülene gidersin kızla evlenme yazık etme ona gibi daha neler söyledin kolay şey değil bunlar ben sana abi kardeş gibi yazdım ama son mesajlarin hep bana kırıcı oldu
Cevap sahibi+1 yılEe öyle ama
Cevap sahibi+1 yılSen bir ınstagram adını söylesene yaz yanı
Soran+1 yılaliozblt bu Instagram 4 takipçi var istersen yaz fark etmez kardeşim
Cevap sahibi+1 yılHesapta sahte sjsjsjsje
Soran+1 yılBaşka Instagram yok kardeşim napim senin için yeni Instagram mi açayım? Profil açıp vs? Sosyal medya sevmem arada video izlemek için gidiyorum oraya
Soran+1 yılSanada ne desem yaranamadim arkadaş 😀 altından yaptırsam herşeyi neden altın dersin
Cevap sahibi+1 yılMerhametim olabilir ama canım değilim
Cevap sahibi+1 yılS. alak değilim
Soran+1 yılcanım mı dedim ne alaka kardeşim dediğim gibi ben ssoyal medya kullanan biri değilim burayı yeni açtım Instagram zaten video post izlemek için
Cevap sahibi+1 yılHadi yol al yahu ne yapışkansin
Soran+1 yılYazan sensin Instagram ver vs diye kes sesini hâlâ üslubun pislik insan değilsin sen ki def ol
Soran+1 yılYazma bas git Allah'ın belasi
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 455 cevap paylaştı.
+1 yılNe çok detay vermişsin öyle. Güzel kardeşim, nerden bilelim?
11 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın detay vermedim pek ama ne bileyim detay verecek ne olabilir ki kısa özet geçtim ona göre akıl fikir verseniz de olur kardeşim
+1 yılNiye ayruldn esinden?
Annelik yapmak zorunda degil hem14 Yorumla
Soran+1 yılAyrılık değil vefat
Annelik yapsın diye ben demedim evlilik istedi ve bu mecburen olacak benim kızıma bakmayacak biri ile neden evlilik yapayım negsim için kimse ile evlenmem- +1 yıl
Istedyse kendini biliyodr o zamn
- +1 yıl
Bebek kamerasi koy davranislarini izle ama gizle kamerayi. Bilemem kizi..
Soran+1 yılDiyorsun peki dediğin gibi yapacağım
+1 yılSanmam arkadaş çok genç buna sabrının da olduğunu sanmıyorum kendi çocuğu olsa bir nebze
11 Yorumla
Soran+1 yılKendi canı ayrı tabiki de başkasının olunca önemli görmüyor demi insanlar
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen de anaokulunda o yaşlarda yaklasik stajyer olarak çocuklara baktim ama 24 saat yanında değildim tabi ki sadece okulda. Kendi çocuğu gibi benimsemesi lazım. Kisiligine bağlı
17 Yorumla
Soran+1 yılSence bu kız bana aşkından mi böyle yoksa kızıma karşı da iyi olması merhametten mi çünkü cidden bana karşı aşkı çok yüksek seviyede yani benim için herşeyi yapıyor bu güvensizlik oluşturur mu sence kızımi kıskanır mi
Cevap sahibi+1 yılSize olan aşkından yapıyordur bence ama kişiliğini tanımıyoruz belki de iyi bakar
Soran+1 yıl2 hafta yanımda kaldı mecburen o zor günlerde yanımdaydı ve kızıma çok iyi bakmıştı ama yanında ben olmadığım da nasıl olur vs çok merak ediyorum
Cevap sahibi+1 yılİlk başta bir kamera koyma imkanınız varsa koyabilirsiniz
Soran+1 yılYanlış olmaz mı o yanlış anlamada sonuçta kadın ve evin her alanı ona ait olacak belki özel birşeyi olacak rahat olacak ayıp olmaz mı bu durum ona karşı duyarsa sıkıntı çıkar bence
Cevap sahibi+1 yılÇok yakin sevgiliyseniz aynı evde kalacak kadar diye söyledim
Soran+1 yılYakınız aslında sevgili denmez gibi şöyle o bana aşık ben onu seviyorum bu kadar ama yakınız yanında bile uyudum o zor günlerde sardı sarmaladi kötü anlama sadew omuz lazımdı omuz oldu öyleydik
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılKendi çocuk daha. Kıskançlıktan çocuğu evire çevire döver valla
132 Yorumla
Soran+1 yılYok ya neden kiskansin ki
Çocukla çocuk olur diyorsun yani Allah korusun da kızıma tokat atması herşeyi bitirir yani şu hayatta benim için en önemli kişi kızım sonuçta canım o
Cevap sahibi+1 yılSenin çocuğa olan sevgini düşkünlüğünü kıskanabilir. Öz anne değil sonuçta olgun yaşta da değil. En azından kızınız kendini ifade etmeye okula gitmeye başlasın acele etmeyin derim
Soran+1 yıl2 yaşında fıstığım daha.
Okula gidene kadar bekle kesin diyorsun yani ama zor oluyor ya kızıma işten dolayı vakitim az kalıyor çok çalıştığım için maalesef ki az zamanla hem kızıma hem eve hem işe yetişmek zor oluyor keşke daha çok vaktim olsa diye de düşündüm hani
Soran+1 yılŞöyle dünya bir yana kızım bir yana sonuçta kendi canım kanimdan eşim bile olsa. bir yere kadar yani insan kendi canını tabiki de daha üstte tutar
Cevap sahibi+1 yılKesinlikle öyle. Şimdi eşin olursa eve kamera da koyamazsın ayıp olur. İnsan kendi canının nazını çeker de işte başkasının çocuğuna ne kadar katlanır belli olmaz o yüzden konuşsun kendini ifade etsin daha çok küçük
Soran+1 yılBenimle konuşuyor fıstığım baba diyor 😀 bazen yanımda uyuyor çocuk filmleri izlerken 😀
Tabiki sonuçta eşim bile olsa ev hâli onun özelidir ayıp olur sonuçta evde özel kendine bakım vs yapmak özel alan açmak ister bu saygısız olur güvensizlik algılar daha kötü olur
Soran+1 yılSenin bebişin var mı?
Cevap sahibi+1 yılAllah bağışlasın.. Yok ama olsun isterdim :)
Soran+1 yılAllah razı olsun olsun cümlemizin çocukları sağlık mutluluk içinde büyüsün.
Evli misin bekar mi
Cevap sahibi+1 yılEvliyim
Soran+1 yılAllah sizede nasip eder inşallah hayırlısı olsun 🙂 en güzeli sizin olsun
Soran+1 yılAma bu soruda şunu anladım iyi insanlar varmış ya gerçekten bu soruda ilj defa 2 3 tane temiz insana denk geldim sende öylesin mutlu etti destekleriniz
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim. Ne demek gerçekten sorulması gereken bir soruydu umarım hayatınızda doğru kararlar alırsınız
Soran+1 yılRica ederim ne demek. Evet öyle çünkü insan hayatında hep başka insanlara muhtaçtır
Neden bir anda gizlendin seni rahatsız mı ettiler sorudan gelip
Cevap sahibi+1 yılmaalesef öyle oldu
Soran+1 yılO zaman gizliden çıkarma
Bu soruda bile yanlış anlama ama bir kadına yürüyor sapıklık yapıyorlarsa daha ne diyeyim ki cidden insanlar olarak artık herşeyi hakeder olduk
Cevap sahibi+1 yılBebek istiyorum yazdım ya gel yapalım yazmış biri
Soran+1 yılTövbe tövbe ya bir kadına bunu demek adamlık değildir ki birde evli bir kadına o daha ayrı bir şey
Sende erkek olmuşsun ama adam olamamissin o şeyini de al değil git deseydin
Cevap sahibi+1 yılEngelliyorum bişe yazmaya gerek yok
Soran+1 yılEn iyisi ama ben şahsen öyle bir şey de susamam ki Allah belasını versin bunların cidden evli kadına yazmak nedir ya kadına yazmak da doğru değil ama evli olduğunu görüyor biliyor şeref yoksunu bunlar cidden sinir oldum benim sorum ciddi bir soruydu bu soruya gelip buradan bir kadına sapıklık yapmaları sinirimi bozdu
Cevap sahibi+1 yılBu sitede yenisin sanırım hep oluyor ki
Soran+1 yılYeniyim sitede evet bak mesela soruda 2 3 kadına bende ricada bulundum yazar mısın diye yazdilar sadece derdimi anlattım derdini dinledim omuz buldum ama sapıklık yapacak kadar da bir insan düşmez ama ya
Cevap sahibi+1 yılKonuşmak istediğin zaman özelden yazabilirsin sen iyi bi adamsın
Soran+1 yılÖzelden yazmayı ben bilmiyorum bana mesaj atamaz şeyi çıkıyor anlamadım onu da konuşmak isterdim aslında seni rahatsız etmezse
Soran+1 yılBu arada iyi bir adam olarak gördüğün içinde teşekkür ederim cidden mutlu oldum
Cevap sahibi+1 yılYeni üye olduğun için mesaj atma yasağı var şu an
Cevap sahibi+1 yılBiz sana yazabiliriz ancak
Cevap sahibi+1 yılAma gizlisin
Soran+1 yılİstek atmıştım aslında sana biliyor musun ama söylemedim yanlış anlarsın diye nicki soykesem bulur musun beni
Soran+1 yılErdemika nickim sana takip atmıştım
Seninde rai... demi?
Soran+1 yılKüstüm sana hani yazacaktin arada siteye girip yüzüme bile bakmaz olsun resim felan değişmiş hersey
Soran+1 yılAyıp lan sana yalancı seni buradan da özelden de yalan söyledin ayıp size hani insan gibi konuştukça sorun yoktu hepiniz yalancı
Gizli Üye(30-35)+1 yılHayır hayır hayır girme bu topa çocuğun tam yaramazlık dönemi keşif dönemi öz anne gibi kimse olamaz sinirlenir tahammül edemez çocuğa bir şey yapar o çocuk konuşmaya başlamadan kimseye güvenmeyin yazık olur çocuğa
18 Yorumla
Soran+1 yılÖz annasi maalesef ki olamaz keşke olsaydı o baksaydi çok isterdim.
Yıllardır beni tanıyor ve eşimden sonra bana çok destek oldu arada kızıma baktı rahatsız olduğumuz da yanımızda oldu ama yinede mantiken düşünmek zorundayım çünkü çok sorumluluk isteyen bir şey
Cevap sahibi+1 yılBakın bi canlının sorumluluğunu almak çok zordur
Soran+1 yılÖyle tabiki peki kardeşim senden bir ricada bulunsam yardımcı olur musun bana konu ile ilgili
Cevap sahibi+1 yılBuyrun
Soran+1 yılİstek attım rica edersem yazabilir misiniz
Soran+1 yılKüstüm sana ya bir tek mesaj bile atmadan silmek nedir hani komşu akraba vs olsak kızına annelik bile yapardin
Bir anda ne oldu soruda konuştuk özelde konuştuk ama bir anda neden iletişimi kestin ne yaptım iki kardeş dost gibi konusmak dışında
Soran+1 yılAyıp lan sana yalancı seni buradan da özelden de yalan söyledin ayıp size hani insan gibi konuştukça sorun yoktu hepiniz yalancı
Soran+1 yılAyıp sana engel atmışsın yazık ya
Yani sevgilini tanımadığımız için bilemeyiz nasıl biri ama olmaz yapamaz bence çocuğa yazık
12 Yorumla
Soran+1 yılHerkes öyle dedi ya galiba doğru olanda o gibi korktum bak şimdi cidden duygusal düşünmemek lazım çünkü
Bence birz daha vakti vardır. Annelik fedakarlık gerektirir. Onu yapmaya hazırmı bilemem.
12 Yorumla
Soran+1 yılHaklisin tamda bu yüzden sordum ya sonuxta ciddi bir şey ve kolay değil
- +1 yıl
Göze alabileceğini sanmıyorum. Kendi şahsi düşüncem. Biraz katlanır okadar özenli davranmaz sizin gibi bakmaz. Bi yerden sonra benim çocuğum değil der. Dışardan kolay gibi görünür ama işin içine girince rengi değişir. Nasıl olsa benim çocuğum değil der ve sizin özenle baktığınız evladınıza bakamaz. Çocuğunuzun geleceğini düşünerek bi karar vermek zorundasınız. Unutmayın bilinçli ebeveyn olmak zorundasınız her ayrıntıyı düşünmelisiniz. 22 yaşındaki biri okadar düşünmez. Çocuk bakmakta ne var der ama tahmin ettiği gibi bir şey olmaz. Lütfen çocuğunuzun geleceği için birkez daha düşünün.
+1 yılÇocuğunuzun annesi yok mu?
13 Yorumla
Soran+1 yılAnnesi vefat etti kardeşim
- +1 yıl
Anladım
Soran+1 yılÖyle işte kardeşim
+1 yılKızın ezilir yazık etme küçücük yavruya
111 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın küçük ama iş ev vs derken kızıma istediğim kadar vaktim olmuyor her an yanında olamıyorum ve zor oluyor nasıl yapacağım ya
- +1 yıl
Annesi neden almadı kızının anne sevgisine ihtiyacı var
Soran+1 yılAnnesi vefat etti o yüzden
- +1 yıl
Aaa üzüldüm başınız sağolsun. Babaanne anneanne varsa biraz onlarda biraz sizde kalırsa evliliği düşünebilirsiniz. Ah yavrum ya küçücük yaşta ne büyük acı 🥺
Soran+1 yılAllah razı olsun babaanne var da anneanne bana kızgın ve bu yüzden benim çocuğuma da bakmaz aslında baktı daha önce ama ben yanına gittiğimde bakmıyor gibi yapıyordu gizliden seviyor kaza geçirdik diye beni suçladı hâlâ suçluyor
Hayat Kader işte kimin ne yaşayacağı belli olmaz o yüzden zengin fakir diye bakmamak lazım insan diye bakmak lazım çünkü bir anda gidiyor her şey yeterki sağlık olsun her şey olur
Soran+1 yılErdemika nickli bendim neden engel attın takip atmıştım 😀
Soran+1 yılManyak mısın durdik yere neden engel attın
- +1 yıl
Engel atmak zorunda kaldım arkadaş isteği reddedilmiyordu
Soran+1 yılNeden ki zorunda kaldın reddetme var zaten ya
- +1 yıl
İki gündür reddetme çıkmıyor evet butonu yok
Soran+1 yılHım anladım engeli kaldır bari şimdi 😀 yazık oldu bana
Bunu en iyi sen bilirsin. ama çok ufak sanki
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet herkes öyle dedi ama sorunlarım var benimde maalesef ki iş sorunu ev sorunu derken kızıma istediğim kadar vakit ayiramiyorum zor oluyor
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 391 cevap paylaştı.
+1 yılÖz annesi vefat mi etti hocam
13 Yorumla
Soran+1 yılEvet maalesef ki keşke hayatta olsaydı da o baksaydi kizimiza ben onlardan uzak bile olsam razı olurdum ama hayat işte maalesef ki
- +1 yıl
Başınız sağ olsun. Şahsen 22 yaşında birinin annelik yapabileceğini düşünmüyorum ama belli de olmaz iyice tanımak lazım
Soran+1 yılAllah razı olsun.
Bende korkuyorum açıkçası sonuçta genç kız onu da zorlamak istemem hayatını olumsuz etkilemek istemem
+1 yılHayır yapamaz güvenme
13 Yorumla
Soran+1 yılNeden yapamaz peki çok genç olduğu için mi nedir sebebi?
- +1 yıl
Genç 22 yaş ne ya daha önce anne olmamışsa bir de kolay mı öyle milletin çocuğuna bakmak
Soran+1 yılDaha önce anne olmamış evlenmemiş beni uzun yıllardır tanıyan biri acikcasi ben ona aşık değilim ama onu seviyorum çünkü eşimden sonra bana çok yardımcı oldu hep yanımda oldu arada kızıma da baktı kızımla da çok iyi anlaşıyor ama sonuçta ciddi bir şey diye fikir almak için sordum ve haklısın çok genç
Gizli Üye(36-45)+1 yılSenin yaş kaç?
11 Yorumla
Soran+1 yıl28 yaşındayım ablacım
+1 yılyeterli olgunlukta ise
04 Yorumla
Soran+1 yılNasıl anlarım nasıl test edebilirim
- +1 yıl
bir gün boyunca vakit geçirin kendini belli eder mir şekilde. yemegine dikkat ediyor mu tuvalete gidiyorsa onu veya bez kullanıyor ise bezini falan ya da bakışları tavrı yaban mi.
Soran+1 yıl2 hafta kızıma bana baktı eşimi kaybettikten sonra ve güzel baktı kızıma baya ilgilendi hiç bana dokundurmadi ihtiyacı ne varsa yapti birlikte uyuya kaldılar çok iyi anlaştılar aslında
- +1 yıl
ee dert ettiğin şey nedir
+1 yıldene test et sakın laflara kanma.
00 Yorumla
+1 yılevet öyle
01 Yorumla
Soran+1 yılNe öyle anlamadım
+1 yılOlabilir
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler yani bakabilir diyorsun
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer