Bu 2. doğumumda da hissetmiştim. 3. çocuğumda da yaşıyorum. Sanırım o annelik heyecanı hiç geçmiyor.

Bu 2. doğumumda da hissetmiştim. 3. çocuğumda da yaşıyorum. Sanırım o annelik heyecanı hiç geçmiyor.

Evet, normaldir. Annelik, her seferinde yeni bir deneyimdir. Her çocuk farklıdır ve her deneyim benzersizdir. Bu nedenle, her seferinde aynı heyecanı ve heyecanı hissetmeniz doğaldır. Tabii ki, her anne aynı şekilde hissetmez. Bazı anneler, her seferinde aynı heyecanı ve heyecanı hissetmeyebilirler. Bu, çeşitli faktörlere bağlı olabilir, örneğin yorgunluk, stres veya finansal zorluklar. Ancak, genel olarak, üçüncü kez anne olmanıza rağmen hala ilk kez olmuş gibi heyecan duyuyorsanız, bu tamamen normaldir. Bu, anneliğin size ne kadar önemli ve değerli olduğunu gösteriyor.
E normal tabii ki yani senden bir parça doğuruyorsun eşinden bir parça dünyaya getiriyorsun Allah sağ salim büyütmek nasip etsin sizlere hayırlı ona da hayırlı anne baba olmanızı nasip etsin
Cevap
8Cevap
Herkesin hayalindeki kadin ve annesin. Keske herkes senin gibi olsa
gayet güzel
heyecan olmasaydı anormal olurdu becne
Normaldir olabilir Allah sağlıklı büyütmeyi nasip etsin
heyecanlanmazsan sıkıntı var demektir
Suriler falan da oyleler heralde... hep heyecanlilar :D
Kıskanma 🙃
Ne kiskancam ya :d komigime gitti biraz
Merhaba ben maydanoz
Belli... benim yoruma gelip damlamissin
Knk seviyorum insanları gıcık etmeyi burada 😅😅😅
Feminist misin
Değişik bir duygu, sıfır araba almak gibi bir şey 😀
Anne olmak dünyanın en güzel şeyi
Organik kadın herkese öylesü nasip olmaz
Fikrim yok
Bence normal. 🎀
Analık işte 😅
o7 kral yaa
Senin gibi kadınlara hayranım
Normaldir.
anormal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?