Bu tarz şeyleri yaşamış biri olarak seni o kadar iyi anlıyorum ki sütün yetmiyor baksana çocuk hep aç, e bu hiç gelişmemiş mama ver gelişsin, ah ah ne aptalmışım diyorum oğlum sadece 7 ay emdi bende yenidoğan döneminde sütümün yetmesine rağmen çevrenin baskısıyla mama veriyordum.
Canım bak çevreyi takma benden daha iyi mi bileceksiniz de ve bu durumuda çok düşünme sonra pişman olursun benim gibi sütün geri gelir belki11 Yorumla
Soran+1 yıl❤️
En İyi Cevaplar
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 351 cevap paylaştı.
+1 yılYa canım benim haklısın ama bende iki çocuk doğurdum bende emzirenedim mamayla büyüttüm ve çok şükür gayette sağlıklılar bazen olmayınca olmuyor maalesef tabiki anne sütü verseydin çok çok iyi olurdu çünkü anne sütünün yerini hiç bir şey tutmaz ama bu sorun da teşkil etmiyor ona göre farklı besin takviyeleri kullanırsın öylede büyürler merak etme önemli olan sağlıklı olmaları
13 Yorumla
Soran+1 yıl❤️
- +1 yıl
EİG için teşekkür ederim 🙏🙏
Soran+1 yılRica ederim
Üzülmenize gerek yok benimde ilk aydan sütüm kesildi ek mamalarla büyütüyorum evladımı şu an 3 aylık oldu bile hiç endişelenme bende hastanelerden beri geldiğimi hatırlamıyorum ama şu an Allah’a çok şükür çok iyi inşallah senin evladında Allah’ın izni ile iyileşir Unutma ki senden daha iyi bakabilecek kişi yok evladına sen çok iyi bir annesin 🙏🙏
11 Yorumla
Soran+1 yıl❤️ hepsi iyi olsun
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılŞahsen bende çok fazla emzirmedim ama hiç üzülmüyorum ne yapayım. Sanki şakır şakır süt geldide ben mi çocuktan esirgedim hem mama vermek daha zahmetli tonla para gidiyor bir kutu mama olmuş 600-700₺ bide ayda 4 kutu alıyoruz biberon sıkıntısı falan oy anam oy millet sanıyor keyfi mama veriyoruz. :D
11 Yorumla
Soran+1 yıl❤️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Senin sütünün kesilmesine sebep olanları var yaaa : ) 2 yaşına kadar emzirebilsen tabiki çok daha iyi olurdu ama dünyanın sonu değil. Bol bol kemik suyuyla yemekler, çorbalar yap bebişe. 3 yaşından sonra da hazır süt yerine normal sağılmış inek sütlerini kaynatıp içir. Bunların da çok faydası olur, yerini tutmaz ama bağışıklık güçlenir..
23 Yorumla
Soran+1 yılSorma canım ya sütüm bol bol gelirken oğlum da güzel güzel emerken aramıza girdiler kiskandilar bizi çekemediler oğlum doğdu diye mutsuz oldular resmen Allah akıl fikir versin
Soran+1 yılDost görünüp kazık atan da çok oldu yanlış tavsiye verenler
Soran+1 yıl❤️
+1 yılbunu yaşayan tek anne değilsin, bu şekilde kendini yıpratıp strese sokarsan bebeğin de bunları hisseder. o an elinde olan bi şey yokmuş verememişsin, olabilir herkesin başına gelebilir. kendini suçlaman geçmişi değiştirmeyecekki. şimdi neler yapabilirsin çocuğun için, bunları düşün. şu anda en verimli anne nasıl olabiliyosan ona odaklan. geçmiş gitmiş günler için üzülüp bebeğini de strese sokmana gerek yok :)
13 Yorumla
Soran+1 yılHer üzüldüğümde bunu açıp okuyacağım.
- +1 yıl
yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :) başkalarının ne söylediğinin hiçbir önemi yok gerçekten, artık sen ve bebeğin varsınız. senden çok kimse düşünemez bebeğini :)
Soran+1 yıl❤️
+1 yılKardeşim hiç üzülme benim kızımda hiç annesini emmedi çok şükür sağlıklı ama emin ol biz devamlı aptamil konformil içirdi gaz sıkıntısı falan yaşamadık kendini üzme çok şükürki evladın sağlıklı rabbim sağlıklı uzun ömürler versin inşallah
15 Yorumla
Soran+1 yılO neden ememedi?
Soran+1 yıl❤️
- +1 yıl
Valla emmedi sütüde vardı ama çocuk emmedi yalancı memeyi falanda tutmadı
Soran+1 yılSağsaymış keşke hayırlısı diyelim
- +1 yıl
Yaptık biberonla verdik içmedi sütü acımı dedik tahlil ettirdik yok normal cıktı ama içmedi sadık mamasına kattık onuda anladı içmedi
+1 yılBende valla hiç ana sutu icmemisim hatta firt derler bizde somun ici sekerli cay karistirip biberona koyup öyle büyütüller bizi valla gayyet iyiyiz üzülme vardir allahtan gelen bisey bu sonucta
17 Yorumla
Soran+1 yılAllah uzun ömürler versin gözlerimi ysaarttin ama mama da mı vermediler
Soran+1 yıl❤️
- +1 yıl
Garibandik yoktu yani babam kazaniyorfu ama elektrik sudan bize firsat gelmiyordu. Üzülme her şekilde büyür cocuk aclik mesele degil sevgi saygi sadakat. Merhamet ögret cocuguna her şekilde iyi bi insan olsun
Soran+1 yıl✨️👍
- +1 yıl
Yanlis anlamayin dünya yeterince kötü. Mesele mamada degil insanda bitiyor o anlamda yazdim bunu teşekürler
Soran+1 yılAnladim çok sağ ol
- +1 yıl
Ben teşekkür ederim ❤️
+1 yılAblacım sen üzülme ama bugünden sonra hiç bir şeyi kafana takma 😊
Geçmiş olsun ama çoğu bebek kalp hastalığı yüzünden süt içemiyor Allah hepsine yardım etsin ama hâline şükret güzel ablacım ☺️17 Yorumla- +1 yıl
Bilerek yapmış olsaydın üzülmeyi hak ederdin ama bu senin suçun değil ☺️
Allah bazen imtihan eder sabırlı ol dua et güzel düşün olumsuz şeyler düşünme sağlıklı beslen iyi olacağından adım gibi eminim ☺️
Soran+1 yılUzulmeyi hak etsem de etmesem de uzulmemem lazım sonra çocuk da olumsuz etkileniyor o yüzden uzulmemem gerektiğini düşünüyorum yoksa hak ettin deyip kenara çekilir susardım ama dik durmam lazım.
- +1 yıl
Hak ediyorsun demiyorum böyle bir şey başına gelmesinin sebebi sen değilsin diyorum yanlış anlama lütfen 😊
Soran+1 yıl❤️
- +1 yıl
Lütfen şu etrafındaki gereksiz insanları dinleme 😊
Annem dinlerdi çok şey yaşadık siz de yaşamayın lütfen 😊
Soran+1 yılTamam çok sağ ol
- +1 yıl
😊😊
+1 yılAnne sütü gerçekten faydalı ama vermediyseniz bu dünyanın sonu değil. Yapacak bir şey yok. Çocuğunuza odaklanın bence
22 Yorumla
Soran+1 yılSütü olan çocuğu sütsüz bıraktık. Etrafımda bir tane akıllı insan yok. Loğusalik döneminde destek yerine köstek aldım.
Soran+1 yıl❤️
+1 yılÇok önemli değil niye sorun ettin ki bu kadar normal, sağlıklı çocuk olacak biz anne sütü içtik atom parcalamiyoruz valla, büyütmeye gerek yok
11 Yorumla
Soran+1 yıl❤️
+1 yılHastalanması normal asıl hasta olmayan çocuktan kork anne sütü vermediysen yapacak bişey yok bakarsın herşeyi yer böyle daha iyi olmazmı
116 Yorumla
Soran+1 yılNeden
- +1 yıl
Nasıl yani neden anlamadım
Soran+1 yılHasta olmayan çocuktan neden korkayim
- +1 yıl
Bağışıklık sistemi daha güçlü olur hasta olan bir çocuğun
Soran+1 yılAma antibiyotik vermek zorunda kalıyorum... anne sütü doğal antibiyotik içeriyor ya.. enfeksiyonlara karşı koruyor.. bizimki anne sütü alırken iyiydi.. Ne zaman sütten kesildi devamlı hastalanmaya başladı..
- +1 yıl
Tm doğru o zaman keçi boynuzu pekmezi ve bol bol meyve yedir süt ürünleri tükettir balık felan yesin bitki çaylarıda çok iyi mesela
Soran+1 yılHiçbirini istemiyor ki zorla versem püskürtüyor paşa sağ ol yine de tekrar denemeye çalışacağım.. Bir balık yiyordu onu da bıraktı..
- +1 yıl
Bizde bikere çocuğu götürdük hastaneye yemek yemiyor diye ve hatta çoğu şeyi yemiyor doktor bize kızdı hatta yemeyen çocuk yoktur diyor sadece siz ona sevdiği şekilde vermeniz gerekiyor dedi yani sevdiği şeyi sevmediği şeyle karıştır gibi
Soran+1 yılDoktor boğazı çok kötü ondan yemiyor dedi..
Soran+1 yılMama içiyor ama
Soran+1 yılNe yapıyorsunuz mesela karıştırıp
- +1 yıl
Yani mesela yumurta sevmiyorsa melemen de yer ama yumurta az olsun fazla göze çarpmasın söz misal sütü sevmiyorsa sütü sen meyveli yapabilirsin yani görsellikler değişince oluyor
Soran+1 yılTamam bunu denicem
Soran+1 yılSağ ol
- +1 yıl
Rica ederim kendini yıpratmana hiç gerek yok zamanla her şey daha güzel olsun inşallah
Soran+1 yıl❤️
Neden bu kadar üzülüyorsun canım mesele ben hiç emmemişim her çocuk illa emecek diye bir şey yok anne sütü veremediysen aptamil bebek maması ver birebir anne sütü kadar iyi benim iki yiğenim de emmedi kendini yıpratma
12 Yorumla
Soran+1 yıl❤️
Çocuk & Ebeveyn konusunda 319 cevap paylaştı. Evet cok onemli ama niceside anne sutu alamadan saglikli zeki olan olmus artik ona ihi bak
11 Yorumla
Soran+1 yıl❤️
+1 yılHiçbirşeyi kafaya takmayın belki tekrar sütünüz gelir lütfen üzülmeyin
12 Yorumla
Soran+1 yıl❤️
- +1 yıl
❤💐🦋🌸
+1 yılöncelikle sakin ol oğlun kaç yaşında ve kaç ay süt verebildin
16 Yorumla
Soran+1 yıl1.5 yaşında.. 1 ay emdi sonra 5. ci aya kadar sağarak verdim.. arada mama desteği de yapıyordum.. sonra çok kötü şeyler yaşadım ve birden gitti sütüm..
Soran+1 yılBiberona da alışmışti emmiyordu satmak zorunda kaliyordum
Soran+1 yılSaģmak
- +1 yıl
konuşmak istersen dm gelebilir misin
Soran+1 yıl❤️
- +1 yıl
bizim kuzende aynı sıkıntı oldu cocuk doğar doğmaz asla emmedi
+1 yılÜzülmeyin bence bu durum için
Kaç tane çocuğumuz var?14 Yorumla
Soran+1 yıl1
Soran+1 yıl❤️
- +1 yıl
O zaman değerle bakın ona zamanında kardeşi olmassada asosyal olabilir, Ben hep asosyal büyüdüm.
Soran+1 yılTamam uyardığın için teşekkürler
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılbüyük bi hastalığı yoksa bişey olmaz anne sütü alsada olacaktı bundan sonra iyi bakarsın olur biter
14 Yorumla
Soran+1 yılSağ ol böyle düşünmeye çalışacağım
- +1 yıl
aynen kasma
Soran+1 yıl❤️
- +1 yıl
:) iyi anne
süt artırıcı ilaçlar var aldın kullandın üzüldüğün şeye bak
18 Yorumla
Soran+1 yılYok tamamen gitti. Biberona da alıştı. Süt artırıcı ilaçlardan aldığımda geç kalmıştım.
Soran+1 yılÇocuk 1.5 yaşına geldi tekrar çıkar mı dersin
Soran+1 yıl2 3 ay öncesine kadar damla damla geliyordu ama bizimki artık emmedigi için tamamen kesildi emmiyordu.. biberona alistirmiştik ya
Soran+1 yılBirincisinde beni üzüntüden sakat bıraktılar...
Soran+1 yıl❤️
Gizli Üye(30-35)+1 yılGeçmiş olsun o zaman bundan sonra organik beslenmesi için elinden geleni yaparak kendini teselli edebilirsin.
16 Yorumla
Soran+1 yılHangi markalari önerirsiniz.. Bahçem de yok ki kendim ekip biçeyim
Soran+1 yıl@Metekan07 o iyi mi gerçekten hipp kullanıyoruz biz
Cevap sahibi+1 yılek gıdaya başlayana kadar pek bi alternatifin yok zaten bence de en iyisi hipp ama ek gıdaya başladığında yoğurdunu, içeceğini , peynirini felan organik yapabilirsin.
Soran+1 yıl❤️
+1 yılBunda da bilmediğimiz bir hayır vardır elbet. Onun yanındasın, sana daha çook ihtiyacı olacak annesi🌺
01 Yorumla
Soran+1 yıl❤️ çok teşekkür ederim
Artık sevgini ver, süt veremedin ama bunun da sürekli ezikliğini yaşayıp başka hatalar yapma. Çocuğunu özgüvenli yetiştir. Sağlıklı ve doğal beslenemsini sağla. Belki sütün yerini korumaz ama en azından doğal beslenir.
01 Yorumla
Soran+1 yıl❤️
+1 yılAnne sutunu veremiyorsanda en organik olanini yedirmeye calis oglusuna
11 Yorumla
Soran+1 yıl❤️
+1 yılSenin hiç bir kabahatin yok ki. kendine acımasızca davranıyorsun.
12 Yorumla
Soran+1 yılBu konuyu ne zaman düşünsem kendimi kafama bir silah dayamış olarak hayal ediyorum. Kendimi o kadar suçluyorum. Ne olursa olsun daha güçlü olmam ve başkalarını takmamam gerekirdi diye düşünüyorum.
Soran+1 yıl❤️
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 405 cevap paylaştı.
+1 yılBana kalmadı ki seni nasıl edeyim
11 Yorumla
Soran+1 yıl❤️
Bebeğin kaç aylık oldu
Ne kadar emdi118 Yorumla
Soran+1 yıl1.5 yaş.. 1 ay emdi
Soran+1 yılDevamlı üst solunum yolu enfeksiyonu var ve devamlı antibiyotik kullanıyoruz.. Bir de anne sütü alırken daha güçlü gibiydi..
Soran+1 yılAntibiyotik yazıyorlar
Soran+1 yılBir de ağrı kesici ateş düşürücü
Soran+1 yıl2 ay içinde 3. cü şişe antibiyotige geçtik. Bağırsakları kurudu cocugun
Soran+1 yıl❤️
Soran+1 yıl3 ay oldu 1 aydır yoğun antibiyotik kullanıyor
Soran+1 yılBen ilgileniyorum iyi oluyor bakıcı bakiyor ya ben calsiirken eve geliyorum bakıyorum kötü olmuş
Soran+1 yılBen geldiğimde seviniyor gittiğimde ağlıyor
Soran+1 yılSağ ol
Gizli Üye(36-45)+1 yılBenim annemde vermemiş bana
117 Yorumla
Soran+1 yıl❤️ neden
Cevap sahibi+1 yılKardeşime hamile kalmış sütü zehirlemis beni 🙂
Soran+1 yılAllahımmm
Cevap sahibi+1 yılNeden Allah'ım dedin
Soran+1 yılNe acelesi varmış hamile kalmış
Cevap sahibi+1 yılİsteyerek olmamış
Soran+1 yılMuhakkak
Soran+1 yılKardeşinin bir suçu yok biliyorsun değil mi?
Cevap sahibi+1 yılYok tabi suçlu görmedim hiç kader işte hem yedi aylık doğ hem anne sütü alama🙂
Soran+1 yılŞimdi iyi misin?
Cevap sahibi+1 yılHee aslan gibiyim 🙂
Soran+1 yılBuna sevindim.
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim🙂 senin çocuğunda büyür kafana takma
Soran+1 yıl✨️😍
Cevap sahibi+1 yılKaç aylık
Soran+1 yıl18
Cevap sahibi+1 yılBüyümüş daha anne sütüne pek ihtiyacı kalmamış 🙂
Gizli Üye(25-29)+1 yılSenin hataların neydi ki
12 Yorumla
Soran+1 yılBen akrabalra sorardim... hatam bu oldu.. mesela diyelim çocuk sık sık emmek istiyor ya... meğer midesi küçük diyeymiş.. Ben de akrabalara sorardim onlar da mama ver derdi ben de mama verdim biberona alıştı geri memeye donduremedim.. ağrılarım vardı bir de onu tutamiyrodum yardım etmediler bana Ben de ayıp olur diye kimseyi zorlamadim
Soran+1 yıl❤️
Senin o sütünü kesenlerin ağzına.. neyse
13 Yorumla
Soran+1 yılKayınvalidem çocuk doğdu diye sevinip enerjik olacağına kolu kanadı kırılmış gibi depresyona girdi.. O da yetmedi gözümün önünde ağladı. Sonra sizi istemiyorum dedi. Oğlu çocuk konusunda bana destek olur diye hayal kuruyordu. Bize ne haliniz varsa görün dedi. Hastaydım çocuğu tutamiyordum emzirmek için çocuğu tutmadı bana. Eşim de çalışıyordu. O zaman kadın da tutamiyorduk, tutsak etrafta öyle bir kadın yok gibiydi yani araştırmadik açıkçası ben iyi değildim. Diğerleri de ilgilenmedi.
Soran+1 yıl❤️
+1 yılAnnelik hissiyatın eksik olmasın da illerde
01 Yorumla
Soran+1 yıl❤️
Gizli Üye(25-29)+1 yılSütün bolken birden kesildi mii
06 Yorumla
Soran+1 yılEvet birden çok yoğun stres yaşadım
Soran+1 yıl❤️
Cevap sahibi+1 yılÇok garip birden kesilmesi ya
Soran+1 yılDedim ya zaten emziremiyordum ve sağarak veriyordum sonra birden yoğun stres yaşayınca sagarak gelmeyecek kadar azaldı sağamadım bir süre sonra da kesildi ama emzirebilseydim yine gelirdi süt vardı yani aylarca çok az çok az hala geliyordu ama çocuğu ben başta emziremedim sonra da o emmedi... ameliyatim biraz ağır gelmişti cocugu tutamıyordum.. bana kimse de tutmuyordu cocugu yardıma gelmiyorlardi.. Ben de o ara yoğun lan kaybından ve gücümü toparlayamadigimdan ve de lohusalik döneminde olduğumdan ve de işleve takildigimdan farklı emzirme yöntemleri deneyemedim.. Yani çok hassaslaşmistim... pratik dusunmedim hiç.. oturup düşünseydim cocugu bir tane yüksek sehpanın üzerine koyardım mesela öyle emzirirdim.. işleve takıldım sanki. cocuk illa ki kucağımda olmak zorundaymış gibi... etrafımda bir tane de akıllı yoktu ki.
Soran+1 yılSonra burada anlatırsam çok uzun sürecek bir sey oldu eşimin ailesi ve bizim aramızda biz oğlumuz için savaş vermek istedik ama karşılığında korkunç uzdurulduk.. oğlum içindi yine.. Onu korumak için... sonra sütü kesildi
Cevap sahibi+1 yılBi anne için kötü olmuş emzirebilmek farklı önemli bişi çünkü
Gizli Üye(30-35)+1 yılEyvah eyvah kabir azabına hazır ol
01 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka ya
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer