Çocuğuma anne sütü vermedim diye çok üzülüyorum, beni teselli eder misiniz?

Çok ama çok üzülüyorum. Düşünmemeye çalışıyorum ama olmuyor. Bu üzüntüyü kelimelerle anlatamam.

Gayet bol anne sütüm varken 2 ay içinde gerek benim hatalarım gerekse etrafımdaki insanların haksızlıkları vs stresten sütüm gitti. Oğluma anne sütü veremedim. Şimdi de hastalanıp duruyor. Ona anne sütü vermedim diye içimde neler yaşıyorum... Gerçekten teselliye ihtiyacım var yoksa düşüp gideceğim üzüntüden...

Güncellemeler
+1 yıl
Hepinize kucak dolu sevgilerimi gönderiyorum.
Çocuğuma anne sütü vermedim diye çok üzülüyorum, beni teselli eder misiniz?
Cevapla