Geri sayım başladııı; Okulun ilk gününe hem siz hem çocuğunuz hazır mısınız?

Geri sayım başladııı; Okulun ilk gününe hem siz hem çocuğunuz hazır mısınız?

Evli değilim 45. yasindayim ama şu an 8 yasin da bu balin amcasiyim ismini koyan onu. görev yaptığım İstanbul Fatih Sultan Mehmet Eğitim ve araştırma hastanesi bünyesinde kucağına ilk alan o dünyanın en güzel kokusunu iliklerine kadar yaşamış bir insanim 8 yilda ilklerinde hep yaninda olan insanim
11 Eylulde okullar açılıyor bugün de okul alisveridinde yine yanindaydim pazartesi günü de yeni Eğitim öğretim yılında tüm kuzucuklara güzel saglikli mutlu bir dönem diliyorum Anne babalara kolaylıklar diliyorum
Teşekkürler efendim sagolun
Ben okulu bitirdim yaş 22 canım ama Allah kolaylık versin okuyan herkese inşallah iyi yerlere gelir okuyan herkes emeğiniz karşılıksız kalmasın canım
Birde çocuk yok bekarım gencim daha 🙂
Cevap
4Cevap
Bir gün kızım olduğu zaman hazır olacağım ve ondan daha heyecanlı olurdum kesinlikle :)
No, no.. boya kalemlerinin hepsini tek tek isim soy isim yazip yapıştircakmışım okurken gözüm seğirdi
Ciddi misin oha o nee ya boya kalemlerine tek tek isim mi yazılır 🤭🤭
🙄 okuyunca anlamadim.. 2 kere okudum aldığımiz her seye etiket..
Evet öte beri hazırız okular başlayınca kadar hazır oluruz inşallah
Kolaylıklar dilerim 🙏
Teşekkür ederim sağol
Size kolay gelsin demekten başka bişey diyemiyorum 🙂🙂ilerde evlenince olursa o zaman düşünürüz 😀
çok heyecanlıyım, mini mini birlerim olacak❤️
Yeeaa öğretmen misiniz ❤
Yeni nesil sizin eseriniz olacak ❤
Ama lütfen Z kuşağı gibi olmasın rica edicem 😂
Kolaylıklar dilerim şimdiden 🙏 Ela ile Laleye selam söyleyin 🤭
Hazırız da okul hazır değil 😂
Deprem bölgesindeki herkesin Allah yardımcısı olsun
Hazirdirlar tabiki
Tabisiki
Hazırlıklar hızla sürüyor bakalım heyecanlıyız
Evet hazır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?