Eğitim & Kariyer Okullar pazartesi günü açılıyor! Hazır mısınız gençler? oxrody Takip Et Bilge Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 40 Yapay Zekaya Sor Çoğumuzun okulu biteli çok oldu da bakalım ufak arkadaşlarımızın heyecanı nasıl #backtoschool Okullar pazartesi günü açılıyor! Hazır mısınız gençler? Cevapla Okul Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Okul çağını geçeli çok uzun zaman oldu. Ama okulların açılması ekstra trafik demek. Hiç hazır değilim. 1 0 Yorumla
AliceMixfield Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 965 cevap paylaştı. Hadi hayırlısı olsuuuunn. Herkes okullarına gitsin güzel güzel derslerini çalışsın 1 0 Yorumla
ChungCha Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Ayırrr hazır değilim acilen kapanması gerekiyor 1 0 Yorumla
yasayanbjri Takip Et Master Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl Ohoo biz o yollardan çoktan geçtik. Üni var o da Ekim'de işte. 0 0 Yorumla
MaLeFiz-66 Takip Et Xper 4 Yaş: 38 +1 yıl Çok şükür mahalledeki gürültüden bir nebze de olsa kurtulucaz. 2 0 Yorumla
Happyhappy09 Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Oyyyy oyyy yumoşlar okula başlıyor cok seviyorum cocuklari Rabbim korusun bütün çocukları 2 0 Yorumla
Ehlivukuf Takip Et Mentor Yaş: 34 +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 7b cevap paylaştı. Okullu olunca hazırdım üniversite hariç 0 0 Yorumla
koca_arıyorum Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl degilim 1 2 Yorumla nuxwsa +1 yıl patladim dayi kandirmak icin mi actin hesap Yorumla wannabeyoursss +1 yıl Harbi AHHSWHHZJAZHHAHAHA Yorumla
safak005 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 56% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 661 cevap paylaştı. Okula gitmiyorum 0 0 Yorumla
aynadakiajan Takip Et Master Yaş: 45 , eic 51% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 1,3b cevap paylaştı. Değilim 🤪 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Okul çağını geçeli çok uzun zaman oldu. Ama okulların açılması ekstra trafik demek. Hiç hazır değilim.
Hadi hayırlısı olsuuuunn. Herkes okullarına gitsin güzel güzel derslerini çalışsın
Ayırrr hazır değilim acilen kapanması gerekiyor
Ohoo biz o yollardan çoktan geçtik. Üni var o da Ekim'de işte.
Çok şükür mahalledeki gürültüden bir nebze de olsa kurtulucaz.
Oyyyy oyyy yumoşlar okula başlıyor cok seviyorum cocuklari Rabbim korusun bütün çocukları
Çocuğu olan düşünsün ben napim
Hayiiiiiiir hzyirrr hayir
Evet biraz tatil yapalim artik
Okullu olunca hazırdım üniversite hariç
Hazır mısınız gençler agehehs
degilim
patladim dayi kandirmak icin mi actin hesap
Harbi AHHSWHHZJAZHHAHAHA
Başarılar 🌸
Okula gitmiyorum
Değilim 🤪
Tabikide hayir
Stajim var
evettt