Velilerin okul bahçesine girmesi yasaklandı. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Velilerin okul bahçesine girmesi yasaklandı. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Salgın döneminde uygulanmaya başlamıştı bu yasak. Geçen sene esnetildi. Bu yıl yine yürürlüğe konmuş.

Milli eğitim bakanı okullara yazı göndermiş. Öğretmenler de bize gönderdi tabi😒

Ben çocuğumun yaptığı etkinlik ve sporları arada bi görmek istiyorum. Veli olarak buna hakkımız yok mu?

Esir kampı mı okullar?

Velilerin okul bahçesine girmesi yasaklandı. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla