KKTC'de liselilere başörtüsü yasaklandı! Ne düşünüyorsunuz?

Bence laikliğin gereğini yapmışlar, sokaklarda bas bas Mustafa Kemal'in askerleriyiz, Laikliği koruyacağız diye bağırıyorlardı. Halen gelip laikliği özgürlük, tüm dinlere eşit, dinin devlet işlerine karışmaması diye yutturuyorlar.

Laiklik biri Müslüman olamaz.

KKTC'de liselilere başörtüsü yasaklandı! Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla