Dışarıdan yemek için sınırınız nedir?

Dışarıdan yemek için sınırınız nedir?

Çocuğum olsaydı dışarıdan pek de yemek yedirmezdim tabi ki de.. yani mecbur kalmadıkça ev yemeği olurdu çünkü normal bir insan için bile sağlıksız küçük çocukların sürekli yağlı şekerli şeyler yemesi kötü olur.
Cevap
2Cevap
Ya ben çok mecbur kalmadığın sürece ( çiğ köfte hariç onu da genelde yerinde gidip yerim) dışarıdan yemek söylemem yiyemiyorum
Çocuğum yok ama kardeşlerime ayda iki üç kere canımız istedikçe dışarıdan söylüyoruz.
Dışarı gezmeye çıkınca döner pizza gibi şeyler olur ama genelde ev yemeği
En saglıklısı zaten evde yaptığın yemektir bencede
Alıştırmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?