Evlilikte çocuklar eşlerin birbirlerine olan zamanından çalar mı?

Selam, ben ve eşim daha yeni evliyiz. İlişki dönemlerimizde de geleceğe yönelik hep tek çocuk planı yapmıştık. Tabi hala ne olur bilemiyoruz bazen planlandığı gibi de olmayabiliyor tabi göreceğiz zamanla. Benim aklıma takılan şu ki biz eşimle çocuk sorumluluğunu üstlenmek isteriz tabi ki ama birbirimize ayıracağımız zamanı da çok bölmek istemiyoruz. Sizce bir evlilikte tek çocuklu ve ya 2 3 çocuklu farkeder mi? ya da tek çocukluluk çocuğa mı haksızlık olur? Ben anne olmak isterim ama verebileceğimin en iyisini çocuğuma vermek isterim belki sadece bu düşünce bile tek çocuğa itiyor beni siz nasıl düşünüyorsunuz?

Evlilikte çocuklar eşlerin birbirlerine olan zamanından çalar mı?
Cevapla