bebegimiz 10 aylik simdiden ikinci bebek icin konusmalar yapiyo yok felan diyorum ama dinlemiyo napiyim ben simdi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılSen hamile kalacaksan, gece gündüz bakacaksan sen doğur de.. ay bu erkekler bi cins.. Çocuk isterler ama azcık ağlasa seni istiyor annesi sustur şunu derler.. Biraz baksın diye emanet edersin çocuk Allah’a emanet, babanın elinde telefon dünya umrunda olmaz. Gece uykusuz kalmalar, yemeğini düzgün yiyememek evin işleri bir yandan sosyal hayat desen zaten iptal.. Ablacım al karşına güzelce konuş eşinle hazır değilim de. Diretiyorsa da git bir kadın doğum uzmanına onlara danış korunmak için neler yapabilirsin bilgi al.
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılBir ebe olarak ve hem arka arkaya hemde ara vererek doğum yapanları gören birisi olarak arka arkaya yani 1 2 yıl arayla doğum yapanların hem çocuklarının gelişim olarak daha geride kaldığını hemde ilerde çocuklar büyüdüklerinde annelerin çok memnun olmadıklarını gördüm. Arka arkaya doğum yapıp hemen çocuğunu büyüten bayanların yaşı kendileriyle aynı olup ara vererek doğum yapan kadınları kıskandığına çok şahit oldum çevremde. Dedikodusunu yapıyorlar veya ortamda sohbet esnasında aaa senin küçük bebeğinmi var maşallah deyince yüzlerinin bozulduğunu gördüm. Çünki kendisi zamanında yapmak istememiş elini eteğini çekmiş böyle şeylerden artık kaynana olma moduna girmiş. Bilmiyorum belki benim fikrim ama fikirlerimde yanılmam. Küçük çocuğu olan orta ve ileri yaş anneleri kıskanılıyor
01 Yorumla- +1 yıl
Benim oğlum 2.5 yaşında olunca beb doğurmuş olacam bu erken mi şimdi?
+1 yılAslında ikinci çocuğu yapmayı düşünüyorsan bence yaşların birbirine yakın olması sizin açınızdan daha iyi olur.
Ama zaten ikinci çocuğu yapmayı düşünmüyorsan bunu oturup eşinle konuşman lazım.
00 Yorumla
+1 yılİstemediğini belirt kendisi mi bakacakmış bencillik yapmasın.
010 Yorumla
Soran+1 yılanlamiyo ki😔
- +1 yıl
Anlat o zaman olay çıkart
- +1 yıl
Şaka gibiler ya.
- +1 yıl
Psikolojim kaldırmıyor ben bakamam falan diye bağır
- +1 yıl
Ayrıca prezervatif kullanmazsa seks yapma
Soran+1 yılhakkini yiyemem tabii ki iyi babalik yapiyo ilgileniyo felan ama daha ikinciye hazir degilim ve saygi duymuyo
- +1 yıl
İlk söylediğim gibi psikolojiden yürü
- +1 yıl
Cinnet geçirir gibi falan yap
Soran+1 yıldenicem umarim biseye yararr
- +1 yıl
İstemedigini söyle kızım iki bebege bakmak kolay mı
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
19
Cevap
22Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 745 cevap paylaştı.
+1 yılbenim iki oğlum arasında 2 yaş var. çok memnunum. arkadaş oluyorlar. daha çocuk bakmayı unutmadan ikincisi oldu. ikisi bir anda büyüdü. ben de kendime zaman ayırabildim onlar büyüyünce. arkadaşlarım 6-7 yaş ara verdiler. onlar hiç memnun değil. jenerasyon farkı var, hiç arkadaşlık etmiyorlar diyorlar. iki çocuk istiyorsan 2 yaş ara çok tatlı oluyor.
ilk oğluma sen artık abi oldun, dondurma hak ettin, al sana dondurma, o bebek, yiyemez. sen abi oldun hak ettin. al sana oyuncak, o daha bebek, oynayamaz bunlarla... sen abi oldun, gel seninle başbaşa dışarı çıkalım, kardeşin daha çok küçük, anneannen bir iki saat baksın, biz kafa dağıtalım diye diye abiliğin çok güzel bir şey olduğunu ona empoze ettim. hala abi olmayı çok sever.
15 Yorumla- +1 yıl
Hiç alakası yok evde bütün çocuklar büyüyünce belli bir zaman sonra monotonlaşıyor bir çocuk sesi istiyor 7 8 sonra insan. Ara vermek daha iyi eğer 2 çocuk yapacaksa
- +1 yıl
Ki bu devirde de en ideali 2 fazlası yapılmamalı. Hem şu bir gerçek ilerde küçük çocuğu olan kadınlar kendini daha genç hissediyor
- +1 yıl
@Lalallalaolalaa kuzum bu senin hayat görüşün. ben gördüklerim ve deneyimlerimden yola çıkarak böyle yazdım. hiç alakası yok ile başlayan keskin cümleler beni çok rahatsız ediyor ve bu üslubu hoş bulmuyorum. bana göre diye başlayabilirsin ki daha doğru olan, başkasının görüşünün altına böyle keskin hatlı yazacağına, kendi görüşünü, deneyimlerini ayrı bir cevap olarak yazabilirsin. bu daha iyi bir tercih olur bana göre. bir de bu tarz kararlar çok kişiseldir. ben kendi yaşamımdan ve arkadaşlarımdan kesitler aktarmışım. dikkat edersen @soran 'a sen de böyle yap şöyle yap diye telkinde bile bulunmamışım. 2 yaş ara vermek çok tatlı oluyor demişim. sen de mutlaka böyle yap diye ahkam kesmemişim. sen neden benim yazdıklarıma bu kadar takıldın anlam veremiyorum.
neyse... sen istediğin gibi yap tabii ki. dilersen 7-8 sene ara ver. bu senin seçimin ve beni ilgilendirmez. Ben 2 sene ara ile çocuk yaptığım için çok memnunum. Herkesin hayatı kendine. - +1 yıl
Tamam ayrı yerde de belirtirim görüşümü ama sadece bunun çok doğru olmadığını belirtmek istedim. Doktorlar bile en az 2 yıl olmasını söylüyor yani ama 2 yıl arayla yapın demiyor. Kaldıki bu kişi 10 aydan bahsediyor. Devamını görüşüme yazıcam teşekürler yanlış anlamadınız umarım
- +1 yıl
@Lalallalaolalaa ben de tek çocuk fikrini savunmadım.
2 yaş ara vermek sana göre doğru olmayabilir. bu konuda tek bir doğrudan söz edilemez. Benim doğrum bu şekilde..
herkes kendi doğrularını yaşar.
bazen de kader ağlarını farklı şekilde örer. sana bana doğru gelmese de öyle oluverir... hayat böyledir.
+1 yılÇocuklar arası en az 5.06 yaş olması gerekir bence buna hem aile daha çok tahammül gösterir hem de çocuklar ilerde büyüdüklerinde birbirlerine saygısı olur yaşları yakın çocuklar birbirleriyle sürekli çatışır ve saygısız olurlar
00 Yorumla
+1 yılOha artık. Onun ne dediğinin ne istediğinin hiç önemi yok. Bu konuda kadının ne istediği ne hissettiği önemli.
015 Yorumla- +1 yıl
Yanlış düşünce her iki tarafında düşüncesi önemli evlilik tek taraflı kararlar verilecek bir şey değil
Kocası bencillik yapıyor bebeği daha küçük acelesi nedir bilemiyorum ama kadının ağırlığı ortaya koyup bebek istemediğini söylemeli ikisini aynı anda yetiştirmek çok zor olur sonra - +1 yıl
@sakinbiri49 hiç bebekleri olmasaydı ikisinin de fikri aynı oranda önemliydi. Ama 10 ay önce doğum yapmış bir kadına ikinci bir bebek için diretmek öküzlük.
- +1 yıl
Katılıyorum sana sonuna kadar söylenecek çok şey var ama meditor yazılanları kaldırıyor
Soran+1 yılkatiliyorum ama be yazik ki vazgeciremiyorum
- +1 yıl
Sen korun o zaman
Soran+1 yılkontrol haplari sutu azaltigi soyleniyo risk alamiyorum ne yazik ki kocamda prezervatif kullanmiyo
- +1 yıl
Spiral taktır. Net çözüm.
Soran+1 yılevet dusundum hatta doktara dahi gittim ama siddetli regl kanamam var taktiramayacagimi soyledi
- +1 yıl
İğne yapabilirsin o da olmuyorsa eşini ikna etmekten başka çaren kalmıyor
Soran+1 yılne ignesi oluyo tam olarakk
- +1 yıl
Doğum kontrol iğnesi
Soran+1 yıldoktor bi yakinim var bi sorup sorustiriyim igneyi
- +1 yıl
Sordur test yapmadan iğneyi yapmıyorlar zaten uygun olup olmadığına bakıyorlar
Soran+1 yıltamamdir cok tesekkurlerr
- +1 yıl
Rica ederim iyi akşamlar
2 bebek anneye zor olur 2 yaşına girsin sütten kesilsin oyle düşünün esini bi şekilde ikna et kadın olan sensin alma icine
00 YorumlaHayırlı olsun diyelim, Allah analı babalı büyütsün :D
01 Yorumla
Soran+1 yıltesekkurler😅
+1 yılİstemedigini söyle bir kisinin istemesi ile olmaz
01 Yorumla- +1 yıl
Kocan kürt mü
+1 yılBence ikisinin birlikte büyümesini istiyor mantıklı
00 Yorumla
+1 yılErkekler bunu sırf birliktelik yaşamak için mi istiyor neden istiyor anlamıyorum?
00 YorumlaErkeklerin meşhur ilkinden sonra arka arkaya isteme ısrarları
00 Yorumla
+1 yılNe acelesi varmış biraz çocuk büyüsün öyle 1-2 sene sonra
03 Yorumla- +1 yıl
Gerek yok o kadar çocuğa saçmalık
+1 yılBebeğin daha çok küçük kendini korumalısın yoksa çok zor olur senin için. Sipral taktırabilirsin
00 Yorumla
+1 yılSanki o sancıları kendileri çekiyor kendileri doğuruyor yaaaa zorluğunu bilmiyorlar ki
01 Yorumla
Soran+1 yılevett😔
Çok istiyorsa kendi dogursun 😂
129 Yorumla
Soran+1 yılahh keske
Soran+1 yılyo tam tersi cok istekli🤭
Soran+1 yıliste anlamiyorum ki kardes kardes buyusunler diyo baska bise demiyo
Soran+1 yılbiraz oyle
Soran+1 yılevet de bunun konuyla alakasi
Soran+1 yıliste o da buyuk ihtimalle bundan korkuyo ya gelecekte bukadar istwkli olmassam diye
Soran+1 yılen azindan bir yil beklemek istiyorum
Soran+1 yıliliskiye girmek okadar sey degilde o hamilelik surecini yakin bi tarihte tekrardan yasamak beni korkutuyo sadece
Soran+1 yılanlamadim
Soran+1 yılzaten oyle ama o kabul etmiyo zaten
Soran+1 yılyok isteyerekti
Soran+1 yıl2 yillik
Soran+1 yılevet oyle oldu
Soran+1 yılaynen oyle neyse tesekkurler iyi geceler
+1 yılDoğum kontrol hapına devam..
02 Yorumla
Soran+1 yılsutum azalir diye korkuyorum
- +1 yıl
Yan etkisi olmuyan haplarda var kadın doktoruna danış bence
+1 yılNası yok. Var ya.. Biz bile buradan görüyoruz.
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılYahu biz bir çocuğa zor bakıyoruz bu ne istek
00 Yorumla
+1 yılİstemiyorsan yapmayacaksın
00 Yorumladaha erken derdi neymiş
00 Yorumla
+1 yılKorun kocana çaktırmadan
00 YorumlaSpiral taktır. Uğraşsın dursun 🤣🤣🤣
00 Yorumla
+1 yılYap ikisi beraber büyür
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılZorla olucak halı yok ya
03 Yorumla
Soran+1 yılprezervatif kullanmiyoruz ve bi anda olunca kontrol edemiyorum
Cevap sahibi+1 yılHaplar var ama sürekli kullanılmaz anca prezervatif kullanmaniz gerekir yoksa hoş geldin Ebubekir Sıddık
Soran+1 yılhap kullanirim ama sutu azalttigi soyleniyo goze alamiyorum
Diye diye dusun bence
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGit bağlat kendini. Sonra olmuyo numarası yap
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEn az 2 yaşına gelsin sonra düşünün derim
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 789 cevap paylaştı.
+1 yılsen korun
01 Yorumla
Soran+1 yılhap kullanmiyorum sutum kesilir diye kocamda prezervatif kullanmak istemiyo
+1 yılOlmaz de
09 Yorumla
Soran+1 yıldiyorum diyorum da yok kardes kardes buyusunler diyip gecistiriyo
- +1 yıl
Sağlık açısından gir belli bir yenilenme dönemi vs vs detayını bilmem işte
Soran+1 yılcok tesekkurlerr
- +1 yıl
Rica ederim
- +1 yıl
Ama bir araştır derim anne dağlığı için 1 2 sene ara verilmesi gerekiyor. Sen benim sağlığımı düşğnmüyor musun de
Soran+1 yılevet aslinda dogum sonrasj vucut 2 sene sonra kendini oturtuyo bu konudan girebilirim
- +1 yıl
Sen yaz bana ben sana bahane bulurum daha
Soran+1 yıltamamdirr
- +1 yıl
👍🏻👍🏻
+1 yılYedek kadın bulsun
02 Yorumla
Soran+1 yıloldu canim
- +1 yıl
Rahatlarsın epeyce 😇
Biraz daha zamana ihtiyacın oldugunu soyle
10 Yorumla
+1 yılGit yap
00 Yorumla
+1 yılZor durum
00 Yorumla
+1 yılÇok erken değilmi yaa
00 YorumlaBence asla onu dinleme çok zorlanırsın
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılOrta yolu bulun
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNiye bu kız mı oldu
011 Yorumla
Soran+1 yılhayir erkek
Cevap sahibi+1 yılEe kudurmasın o zaman kocan da
Soran+1 yılkeske
Cevap sahibi+1 yılZengin misiniz
Soran+1 yılevet durumumuz cok sukur iyi
Cevap sahibi+1 yılNe iş yapıyorsunuz
Soran+1 yılyazilim muhendisi
Cevap sahibi+1 yılNe güzelll. Sen de mi mühendissin
Soran+1 yılha yok ben fizik ogretmeniyim ama bu sureckte ne yazik ki ara vermek durumundayim
Cevap sahibi+1 yılNapıcan öğretmen maaşını kocan aylık 50k alıyordur en az
Soran+1 yılben kendi istegimle calisiyodum zaten ozel ders veriyorum evde sadece bebege bakinca bunca zaman bosuna mi okudum oluyorum
Kocan kesin Kürt?
117 Yorumla- +1 yıl
Benimde aklıma bu geldi
- +1 yıl
Hayır
- +1 yıl
Ne alaka
- +1 yıl
Kızmadım sadece hayır ne alaka dedim
- +1 yıl
Niye kürtmüsün diye sordun ki anlamadım
- +1 yıl
Etmiyorum. beyefendi
- +1 yıl
Atmayacagım
- +1 yıl
Uza
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 407 cevap paylaştı.
+1 yılNormal değil mi
00 Yorumla
+1 yılYapma tabiki
00 Yorumla
+1 yılYapın gitsin ayol
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılOndan süre iste
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇocuk yapmak gerek
00 Yorumla
Devamını Gör(26)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Kocam ikinci bebeği istiyor, yok diyorum ama dinlemiyor. Ne yapmak gerek?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer