Düşük yaptım ama psikolojik şiddet görüyorum. Bana önerileriniz neler olur?

şu an 30 yaşındayım 1 sene önce evlendimve 9 haftalık hamileyim. Anne olmayi cok istiyorum bi kaç ay once sebebi belli olmayan bir düşüğüm var. Eşim sağolsun bu donemlerde destek degil kostek olanlardan. Cok üzüyor beni bebeğim için uzulmek istemiyorum kendime moral vermeye çalışıyorum ama olmuyor. Tekrar düşük yapmak istemiyorum. İki gündür zindan etti bana tam bugun evi terk edecektim evden cikiyordum ki dur dedim ofke ile kalkma.. yalniz moral olarak daha iyi olacağımı düşünüyorum bi gelirim yok atanamayan bir sozde öğretmenim. aile evime donerim donersem ve nasil olur bilmiyorum. Nisanliyken de vardi ofke problemleri ama gecer diye düşündüm siz siz olun evlenmeden önce bir problem varsa goz ardı etmeyin. İste ilerde de ayni bu sekilde der miyim diye korkuyorum zamaninda kurtulsaydin der miyim? İyiliği cok iyi ama ofke nobetleri de cok fazla hamileligimi bile düşünmüyor. Aglatip aglatip yine dusureceksin bebegi ne üzülüyorsun diyor farkli odaya geçmek istiyorum ki kendimi sakinlestireyim izin vermiyor yaninda olup azarlayacak.. dövme yok ama hafif darp oluyor zaman zaman gözü dönüyor cevap vermedigim halde. Bende inadına o kadar sessiz ve sakin biriyim ki istesem de diş gosteremiyorum kendimi savunamiyorum.. ne yapacagim bilmiyorum bu bir senede nasıl çalışıp atanabilirim ki bir program önerisi olan olur mu? Harici olarak evliligim icin onerileriniz var mıdır?

Düşük yaptım ama psikolojik şiddet görüyorum. Bana önerileriniz neler olur?
Cevapla