Erkekler size soruyorum diyelimki karınız kısır olduğunu öğrendiniz ve çocuğunuz olmayacağını öğrencinizde karınıza ne söylerdiniz onu boşar miydinız onu terk mi ederdiniz yoksa üstüne kuma mi getirirdiniz yoksa evlatlık mi alırdınız
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 12b cevap paylaştı.
u +1 yılBir şey yapmam ben seks için cinsellik için çocuk için evlenmiyorum ki eşimi mutlu etmek onun yanında olmak her zaman sevmek için evleniyorum tabi ki de yani bu benim için hiç bir şeyi değiştirmezdi birlikte evlenir ve çok mutlu olurduk ve o şekilde yaşamaya devam ederdik sonuna kadar
05 Yorumla
Soran+1 yılAma annem torun istiyorsa o zaman annene ne söylerdın
- +1 yıl
Annem karışamaz bana. istiyorsa gitsin evlat edinsin.
Soran+1 yılAnnen bu ama
- +1 yıl
Annemi sevmiyorum. ayrıca eşim önemli
Soran+1 yılCidden mi
En İyi Cevaplar
+1 yılYapılacak bir şey yok sevdiğim insanla iyi günde ve kötü günde ömür boyu birlikte yaşamaya söz verdim... Evlilik sadece çocuk yapmak üzerine kurulan bi kurum değil... Evlatlıkta edinmezdim ayrıca
15 Yorumla
Soran+1 yılBaba olmak istemez misin
- +1 yıl
Baba olmak için insan sevdiğinden vazgeçermi? bu sorun sadece onamı ait? Onu sorunuyla başbaşa bırakıp terketmek adamlıkmı?
Soran+1 yılAma bazilarikariari kısır olduğu diye 2. Karıyı aliyorlar
- +1 yıl
İnsanlık ölmüş başka bir açıklaması yok
Soran+1 yılmaalesef
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
26Cevap
+1 yılKarımı karşıma alırım. Ben damızlık tosun sen de damızlık inek değilsin. Üremek zorunda da değiliz. Ben senden razıyım sen de benden razıysan evlilik devam etsin. Eğer ben bu yükü kaldiramam diyorsan bosanalim. Eşime çocuk veremedim tribine asla girme. Ben senle sonuna kadar giderim. Çocuk şart değil hiç bir zaman benim hayatımda.
210 Yorumla
Soran+1 yılSana helal olsun
- +1 yıl
Kadın damızlık mi hahaha
Soran+1 yılHayır ona değil hani çocuk şart değil yazdın ya
- +1 yıl
Çocuk isteyen biri değilim zaten:) kısır misin sen
Soran+1 yılNeden çocuk istemiyorsun
Soran+1 yılBen değil bi komsumuz
- +1 yıl
Çocuk çok büyük sorumluluk bu zamanda kaldiramam ben onu. Özelden konuşalım mı
Soran+1 yılOlur
- +1 yıl
Dm atabilirsin
Soran+1 yılSana mesaj attim
Ben onu doğurganlığı ve ya üreme sembolü olarak sevmedim. Sevdiğim insanı tüm her şeyi ile kabul ederim.
O yüzden kısır olması da problem değil. Kusuru da...
02 Yorumla
Soran+1 yılAma anneniz torun istiyorsa o zaman annene ne söylerdın
+1 yılAllah'tan gelene her türlü razıyım. O bana o şekilde nasip olduysa katlanırım tabiki de. Söz konusu onun mutlu olması illa ki gider evlatlıkta alırım.
28 Yorumla
Soran+1 yılPeki annen torun istiyorsa ve sana 2. Karıyı al derse o zaman annene ne derdin
- +1 yıl
Onu teklif edemezler bana
- +1 yıl
Yani bu konu da bu kadar takıntı yapman hiç normal değil bilgin olsun
- +1 yıl
Bir sorun mu var?
- +1 yıl
off annesine başlatma şimdi. istediği kadar torun istesin çocuğa bakacak olan anne ve babadır kimseyi ilgilendirmiyor başka
- +1 yıl
Çok büyük takıntısı var galiba
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
Anlat bakalım ne oldu
Hayır ya öyle bişeyi asla yapamam. Bir baba olmak en büyük halayim olmasına rağmen yapamam. Uyku uyuyamam öyle bişi yaparsam.
09 Yorumla
Soran+1 yılAnnen torun istiyorsa o zaman annene ne söylerdın ve ne yapardin
Soran+1 yıl2. Karıyı getirirse ve onunla evlen derse
Soran+1 yılYok bi komşumuzun başına geldi ondan sorduğun
Soran+1 yılUmarim
- +1 yıl
Aileler neden evliliklere bu kadar burnunu sokuyor?
Soran+1 yıl@Freddy1616 bilmiyorumki
+1 yılEvlenmişsem iş bitmiştir ne olursa olsun karım baş tacım
24 Yorumla
Soran+1 yılOna ne gibi sözler söylerdiniz
- +1 yıl
Hiç bişi söylemem ne gerek var üzülmesine
Soran+1 yılNe ne gerek var kadın anne olmayacak için üzülüp ağlar
- +1 yıl
Evet çok haklısın
çok zor soru ya. şu an için bir şey diyemem.
02 Yorumla
Soran+1 yılNeden zor
Sıkıntı olmaz kısırlık gibi basit soruları kafaya takacak değilim
03 Yorumla
Soran+1 yılBu mu basit
Soran+1 yılYanı denerdiniz
+1 yılErkeklerin ne düşündüğü çokta önemli değil olmuyorsa olmuyordur
13 Yorumla
Soran+1 yılAma kaynanan ya kocanı evlendirirse o zaman napardin ve yaayni eve 2. Karıyı getirirse o zaman napardin
- +1 yıl
Mk boşanmak çok mu zor. boş ver gitsinler
- +1 yıl
Sitttirip yazmıştım
+1 yılSekse devam ederdim neden bırakayım sevdiğim için evleniyorum sonuçta
01 Yorumla- +1 yıl
İnsan sevdiğini ziker mi?
+1 yılDomates doğrar kendisini yerdim😄
115 Yorumla- +1 yıl
Hiç sorun değil illa çocuk verecek diye bir şey yok nasip değilse yapacak bir şey yok evliliğin tadını çıkarırdık bize hayat arkadaşı lazım kuluçka makinesi değil
Soran+1 yılDalga geçme 🥺
- +1 yıl
Şakaydı😁
- +1 yıl
İlk yorum
Soran+1 yılBöyle şaka mı olur abi bence bu şakayı iç kimseyle yapma çünkü üzülürler
- +1 yıl
Bir şekilde alırız gönlünü sorun olmaz ama yapmam tabiki böyle bir şaka
Soran+1 yılPeki karına ne söylerdin
- +1 yıl
Neye evet dedik canım nikah masasında hatırlayalım, hadi birlikte tekrar edelim, iyi günde kötü günde hastalıkta sağlıkta ölüm sizi ayırana dek eşin olarak kabul ediyor musun?
Soran+1 yılEtmiş zatende ama sana üzülüyorsa senin hayatını kararmak istemiyorsa sana yük olmak istemiyorsa o zaman napardin
- +1 yıl
Eskisinden daha çok aşık olur daha çok severdim
- +1 yıl
Bu ona soru mahiyetinde değildi yani buna evet dedik ikimizde var mı öyle bir sorun olduğunda çekip gitmek diye bir şey yok anlamında söylerdim
Soran+1 yılSana helal olsun
- +1 yıl
Evet bencede ama haram oldu ne yazıkki bir çok şey
Soran+1 yılNe gibi
- +1 yıl
Genel olarak hayata dair, aşk, sevgi, aile, iş, mutluluk, huzur vs
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvlatlık alır karımında içine rahat rahat boşalabilirim shshhs
020 Yorumla
Soran+1 yılKarın evlatlık istemiyorsa
Cevap sahibi+1 yılYapıcak bir şey yok çocuksuz yaşarız
Soran+1 yılCidden mi
Cevap sahibi+1 yılTabikide cidden sevdiğim kadın benimle değilse çocuğun anlamı ne ve çocuğumuz olmuyor diye sevdiğim kadını terk edince onu sevmenin anlamı nedir ki
Soran+1 yılAma ya anneniz torun istiyorsa
Cevap sahibi+1 yılO zaman kendisi çocuk yapsın olmuyosa olmuyo diretiyosa kapışırız annemle shshsh
Soran+1 yılCidden mi ama sonuçta annen
Cevap sahibi+1 yılOlabilir annem sevdiğim kadına karışamaz bir ömür ben yaşıcam sevdiğimle o mu yaşıcak benim karımla sanki
Soran+1 yılAma annemde yazık günah değil mi
Cevap sahibi+1 yılO zaman durucağı yeri bilsin ben seviyorum benim karım değilmi yahu olmuyorsa olmuyor zorlamı
Soran+1 yılDiyelim ki annen seni 2. Evliliğe zorluyor o zaman napardin
Cevap sahibi+1 yılBirincide uyarırım ikincide eski annem derim konuşmamda doğurdu beni diye sevdiğim insana bana bizim hayatımıza bu kadar özelimize karışma hakkı yok hiç sevmem böyle birşeyide asla kabullenmem sevdiğim kadınla önüme bakarım mutluysak biz bize takılmam bile bu konuya
Soran+1 yılSana helal olsun
Cevap sahibi+1 yılBen böyle biriyim karakterim isteğim bu hayat benim hayatım değilmi annem babam istiyo diyemi yaşıcam
Cevap sahibi+1 yılSevdiğim kadınla olamıyorsam olmucaksam nabıyım mutsuz hayatı evliliği çocuğum sevdiğim kadından olmucaksa olmasının ne anlamı varr
Soran+1 yılHaklisin
Cevap sahibi+1 yılÖyle işte sorun olmaz karım kısır olsada
Soran+1 yılNe güzel
Cevap sahibi+1 yıl😊
Cevap sahibi+1 yılİyi geceler tatlı uykular 😊
+1 yılCanı sag olsun iki gönül bir olduktan sonra neden sorun olsun ki dışarıda aileye muhtaç o kadar çocuk var ki
06 Yorumla
Soran+1 yılBelki karın evlat edinmek istemiyor
- +1 yıl
Yine canı sagolsun napalm
Soran+1 yılYanı 2. Karıyı alırdın dimi
- +1 yıl
Niye 2. Karının çocugu olacağının garantisi mi var senin kocanın çocugu olmasa sen öyle mi yapardın
Soran+1 yılYapmazdim
- +1 yıl
Hayat kimsenin elinde olan bir şey degildir insanlar çalışır çabalar her konuda fakat taktir Allah ın dır kime ne isterse onu veririr
+1 yılHiçbiri çocuk istemiyorum
01 Yorumla
Soran+1 yılNeden
+1 yılKadere inancım tam. Vardır bir hayır
03 Yorumla
Soran+1 yılKadere çok mu inaniyorsun
- +1 yıl
Az çok demiyelim
Soran+1 yılNeyi
Gizli Üye(25-29)+1 yılHicbir sey yapmaz devam ederdim. Oyle bir durum mu var sende
03 Yorumla
Soran+1 yılPeki karına ne söylerdın
Cevap sahibi+1 yılOnu çok sevdigimi ve kesinlikle birakmayacagimi
Soran+1 yılYok bende değil bir konuşunuz vardı kadın kısır diye kocası 2. Evliliğini yaptı ve 2 karıyı aynı evde oturtu ve 2. Karıdan çocuk yaptı 1. Karısı onların çocuğuna bakıyor yazık kadına üzüldüm o yüzden bu soruyu sorduğum
İnş öyle değilizdir deniyoruz bakaljm
08 Yorumla
Soran+1 yılDeniyor musunuz
Soran+1 yılInşalah olur
Soran+1 yılYok bi komşumuzun sorunj
Soran+1 yılSiz ne zamandan yapmaya çalışıyorsunuz
Soran+1 yılNeden
yerdim bu ara canım çekiyo zaten
01 Yorumla
Soran+1 yılNe yardımı ya
+1 yılPul biber döküp yerim
010 Yorumla
Soran+1 yılNedem
- +1 yıl
Kısır pul biberle güzel oluyor birazda nar ekşisi
Soran+1 yılYa sen dalganı gec
- +1 yıl
Acıktım ya sus
Soran+1 yılGit ye
- +1 yıl
Bu satte kim kısır yapcak
Soran+1 yılSen
- +1 yıl
Yok uyuyom sıkıldım zaten ya
Soran+1 yılSen bilirsin
- +1 yıl
Ben bilirim tabii sen mi bilecektin
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 391 cevap paylaştı.
+1 yılBir şey fark etmezdi evlat edinilebilir
07 Yorumla
Soran+1 yılCidden mi
- +1 yıl
Evet
Soran+1 yılBelki karın evlatlık almak istemiyor o zaman napardin
- +1 yıl
İster her kadın anneliği tatmak ister.
Soran+1 yılKim istemezki
- +1 yıl
Her kadın ister işte çocuk veremeyince daha fazla ister
Soran+1 yılAynen ya🥺
+1 yılSağlık sorunu yapacak bir şey yok
01 Yorumla
Soran+1 yılOnu tek mi ederdin yoksa 2. Evliliği mi yapardin
Gizli Üye(30-35)+1 yılİkincisini getirirdim
02 Yorumla
Soran+1 yılŞaka yapıyorsun
Cevap sahibi+1 yılYoo cidiyim
Gizli Üye(18-24)+1 yılHer sekste içine boşalırdım
013 Yorumla
Soran+1 yılNe fayda ederki
Cevap sahibi+1 yılÇok zevkli olur işte ne güzel. Kısır olsa bile ayrılmam bırakmam üstüne kuma falanda almam evlendiğim kadın hayatımın sonuna kadar hayatımda kalır.
Soran+1 yılYa annen torun istiyorsa o zaman annene ne derdin
Cevap sahibi+1 yılAblam var o yapsın ben eşimle mutluyum derim
Soran+1 yılIla senten istiyorsa 2. Evliliğink yap derse o zaman napardin
Cevap sahibi+1 yılYapmazdım evlendiğim kişiyi yüz üstü bırakmam asla
Soran+1 yılZorla seni evlendirirse o zaman napardin
Cevap sahibi+1 yılBen boşanmadan nasıl evlendiriyor hem annem öyle biri değil hemde zaten böyle bir şey söz konusu olamaz eşimi bırakmam
Soran+1 yılDini nikahla evlendirirse seni
Cevap sahibi+1 yılBk evlendirir evlenmem ki
Cevap sahibi+1 yılBenim ailem öyle insanlar değiller 😂
Soran+1 yılZorla diyorum ben sana zorla
Cevap sahibi+1 yılTamam bende sana eşimi asla bırakmam diyorum
Onun bu duruma uzulmemesi için çaba gösteririm
01 Yorumla
Soran+1 yılPeki ona ne gibi sözler söylerdiniz
Gizli Üye(36-45)+1 yılCocuk için evlendiysem boşanırdım
02 Yorumla
Soran+1 yılAma karına yazık günah değil mi
Cevap sahibi+1 yılYoo degil sonuçta cocukmiçin evleniyorum eşim kısır oldugunu soylemiyor ya da kısır cıkıyor ne yapayım o evlilik sürer mi?
Sevmeye devam ederdim
06 Yorumla
Soran+1 yılOnu terk etmez miydin
Soran+1 yılAma o boşanmak istiyorsa o zaman napardin
Soran+1 yılYanı ayrilirdin
+1 yılAsla bosamazdim caresini arardir
038 Yorumla
Soran+1 yılÇaresi yoksa
Soran+1 yılO zaman napardin onu terk mi ederdin yoksa gidip 2. Karıyı mi alırdın
- +1 yıl
Tup bebek die birsey var dimi onun tedavisini gorurdum destek olurdum
Soran+1 yılOda olmuyorsa hamile kalip 1 veya 2 ay sonra düşük yapıyorsa o zaman napardin
- +1 yıl
Karimi seviyorsam bosanmam
- +1 yıl
Gerekirse barinaktan yeni dogmus bebek evlat edinirdim
- +1 yıl
İstersen gel dertlesebiliriz
Soran+1 yılYok sağolun
- +1 yıl
Ama uzme kendini Allah'a dua et o en hayirlisini bilir ummadik anda kim bilir
- +1 yıl
Kac yıllık evlisiniz
Soran+1 yılYa ben mekârim mi komşumuz kısır o yüzden sorduğum bu soruyu
- +1 yıl
Oyle bi sordun ki bende sensin sandim 😂
Soran+1 yılYok değilim
- +1 yıl
Oda takmasin cunku cok zor bi durum
Soran+1 yılAma kocası 2. Karıyı aldı ve 2 karıyı aynı evde oturtu ve 2. Karısından çocuk yaptı kadın nasıl takmasını kafasina
- +1 yıl
O nasil koca ya kac yillik evliler
Soran+1 yıl25 yılık ve kocası 19 yaşinda mi kızla evlenip çocuk yapti
- +1 yıl
Yazik uzuldum simdi kadina cocugu yasindaki kizi almis güzel kardeşim kocasi
Soran+1 yılEvet kızının yaşındaki bir kizlar evlendi ve ondan çocuk yapti
- +1 yıl
Halen oyle insanlarin olmasi cok kotu
Soran+1 yılMalesefki hala var ve bu2. Karısı yaşında ve adam çocuğu 2. Karısına çocuğunu eletirmiyor ve emzirmesine izin vermiyor ve bebeğe 1. Sarı bakıyor ve adamın çocuğu hep 1. Karısının kucağında adam bebeğini 2. Karısına vermiyor yani bebeğin annesine vermiyor ya bide bebeği emzirmesine izin vermiyor yazık kız ağlıyor çocuğunu kucağına almak istiyor kocası izin vermiyor bebekte erkekmiş
- +1 yıl
O kiz nasil gelmis bile bile 1 . Kari nasil vermez cocugu annesine bunlar insan olamaz nereli bunlar
Soran+1 yılUrfalilarmiş
- +1 yıl
Hic sasirmadim eski kafali mahluklar
Soran+1 yılYazık bide 19 karısı onun ilk çocuğu yani içinde çocuğunu kucağına almak hasretinde yazık
- +1 yıl
Suc o kizda degil ki
- +1 yıl
Ailesinde
Soran+1 yılAdamın adam mardinli 1. Karısı uğurdaki 2. Karısı mardinli
- +1 yıl
Yakinlar birbirine yazık o evde ne buyumek isterdim ne de yasamak
Soran+1 yılAma en çok 19 yaşındaki kıza üzüldüm ailesi zorla bu adamla evlendirmisler ve adam ondan çocuk yaptı ve çocugunu ona dokundurmuyor ya gidip 1. Karısına verdi bebeği bu 19 yaşındaki kızda yazık hep ağlıyor oğluyla aynı evde yaşıyor ama oğlunu kucağına almalarına izin vermiyor ve emzirmesine izin vermiyorlar ona hizmetçi gibi davranıyorlar yazık
- +1 yıl
Öbür dunyada bunun hakkini nasil oduyecekler o kizin ailesi ve kari koca
Soran+1 yılBilmiyorum en çok kıza üzülüyorum
- +1 yıl
Yazik gercekten
Soran+1 yılSen olsaydın napardin
- +1 yıl
Başkasıyla evlenmezdim evlencek olsam bile bosanirdim once
- +1 yıl
Karı almak nedir ya nasıl bir kafadasınız siz? Mal mı alıyorsunuz?
- +1 yıl
Kurbanda hayvan alirken bile daha duzgun davraniyorlar ama bu mahlukatlar oyle degil iste
Soran+1 yılHaklisiniz
Sorun etmem
018 Yorumla
Soran+1 yılCidden mi
Soran+1 yılAynen peki karına ne söylerdın
Soran+1 yılPeki ya o senden ayrılmak için çocuğunuz olmuyor diye o zaman onu boşar miydin
Soran+1 yılAyrılmamalı amaç sen hayatını bu kadınla mahvetme diye ve başka kadınla evlenip çocuk yapmak ve baba duygusunu yaşatmak için amaç bu
Soran+1 yılNeden baba olmak istemiyorsun
Soran+1 yılVe annem karına çocuk yapmasan oğlumu evlendurcem derse o zaman annene ne dicen
Soran+1 yılKusra bakma annen hayata sanmiştim sana bu soruyu sorduğum için özür dilerim 🥺
Soran+1 yılPeki karınla devam eder miydin
Soran+1 yılSana helal olsun abi
Devamını Gör(12)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer