Böyle bir durum yok ama eğer ki olsaydı da eşimle birlikte olmaya devam ederdim.

Böyle bir durum yok ama eğer ki olsaydı da eşimle birlikte olmaya devam ederdim.

Evlenmeden önce böyle bir şeyi söylemeyip evlendikten sonra söyleyeyim de beni bırakamasın mantığıyla hareket etmesi çok yanlış. Sırf bu mantık yüzünden inadına boşanabilirim
O zaman sorun yok
Bende bebekleri çok seviyorum ama şöyle bir şeyde var ben kısır olsam hiç bir erkek beni istemez ama aşık olduğum adam bana değer veriyorsa ozmn sorun etmezdim ama yüzde 5 ihtimal bile olsa tüp bebek denerdim
Arnının çatından öperim derim ki sen benim aradığım adamsın hay maşallah şu asiliğe şu asalete bak beee heytttt beee var mı sende daha iyisi derim cdgbfhnbg
Cevap
13Cevap
sorun etmem
Böyle bir şey yaşamadık ama yaşadaydıkta evlatlık edinirdik. Eşimi böyle bir şey için bırakamayacak kadar çok seviyorum.
Yaşadığım bir durum ama ayrılık sebebi bu olmamamıştı.
Beni mutlu eden bir adamsa birakmazdim diye düşünüyorum bu sebepten. Ama karşı taraf da bunu sorum etmemeli..
bir şey yapmam :) boşanmam terk etmem tavrım değişmez
böyle şeyler insanların kendi ellerinde olan şeyler değildir
2 yaşını doldurmamış bir çocuğu evlat edinebiliriz. Benim sütümü emerse arada mahremiyet sorunu da kalmaz zaten.
onuu o durupda bırakmazdım gıder bı yetımhaneden cocuk sahiplenirdim
Yapacak bişey yok illa çocuk içinmi evleniyorsun devam derdim
uzulurum ama evliligimi devam ettirir ve esim bu konuda uzuluyorsa ona destek olurdum
Her şey evlenilmeden önce konuşulmalı kızardım
Bir şey yapmazdım eşimi sevmeye devam ederdim büyük bir aşkla..
Sorun etmem biz bize yeteriz evlatlık alırız isterse tabi
Her şeyi ile kabul ederdim onu hastalıkta sağlıkta sonsuza kadar
neden böyle kötü haberleri hep imzadan sonra öğreniyoruz ki?
na’palım gittiği yere kadar devam
ne güzel işte, ben asla çocuk istemem ve bu durum daha iyi olur
Mutlu olurdum. Korunmak zorunda kalmazdık doyasıya seks yapardık.
Hiçbir şey sevmişim evlenmişim çocuk şart değil
Onun yanında durup birlikte acımızı yaşardık.
Hiçbir şey yapmam
Evlenmeden önce testlerin içinde bulunmalı !
Beraber oturur kısır yeriz napıcaz başka
Evlat edinirdik canı sağolsun
Canı sağ olsun
Tıbbi yönden çözümlerini arardık
Mücadele ederdik ne yapacağız
Yanına turşu koyup yerdim
tabiki devam ederdim
Saygı duyardım her şey Allahtan gelen bişey
Direkt ayrılırım
Hiçbir şey. Üzülmesin diye destek olurum.
salatalıksız gitmez, varsa sorun yok.
Kısır olduğunu öğrenmiş olurdum
Ona destek olurum
Sorun etmezdim
Devam ederim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?