Sessizliği bozan çocuk sesleri sizi rahatsız eder mi? Çocuk kahkahaları cıvıltıları sizi rahatsız eder mi?

Sessizliği bozan çocuk sesleri sizi rahatsız eder mi? Çocuk kahkahaları cıvıltıları sizi rahatsız eder mi?

Evet bence rahatsız eder yani ben gürültü sevmiyorum ister çocuk olsun ister yetişkin olsun sadece doğa seslerini severim ama bunun dışında çok sesler beni rahatsız eder başım ağrır.. ama kendi kızım olsa o0nu her gün her saniye dinlerdim tabi ki de sesi bana müzik gibi gelirdi :)
Açıkçası evet ya bazı çocuklar çekilmiyor böyle olur olmadık Her istediği olmadığı zaman ağlayan tiplerden nefret ediyorum, mesela Benim halamın torunu var Her istediğini böyle ağlayarak yaptırmaya çalışan bir tip ya bugün resmen evlerinden var ya çocuğum ağlamasından kaçıp gitmiştik
sürekliliği ve tizliğine göre değişiyor :P tahamül eşiğim yüksek ama yarım saat 1 saat dayanırım
Ay ne çok uzun bir süre.. 😄
Hiç belli olmaz.. İstedikleri olmazsa olabilir böyle bir durum.. 😅
😅😅
Rica ederim..
Önceden rahatsız etmiyodu ama artık kafam götürmüyo...
Yaşlandıkça evet insan sessizlik istiyor.. 😅
Vurun yüzüme yüzüme bakalım. 😄
Tamamen senin için kabullenmek kolay olsun diye.. 😅
60 olurda görürsem işte ozmn kabullenirim şu an kabulleceğim bir yaşta değilim.😄
Ozamana kadar çökersin.. 😄
Teşekkür ederim...🥳😌
Rica ederim.. 🥰
Cevap
5Cevap
Yok etmez cıvıl cıvıl sesler oynamalar güzel olur 😄 çok sesi yaşlılar sevmiyor kıyamam onlara kafaları götürmüyor 🤣
Hayır aksine işimi gücümü bırakıp onlarla ilgilenirim mümkünse cebime tıkıştırırım falan
Rahatsızlık vermiş olsa bile bunu asla çocuklara yansıtmam. Gerekirse başka yere geçerim.
Bekar olduğum için sessizlige alıştım. Misafirler ve çocukları geldiğinde o kalabalik ve uğultu başımizı ağırtıyor o da alışık olmadığımizdan. Ama ilerde rahatsız etmeyeceğini düşünuyorum
Hayır.
Hayatın anlamlı olmasını sağlıyo onlar.
Hayır çünkü yaşlanmadım hâlâ.
Fazla ses olmasa iyi
Bazen eder bazen güzel olur :D
Pek sesten hoşlanmam, abartı olmasın mümkünse.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?