
#anneVeBebek
#PearlFlower

Şimdi çocukların bir neşesi vardır, melodisi vardır, bir heyecanı vardır bu sebepten sesi / gürültüsü / cıvıltısı olarak adlandırılan şey çok ayrıdır. Belirli bir yaşa gelmiş, kendini bilen aile bireyleri biraz daha sessiz, nezih ve birbirine saygı olacak şekilde yaşayabilir.
Eğer çocuk seninse kimsenin katlanamayacağı seslere bile katlanırsın ;-)
Herkes eder mi bilmem ama eden gördüm. Çocuk yapmıyorlardı en sonda çocuk yapmaya karar verdiler ve "keşke hiç beklemeseydim daha önce olsaymış" dedi.
Çocuk kendininse her şeyine katlanıyorsun. Yaşlılar dışında, onlar cidden katlanamıyor :(
Sanki çocuk olmadılar ya da çocuk yetiştirmemişler gibi 😒
Çoçuk olsun ne olursa olsun onun sesi gürültüsü herşeye değer. Hangi çoçuk sessiz kalmak ister ki
Cevap
20Cevap
Kendi çocuğu haricindekine tahammül edemez kendimden biliyorum artık. çekirdek ailede ve kalabalık olmayan sülalede büyüyünce ne misafir ne bişey oldu yıllardır. evde hep sessizdik çocuk sesine ve çok kalabalığa tahammülüm yoktu ta ki kalabalık sülaleli bir bey ve minik kızım olana kadar 🙂
Edemez ama bazı ınsanlar her türlü sese gürültüye sinir olur ama çocuk sesine ses çıkarmaz alt komsumdan biliyorum 😄
Sizin evde bizim ki baya şenlikli desene 😂
Kendi cocuguysa alisir ama baskasinin kine bence tahammul edemez
Zor dimi ! Ne kadar severse sevsin.
Bence cok zor
Sessizlik benim için vazgeçilmez ama öğretmen olunca mecbur kalıyorsun ki onların varlığı bile huzur.
Edemez. Şahsen ben tahammül edemiyorum. Sessiz bir ailede büyüdüm ve en ufak gürültülü ortam beni geriyor. Hele de çocuk sesi çıldırırım 🙄
Kesinlikle hayir. yeğenlerin sesine dayanamadiğim icin ayri eve taşindim.. miss gibi hayatimi yasiyorum tek başima
Hiç sessizlik yaşamadım.. nereye gidersem gideyim en az üç çocuk sesiyle yaşadım kendi evim buna dahil..
Çocuğum var ve okadar gürültü yapmasına rağmen Dünya da hiçkimseye göstermediğim sabrı ona gösteriyorum. Bunu anne olanlar daha net anlayabilir. Allah isteyen herkese nasip etsin.
Kendi çocuğuysa bence edebilir ya da özlediği ve sevdiği herhangi bir çocuksa değerli olan
Evlat başka bir şey.. canından bir parça, kendine tahammül edemiyor insan ama evladına mecbur 😊
Bence edemezler. Kendimden biliyorum uzun süre ağlama ve bağırma sesi beni aşırı şekilde geriyor.
Aklıma her otobüs yolculuğunda mutlaka ağlayan bir bebek olması geliyor.
Sanırım katlanırım. Çocuk n'apsın..
Sessizliği çok severim ve 'bebek' sesi bana her zaman huzur vermiştir.
sessizliği çok severim ama çocuk sesini daha çok severim :)
Çocuk seslerine çok tepki verirler, dikkatlerini çeker. :)
Kardeşimden başka çocuklarin sesi beni rahatsiz ediyor sesizlik seven bir insanim
Hiç insan sevmeyen biri olarak çocukları severim ve katlanmaya değer diye düşünüyorum.
Gifi açmaya bile korktum.
Yapma yaa o kadar mı? 😂
Çocuk sevgisi varsa bence katlanabilir...
Bencede mantıklı ! 😊
😌😌😌 teşekkürler...
Eğer kendi çocuğumum sesiyse evet ederim ama başkasının çocuğuyla asla tahammül edemiyorum
Başım da 30 tane çocuk olsun gıkım çıkmaz
Ayy ne güzel çocuk seven 18 yaşında genç bir kız 😍
Çocukları çok sevmedikçe zor onlar için
Çocuklarla da imtihan olucaz
Eğer kendi çocuğuysa tahammül eder..
Evet, kendi çocuğuysa tahammül edebilir.
Çok cırtlak çocuk seslerine tahammül edemiyorum
Edemiyor, edemiyorum.
Edemez , kendimden biliyorum..
Çocuk sevmiyorsa tahammül edemez.
Edebiliyorlar, ben etmiştim.
Çok zor bişey bu işte. Bilemedim bir an.
Edemediğim zaman oluyor.. 😐
İnsanına göre değişir bu durum.
Şahsen ben edemem. (kendi çocuğum hariç)
Kendi çocuğu olsun bak nasıl tahammül eder:)
Hayır.
#devilschild
edemiyorum.. migrenim tutuyor
Eder en tatlı sesi bir de kedi sesi
Pek katlanabildiğim söylenemez.
Edebilir hatta daha cok sevebilir
Sessizliği seven biri sessizlik olmadan yapamaz.
Kendi cocuklariysa mecbur ederler
Velet sesinden nefret ederim 😒
Çoğu defa hayır
ben edemiyorum
Kimin çocuğu olduğuna bağlı.
Hayır bunalırlar
Eşittir ben edemiyorum
Hayır
Edemem.
Edemez ben nefret ederim cocuk sesinden
Sanmam
Kendi cocuguysa evet
Maksimum 2 saat..
Katlanamıyorum.😒
ben edemiyorum uyuz oluyorum
Hayir
Edemiyorum
Ben edemem
Zorr.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar