Güncellemeler
+1 yıl
Tavsiyelerinizi bekliyorum
Eşimin yatalak engelli amcası var birde elti gelcek yeni evlendiğimden beri bakıyorum zaten amcaya kaynana o yeni gelcek bakmaz belki dedi ben hamileyim doğumuma az kaldı bana baktırmak derdindeler eşim de annesini tutuyor napmalıyım benim bebeğime bakmam gerek artık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hamileyken bile sana baktiranlar, dogumdan sonra bundan vazgecmezler kolay kolay. Eşinle konuşup, sınırlarını çizmen gerekir, zira sonuna kadar haklısın
Konustum umarim sanada yasliliginda bakan olmaz vicdansizsiniz siz dio annesiyle bana bnide ortaya atio esim bakmayinda ölsün o zaman dio
Senin durumun ortada, bırak diygu sömürüsü yapsın eşin istediği kadsr. Yeni gelecek gelin için "o bakmaz" deyip daha gelmeden seni onunla karşı karşıya getiriyorlar birde.
Napicam bn
Kendine bakicaksin, senden önce engelli olan akrabalarina nasıl bakiyorlarsa yine öyle bakacaklar,
Zorlama olursa ne yapayim
Ailenle de konuş, kesinlikle dik durmalısın, evet bakıma muhtaç olan birine yardımcı olabilirsin, ama bunu sadece sana yikmalarina asla. musaade etme
Şu an olamam zaten yardimci Bn muhtacim
Gebeliğinin son zamanlari, istesende olamazsın zaten, dogumdan sonra da senin yükün sana yeter
Yani şimdi elti dururken banami düşer bizde evlendik 1 hafta sonra Bn kocamı doğru duzgun goremedim ise gitti balayina bile gitmedik
Elti dururken, şu amasada sana asla düşmez, hamilesin, doğum yapacaksin
Zaten çok zor gecio biliomusun en son enfeksiyon kapmisim oda kaynanamin tuvaletinden oldu amcayida yikamiolar bana baktirma derdindeler bagisikligim çok dusuk
Konuşmak istermisin
Olur
Tkp edebilirsin ya da yazabilirsin
Esin çok yanlış bir seçim yapıyor onunla düzgün bir dille konusmalisin senin bakma sorumluluğun yok eğer bakacaksın diye zorluyorlar sa akillanmasi adına ailenin evinde kal bir iki gün ve kendisi baksın senin değerini anlasin
Annem var tek hayatta oda istemio bni
Canım seni çok iyi anlıyorum o zaman eşin le güzel bir dille konus bunu yapsa yapsa o yapar diğer türlü sen ben istemiyorum daha fazla bakamam diye ortaya çıka bilecek bir yapıda olduğunu düşünmüyorum çünkü bende eşim e ve aile sine pasif kalan bir kadın oldum hep ister saygı de ister canım ne olursa olsun sen esinle konus
canım sesimi cikardigimdq da anlamiolar bu sefer kırıcı oluolar ee hamileyim hassasim
Canım benim hamilelik bu hayatta tada bileceğin en güzel anlardan biri bu anını o amcaya bakarak değilde keşke esinle sevgi dolu geçirsen ama sen kimseyi umursama istemediğini söylemeye devam et en sonunda anlar belki baska şansın yok çünkü
Anlamazsa neyapayim
Kendin için en hayırlısı neyse o esjnle mutluysan göze al ve bakmaya devam et ama her konuds böyle yapıyor sa senin de artık hayatına bakman gerek
Bana sahip çıkan yok ayrilsam devlet bakarmiki
Senin cocugun var mı
Var ikiz lerim var bende senin. Gibi annem var sadece eşimle geçmiş ye çok büyük sorunlarım oldu bunları unutamıyorum bir çok kez araştırdım buyuzden kadın sığınma evlerinde kala bilirsin gayet düzgün yerler bebeğin le bir likte sosyal yardım a baş vurursun gerçek ten korkmana gerek yok bagzi şeylerde devlet gerçekten yardımini esirgemiyor
Ya sığınma evlerinde bahçe yok cam perde actirmiolar tel elinden alinio is basvurusu yapsam cagrilsam haberim olmucak cocugumda sıkılır orada
Bir süre orada kalip kendini sakinlestir men adına. Söyledim ilk işin devletten sosyal yardımlars başvur çocuk yardımı gibi şeyler çıkar çıkmaz eve geçersin başka türlü bir şey aklıma gelmiyor maalesef en azından aile fertlerinden birinin yanında kalma imkanın olsaydi en azından senin için daha iyi olurdu
Kimse sahip cikmio
Birde devletin yardimlari çok az kiralar pahali
aşk mı gene
Ne aşkı