Önemli olan sadece büyümek mi? Sen nasıl büyüdün mesela?

•Büyüme sürecinde sana nasıl davranılsaydı bugün daha iyi hissederdin?
Önemli olan sadece büyümek mi? Sen nasıl büyüdün mesela?

•Büyüme sürecinde sana nasıl davranılsaydı bugün daha iyi hissederdin?
Maalesef ben ailemden hiç bir sevgi görmedim. bu yüzden de zaten sevgi konusuna çok değer veriyorum. aslında bazı insanlar küçükken sevgi görmediği zaman daha kötü biri olur bazıları da daha iyi olur özellikle sevginin değerini bildikleri için ileride çocuğum olursa kesinlikle ona kendi hayatımdan çok daha fazla değerli bir hayat sunacağım
Hiç sevgisiz büyümüş bir çocuğa benzemiyorsun 🙂
Teşekkür ederim abla ama dışıma yansıtmıyorum :)
Profesyonel olarak spora yönlendirilmiş olmak isterdim.
Keşke şimdiki aklımızla yeniden genç olsak dimi 🙈
Şimdiki aklımla 15 yaşımda ben 😃👍
Teşekkürler 😎🧡
Cevap
3Cevap
Derslerime dana çok yoğunlaşmamı sağlasalardı şu an akademik başarım daha iyi olabilirdi
O zaman da ailem baskıcı diye sızlanmaz mıydın 🙈
Ben zaten okuldan gelir gelmez ders çalışan bi öğrenciydim ders çalışmayı çok seviyodum ama sonradan sonraya bıraktım
Her şstediğimi yapmsalardı ne gğzel olurdu
Bazen bende böyle düşünüyorum 😂
Neden
Çünkü biraz doyumsuz ve arsız oldum 😁
Of bende öyleyim, ama arsızlık bazılarına yakışıyor.
Her gün eti puf yeseydim. İyi hissederdim.
Entersaaan 😂
Çocukluk işte saf duygularla seviyor:)
Bijon anahtarı ile yeterince terbiye almadık 😅
Sanayiye verselerdi seni 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar