Bebeğimi tek yıkadım diye eşim annesinin kırıldığını düşünüyor. Sizce ne yapmalıyım?

Benim bebeğim var yeni doğurdum 34 günlük. Kayınvalidem sağolsun 2 günde 1 gelip yıkıyordu. Ben dokunamıyordum küçük diye kıyamıyordum allah kendisinden razı olsun. Bugün bir cesaret geldi ve yıkamak istedim güzelcede yıkadım mis gibi oldu kızım. Eşim işten geldiğinde kokladı ohh mis gibi kızım dedi

bende yıkadım dedim. Neymiş efendim niye annesini çağırmamışım.

devamlı annenimi çağırıcam dedim. E çağır ne olacak gelsin söyleme sakın dedi.

ya saçmalama ne var çocugumu yıkadıysam bide saklıcam mı dedim

kayımvalidem kendini dışlanmış hissedermiş

iyi dedim 18 yasına kadar alır komple yıkar kavga ettik küsüz şimdi

kayınvalidem bize sortını dönermiş

ben bebeğimi yıkadım diye sana artık gerek yok der gibiymişim tek başına kalırmısız saydıda saydı kafayı yemek üzereyim tam iftar saati bana akıl verin

Bebeğimi tek yıkadım diye eşim annesinin kırıldığını düşünüyor. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla