Çocuk & Ebeveyn Karınız doğum yaptıktan sonra hangisinin yanına gidersiniz? valkirie Takip Et Xper 2 Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Karınız doğum yaptıktan sonra ilk kartınızın mi bebeğin mi peşinden gidersiniz Bebek Karım Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Karınız doğum yaptıktan sonra hangisinin yanına gidersiniz? Cevapla Doğum Soruları Kredi Kartı Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
nordun_gadasi Takip Et FenomenEfsane Yaş: 36 +1 yıl Çocuk & Ebeveyn konusunda 7,4b cevap paylaştı. Bebeğin yanına değil insan eşinin yanına gide gadası 0 0 Yorumla
Salakçadüşünen Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Karımın yanına giderdim ilk daha bebek olmadan önce o vardı demi shsdh 0 0 Yorumla
neoliberalist Takip Et Xper 7 Yaş: 21 , eic 91% +1 yıl Ben kadın olarak çocuğumu ilk plana koyarım bence erkeklerde çocuğunu ön plana koyar. 0 0 Yorumla
McCaLLs Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 49% +1 yıl Karımın tabiki. Karımın nasıl olduğu çok daha önemli olur benim için 0 0 Yorumla
HasanGökgür Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 97% +1 yıl İlk önce eşimin sonra da bebeğimin yanına giderim, sonuçta ilk göz ağrım eşimdir. 0 0 Yorumla
eyeyeyge61 Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Eşimin peşine giderim nasıl diye konuşurum yarım saat öperim sonra bebeğe bakmaya giderim 0 0 Yorumla
selamsebnemben Takip Et Xper 2 Yaş: 33 +1 yıl Kocamın benim yanıma gelmesini isterim sonuçta biz o kadar senedir tanışıyoruz ama bebekle çok bi hukukumuz muhabbetimiz yok yani 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Bebek tabi ki kanım canım karı çok bulursun. 0 3 Yorumla Sbl00 +1 yıl Mağara adamı Yorumla Cevap sahibi +1 yıl @Sbl00 😄 Yorumla Sbl00 +1 yıl Komik değil Yorumla
kafamiznasilguzel Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Kızım olursa kızımın yanına tabi ki. Anası elin kızı bu benim kızım. 1 3 Yorumla lɑɗywiƞe +1 yıl Elin kızı diye yakıştırma yapacaksan evlenme zaten Yorumla kafamiznasilguzel +1 yıl @lɑɗywiƞe sende babanın kızısın unutma Yorumla valkirie +1 yıl Bence de Yorumla
fallenone Takip Et Xper 3 Yaş: 35 +1 yıl karıyı bebeyle yapamssın ama bebeyi karıyla yapabilirsin ayrıca bebe karıdan ayrılmas her türlü karı 0 0 Yorumla
lɑɗywiƞe Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 50% +1 yıl Karimin yanına dhqkdnwkf 0 1 Yorumla valkirie +1 yıl Hahahh Yorumla
Kullanıcı_477 Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 86% +1 yıl Karısının yanında olması gerekmez mi? 0 0 Yorumla
sierravista Takip Et Master Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Bebeğimin yanına giderim 😀 koca bebeğimin 0 0 Yorumla
Bir_sızıntı_kalbim Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl @gencbirgenc cevap bekliyorum merak ettim 🤣 2 7 Yorumla gençbirgenç +1 yıl Karımın çünkü seninle birlikte bende heyecanlanırım savaşırım hem çocuğu kendileri alıp götürüyorlar odaya ama ben ilk seni görmek isterim hep sadece orada degil her yerde her zaman yanımda ol güzelim 🌹🥰❤️ Yorumla Bir_sızıntı_kalbim +1 yıl Ya 🥰♥️ Yorumla gençbirgenç +1 yıl İstediğin gibi oldumu cevap verebilmiş miyim 😊 Yorumla Bir_sızıntı_kalbim +1 yıl Tabiki 🙈 Yorumla gençbirgenç +1 yıl Seni seviyorum 🌹❤️ Yorumla Bir_sızıntı_kalbim +1 yıl İyi ki sen🥰 Yorumla gençbirgenç +1 yıl İyi ki sen bencede 🥰❤️ Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Bebeğin yanına değil insan eşinin yanına gide gadası
Karımın yanına giderdim ilk daha bebek olmadan önce o vardı demi shsdh
😅😅
Ben kadın olarak çocuğumu ilk plana koyarım bence erkeklerde çocuğunu ön plana koyar.
Karımın tabiki. Karımın nasıl olduğu çok daha önemli olur benim için
İlk önce eşimin sonra da bebeğimin yanına giderim, sonuçta ilk göz ağrım eşimdir.
Eşimin peşine giderim nasıl diye konuşurum yarım saat öperim sonra bebeğe bakmaya giderim
Kocamın benim yanıma gelmesini isterim sonuçta biz o kadar senedir tanışıyoruz ama bebekle çok bi hukukumuz muhabbetimiz yok yani
Bebişin yanına gidiyorlar, eşim diyenlere pek kulak verme.
Bebek tabi ki kanım canım karı çok bulursun.
Mağara adamı
@Sbl00 😄
Komik değil
Kızım olursa kızımın yanına tabi ki. Anası elin kızı bu benim kızım.
Elin kızı diye yakıştırma yapacaksan evlenme zaten
@lɑɗywiƞe sende babanın kızısın unutma
Bence de
karıyı bebeyle yapamssın ama bebeyi karıyla yapabilirsin ayrıca bebe karıdan ayrılmas her türlü karı
Karimin yanına dhqkdnwkf
Hahahh
Karısının yanında olması gerekmez mi?
Bebeğimin yanına giderim 😀 koca bebeğimin
@gencbirgenc cevap bekliyorum merak ettim 🤣
Karımın çünkü seninle birlikte bende heyecanlanırım savaşırım hem çocuğu kendileri alıp götürüyorlar odaya ama ben ilk seni görmek isterim hep sadece orada degil her yerde her zaman yanımda ol güzelim 🌹🥰❤️
Ya 🥰♥️
İstediğin gibi oldumu cevap verebilmiş miyim 😊
Tabiki 🙈
Seni seviyorum 🌹❤️
İyi ki sen🥰
İyi ki sen bencede 🥰❤️
ilk eşimin yanına gidicem doğum yaparsa
Bebege kimlik cikartmaya giderdim.
Önce ben
Karımın yanına giderim
dostum
İlk önce eşimi görür sonra çocuğuma giderdim
Önce karısına