Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Eşiniz doğum yaptığında ilk bebeği mi görmeye gidersiniz yoksa eşinizi mi?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Zaten normal dogumda ben kucagimda cikartacagim ikimizide gorecek odaya beraber cikacagiz bebegin kan almaya goturulmesinde falan o götürecek. Sezeryan olursa bebekle annem gider o beni bekler. Ben odaya girdigimde bebegimin yanina gidecek mecbur
Çocuğum olunca ben
https://www.youtube.com/embed/TNfTr2yo-k8Jdjwkskalxkw
Bu ne la müjde beyefendi altılı ganyanı tutturdunuz haberi almış gibi😅😂
Rolün hakkını veren sadece sigara😂
Karımı görmeye giderim çocuğu tanımıyorum bile henüz 😄
Önce eşimi görür ona destek olurum. Bebeği nasıl olsa görürüz. Hele hele bebeğin herhangibir sağlık problemi yoksa zaten hemen görmeye gerek yok.
İlk hanımı görürüm bebekle daha tanışmıyoruz bi samimiyetimiz yok
eşim ilk bebeğimize baksın kontrol etsin görsün isterdim ben şahsen
Eşimi görmeye giderdim sanırım ilk iş zaten bebeği ilk etapta gösteriyorlar bildiğim kadarıyla
genel de eşler çoçuklardan önce çıktığından eş görülür 😁 bebek sonra gelir
Once esimi ziyaret ederim canim sevgilim nefes nefese kaldi dogururken jdkfgk
Kariniza ameliyat ta dikis atilirken, bebeginizi bebek bakip odasina alip bir iki test yapip kıyafetleri giydiriyolar, ben bebeğimi gormeye giderdim. En azından aman diger bebekler le karismasin diye
Eşimizi, hemen ardından bebeğimi tabiki, zaten yanı başında küvezde olacak.👻
İlk beni görsün zahmet olmazsa
kocam doğum yaparsa ilk bebek
İlk doktorun parasını vermeye giderim
tabiki de esimi görmeye giderim
Ameliyattan önce bebek geliyor
Eşimi görmeğe giderim
büyük ihtimal ben de yanında olurum.
Eşimi
Beni görmeye gelsin
Eşimi tabiki
Eşimi
eşimi
Hangisi denk gelirse
Karımı
İkisini de.