Çocuk & Ebeveyn Eşiniz doğurduktan sonra ilk bebeğinizi mi yoksa eşinizi mi görmeye gidersiniz? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Eşiniz doğurduktan sonra ilk bebeğinizi mi yoksa eşinizi mi görmeye gidersiniz? Eşiniz doğurduktan sonra ilk bebeğinizi mi yoksa eşinizi mi görmeye gidersiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Çocuk & Ebeveyn konusunda 917 cevap paylaştı. Eşimi görmeye giderdim tabi ki de.. ama kızımı da görmek isterdim 1 0 Yorumla
CoffeeAndCoffee Takip Et Master Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Bir zahmet ilk beni görmeye gelsin iyi miyim diye bir baksın. Doğumdan çıkmışım o kadar. Ona evlat vermişim. 3 0 Yorumla
MadagaskarAslanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Karımı görürüm kardeşim bebek daha yeni gelmiş tanımam etmem 4 1 Yorumla ViKingar +1 yıl Yabancı * xd Yorumla
solur Takip Et Xper 5 Yaş: 21 , eic 93% +1 yıl Brn erkek olsam sanırım ilk bebeğime bakarım , ama eşim ilk gelip bebeğe baksa kırılırım😅 2 0 Yorumla
Dertli1818 Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 69% +1 yıl Doğum yaparken eşim yanımdaydı yani ikimize de gördü 1 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Çocuğa bakarım bir halta benzemiyorsa hastanede başka çocukla degıstırırım. 1 0 Yorumla
ButcherBlaviken Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 92% +1 yıl Doğumda zaten eşimin yanında olurum ikisinide görürüm yani 1 0 Yorumla
GᴇᴄᴇɴɪɴHᴜᴋᴜᴍᴅᴀʀı Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 96% +1 yıl Şahsen eşim doğum yaptıktan sonra ilk önce eşimi görmeye giderim 1 0 Yorumla
JuliusCaesar063 Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Tabi ki bana o güzel hediyeyi veren eşime giderim saçlarını okşar anlindan öperim sonra gidip bebeğimi bakarım 1 0 Yorumla
angaralıebe Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Eşim benimle doğuma girmek zorunda. O yüzden ilk bebeğimizi beraber göreceğiz 1 0 Yorumla
demirg Takip Et Xper 7 Yaş: 43 , eic 100% +1 yıl Önce bebek çıktığı için istemeseniz de bebeği görüyorsunuz. Yoğun bakıma giriş yok maalesef. 1 0 Yorumla
Hipnotix Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Önce eş sonra bebek olmalı o kadar zorluğu çeken bebeğin annesidir.. 1 0 Yorumla
tutkidogru Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl İlk bebeğimizi görebilir, sorun etmezdim 1 0 Yorumla
damlaazmış Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 42% +1 yıl doğuran taraf ben olacağım için cevap veremem 1 0 Yorumla
Yujiİtadori Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 102% +1 yıl Bebek tabiki kadın en son planda olur 1 0 Yorumla
TipSizAdam06 Takip Et Master Yaş: 42 , eic 99% +1 yıl ilk bebeği getirdikleri için mecburen çocuk :) 1 0 Yorumla
Ogzhanerdem Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 94% +1 yıl Eşim yok 1 1 Yorumla Ogzhanerdem +1 yıl Ha gelecek için konuşursak tabiki eşimi ilk defa görmüşüm çocuğu kimdir neyim nesidir tanımam etmem elbette karım ille de karım canım karım 💖 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Eşimi görmeye giderdim tabi ki de.. ama kızımı da görmek isterdim
Bir zahmet ilk beni görmeye gelsin iyi miyim diye bir baksın. Doğumdan çıkmışım o kadar. Ona evlat vermişim.
Karımı görürüm kardeşim bebek daha yeni gelmiş tanımam etmem
Yabancı * xd
Brn erkek olsam sanırım ilk bebeğime bakarım , ama eşim ilk gelip bebeğe baksa kırılırım😅
Doğum yaparken eşim yanımdaydı yani ikimize de gördü
Çocuğa bakarım bir halta benzemiyorsa hastanede başka çocukla degıstırırım.
Doğumda zaten eşimin yanında olurum ikisinide görürüm yani
Şahsen eşim doğum yaptıktan sonra ilk önce eşimi görmeye giderim
Tabi ki bana o güzel hediyeyi veren eşime giderim saçlarını okşar anlindan öperim sonra gidip bebeğimi bakarım
Eşim benimle doğuma girmek zorunda. O yüzden ilk bebeğimizi beraber göreceğiz
Önce bebek çıktığı için istemeseniz de bebeği görüyorsunuz. Yoğun bakıma giriş yok maalesef.
Önce eş sonra bebek olmalı o kadar zorluğu çeken bebeğin annesidir..
Eşimi görmeye giderim
Bebeği görmeye giderim
Ne kadar bencil bir soru bu ya
İlk bebeğimizi görebilir, sorun etmezdim
doğuran taraf ben olacağım için cevap veremem
Bebek tabiki kadın en son planda olur
ilk bebeği getirdikleri için mecburen çocuk :)
ikisini yan yana aile tablosuu gibii
Fark ediyor mu sırası
Bebeği ilk defa göreceğim için bebek diyorum
Eşim
Eşim yok
Ha gelecek için konuşursak tabiki eşimi ilk defa görmüşüm çocuğu kimdir neyim nesidir tanımam etmem elbette karım ille de karım canım karım 💖
Bebek tabiki
Önce eş olmalı