Çocukları kaç yaşına kadar banyo ettirmek uygundur?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Çocukları kaç yaşına kadar banyo ettirmek uygundur?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Güzel bir soru çocukları kaç yaşında ettirmek uygundur 7.8 yaşında kendisi yaz aylarında yikanmayu öğrenip 10 yaşından itibaren kendisi yikanabilir
Bence 7 yaş uygundur yani 7 yaşında kadar olabilir ondan sonra da kendisi öğrenebilir bence banyo yapmayı zaten küçüklükten bu yana alışırsa daha iyi olabilir bazıları çünkü kaç yaşında geliyor hala kendisi yıkanamıyor hatta 6 da olabilir belki.
8-9 yaşına kadar ebeveyn kontrolünde bayo yapmaları gerekiyor ondan sonra kendileri yapmalılar zaten 11-13 yaş gibi blu çağına girmeye başlıyorlar neyin ne olduğuna kafaları basmaya başlayacağı için utandırmaya gerek yok.
5 veya 6 yaşından itibaren eskisinden daha mütevazı. Tuvalete gitmek için kapıyı kapatıyor, daha bağımsız ve muhtemelen tek başına yıkanma isteği gösteriyor..
Bilmukabele canımın içi
Cevap
5Cevap
Bilmiyom ben bu bebek niye öyle tatlı zorla kalk evlen çocuk yap diyosunuz anasınınsatim ya
Benim fikrim 8 9 yaş sonra kendileri yıkanıyor zaten
8-9 yaşına kadar ebeveynler banyo yapmalarına yardımcı olabilir bana göre.
Küçükken yaz aylarında yalnız duş almaya alistirirsak 8-10 yaşlarında kendiliğinden yıkanmayı öğrenebilir. İnsan hayatı boyunca yaşamasına lazım olan herşeyin %80 ini ilk 6 yaşında ogrenirmis. Yeme içme konuşma uyuma temizlik
Ergenliğe grip kendi işini kendisi yapacağı duruma gelene dek
7 yaş ama değişir öğretim şekline ve çocuğun isteğine bağlı ztn bir süre sonra tek başına yıkanmak istiyorlar
Max ortaokul çağına kadar
cinsiyetini öğrenene kadar bence 2. sınıf
5-7 ideal
6-7 bence
9/10
8 9 yaş bence
16 yas
6 7 yaşına kadar
bence 2
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?