Amerika'da yaşıyoruz, kızımıza yabancı isim koymak mantıklı mı?

25 yaşındayım ve 2 yıllık evliyim. Üniversiteyi amerika da okumak istedim babam da engel olmadı. Şu an 3 yıldır beraber olduğum ve 2 senelik eşimle amerika da california da yaşıyoruz. Eşim 6 aylık hamile. Çocuğumuza çok iyi imkanlar sunabilecek güçteyiz. Kızımız amerika da doğacak ve orada büyüyecek gibi. Eşim de ben de türküz ama acaba yabancı isim koysak mı diye düşünüyoruz. aklımızda kaia sera var. Sera türk ismi kaia yabancı isim. Sizce mantıklı mı?

Amerika'da yaşıyoruz, kızımıza yabancı isim koymak mantıklı mı?
Cevapla