Doğacak evladımıza yabancı bir isim verebiliyor muyuz acaba?

Öncelikle Sn. KS üyeleri herkese merhaba :)

Sorum şu ki bir turk vatandası doğacak bebeğine yabancı isim koyabilir mi ?

Bu arada Zencix aramızdan ayrılmış, seni özliyciğim dostum :(
Doğacak evladımıza yabancı bir isim verebiliyor muyuz acaba?
Cevapla