10 gündüradet sancısı çekiyorum fakat adet olamiyorum aşılama yaptirdim hamilelik olabilirmi?

Merhaba benim yumurta tembelliği kanal tıkanıklığı ve saga yatik rahimden kaynakli tuplerimi actirip asilama yaptirdim fakat tutmadi 2. Tedavime başladım femara ve catlatma ignesi oldum bu kezde bir aksilikten dolayi aşılama yaptirmaya gidemedim adet olmam gereken gün inanilmaz bir sanci başladı adet olacagim dedim sicak su torbasi koyup yattim uyandığımda gecmisti adet olmamistim ara ara ozellikle 2 3 gündür asiri agrim oluyor geçiyor tekrar basliyor test yapmaya korkuyorum tekrar üzülmek istemiyorum sizce neden olabilir?

10 gündüradet sancısı çekiyorum fakat adet olamiyorum aşılama yaptirdim hamilelik olabilirmi?
Cevapla