Hamile kalamıyorum ne yapmam gerekiyor? Aşılama işe yarar mı?

ben 19 yaşındayım eşimle 1 yıldır birlikteyim ve hiç korunmadık şu zamana dek. sadece 1 ay adet duzensızlıgım ıcın dogum kontrol hapı kullandım. evleneli 1, bucuk ay oluyor. hamile kalmak istiyorum eski yıllardaki arkadaşlarımdan bir kaçı evlendikten 2 ay sonra hamile kalabilmiş, özeniyorum ve gerçekten neden kalamıyorum diye kafama takıyorum. hemen hemen 1 ay once ozel doktora gittim. ultrasonla kadınlık hormonlarıma baktı. polikistik over denilen bir şey varmış. adetin 5. gunu klomen 50 mg tablet verdi. 5. gunu başla 5 gun kullan dedi kullandım o bitti. bu ilaç adet duzensizliğim içindi. şimdi ise adetin 15. gunu duphaston 10 mg denilen bir ilaç verdi 1 kutu bıtıcek dedi ve 3 gun sonra bu kutuda bıtıyor. bu ilaç gebelik için ve gebe kalırsam bebeğin tutunmasını sağlıyormuş. dün hamilelik testi yaptım acaba var mı diye ama hiçbir şey çıkmadı. eşimde sperm için test yaptırdı tertemiz çıktı onun sonuçları acaba kısırlık ihtimali var mı diye doktora gondermiştim.. aşılama işlemi yaptırsam işe yarar mı? aslında tüp bebek de olabılır ama eşim istemiyor. ne yapmam gerekiyor, bu durumları yaşayanlar varsa düzgün bir şekilde anlatabilir misiniz?
Hamile kalamıyorum ne yapmam gerekiyor? Aşılama işe yarar mı?
Cevapla