Polikistik over kistim var ve adetime 3 gün falan kaldı. Hamile kalma riskim var mı?

Yargılamadan soruma cevap verebilcek olan cevaplasın lütfen. Normalde doğum kontrol hapı kullanıyorum adet olmak için ama onuda çok düzenli kullanmadım hala bı kaç tane daha var onlarida kullanicam ama yine de hamile kalma riskini öğrenmek istiyorum.
Polikistik over kistim var ve adetime 3 gün falan kaldı. Hamile kalma riskim var mı?
Cevapla