Aşırı çay, süt, ve sıvı tüketmek çocuklar için sağlıksız mı olur?

selam KS çocuk ebeveyn konumuzla ben geldim kızımdan yola çıkarak konu açmak istiyorum kızım 3 yaşında ve aşırı çay tüketiyor biberonla ve süt aynı şekilde böylece tokluk hissettiği için doğru düzgün beslenmiyor bana göre zararlı ve bağımlılık yapıyor siz ne düşünüyorsunuz ve bu alışkanlığı ortamdan kaldırmak için fikir tafsiyeleriniz nelerdir

Aşırı çay, süt, ve sıvı tüketmek çocuklar için sağlıksız mı olur?
Aşırı çay, süt, ve sıvı tüketmek çocuklar için sağlıksız mı olur?
Cevapla