Anne ve baba bu hayatta kızlarını üzüyorsa vay be ne ye kaldık 😞 ?

Bazı insanlar çocuk diye evlat edinir sevinir bunlar çocuk ben oldumda begenmiyorlar ben kendimi üvey evlat hissediyorum Allah'ım çok kötü bu ya🥹😓

Güncellemeler
+1 yıl
Guncell
Güncellemeler
+1 yıl
Yeniden guncell
Anne ve baba bu hayatta kızlarını üzüyorsa vay be ne ye kaldık 😞 ?
Cevapla