Benim bu yaram hiç iğleşmeyecek KS yetersiz kalmış sevgim ben oğlumu kaybettim onu nasıl kazanırım?

selam Allah rızası için kötü yorumlar yapmayın boşanalım bir iki sene oldu resmi olarak ve oğluma hep ben baktım asla ondan vazgeçmedim onlar için dimdik durmaya çalıştım olduğu sürece yedirdim içtirdim gezdirdim fakat boşandık diye yavrum acı çekiyor o acı çekiyor diye bende çekiyor bu öyle bir şey ki kanser olmuş gibi acısı var bunları babasından yazmış saklamış bunları okudum canımdan can koptu kendimi sartlerce banyoda kitledim ağlama krizine girdim ah ne çocuk sen ki umursamadın ah ve yavrum sen ki yazı yazmayı sevmezdim ne kadar doldun ki içini kağıda döktün saç teline kurban olduğum evladım benden nefret etmeye başladı durduk yere piskolojisi bozuldu ilaç kullanıyor sen ne çekiyorsun içinde yalvardım dedim ya rabbim onun içindeki sıkıntıları al bana ver ben anneyim taşırım her yükü ama sen çocuk bedeninle yapamazsın ki çocuğum neler yazmış bu ikinci yazısı diğerini de okulda geçen sene yazmıştı ve bir iki aydır babasına gitti eğitimlerde iyi olmak adına ve artık gelmek istemiyor benim 9 ay karnımda taşıdığım oğlum 9 yaşına getirdiğim ne yoklukta büyüttüm yavrum tam rahata erdik dediğimiz an babayı seçti tek dediği anne gece sizde korkuyorum gündüz durup gidiyor gece kalmıyor ben dayanamıyorum dövmem sövmem elimden geldiğince ilgili anneyim neden çocuğum birden soğudu evinden annesinden kız kardeşinden 🥺🥺🥺🥺
Benim bu yaram hiç iğleşmeyecek KS yetersiz kalmış sevgim ben oğlumu kaybettim onu nasıl kazanırım?
Benim bu yaram hiç iğleşmeyecek KS yetersiz kalmış sevgim ben oğlumu kaybettim onu nasıl kazanırım?
Benim bu yaram hiç iğleşmeyecek KS yetersiz kalmış sevgim ben oğlumu kaybettim onu nasıl kazanırım?
Cevapla