selam Allah rızası için kötü yorumlar yapmayın boşanalım bir iki sene oldu resmi olarak ve oğluma hep ben baktım asla ondan vazgeçmedim onlar için dimdik durmaya çalıştım olduğu sürece yedirdim içtirdim gezdirdim fakat boşandık diye yavrum acı çekiyor o acı çekiyor diye bende çekiyor bu öyle bir şey ki kanser olmuş gibi acısı var bunları babasından yazmış saklamış bunları okudum canımdan can koptu kendimi sartlerce banyoda kitledim ağlama krizine girdim ah ne çocuk sen ki umursamadın ah ve yavrum sen ki yazı yazmayı sevmezdim ne kadar doldun ki içini kağıda döktün saç teline kurban olduğum evladım benden nefret etmeye başladı durduk yere piskolojisi bozuldu ilaç kullanıyor sen ne çekiyorsun içinde yalvardım dedim ya rabbim onun içindeki sıkıntıları al bana ver ben anneyim taşırım her yükü ama sen çocuk bedeninle yapamazsın ki çocuğum neler yazmış bu ikinci yazısı diğerini de okulda geçen sene yazmıştı ve bir iki aydır babasına gitti eğitimlerde iyi olmak adına ve artık gelmek istemiyor benim 9 ay karnımda taşıdığım oğlum 9 yaşına getirdiğim ne yoklukta büyüttüm yavrum tam rahata erdik dediğimiz an babayı seçti tek dediği anne gece sizde korkuyorum gündüz durup gidiyor gece kalmıyor ben dayanamıyorum dövmem sövmem elimden geldiğince ilgili anneyim neden çocuğum birden soğudu evinden annesinden kız kardeşinden 🥺🥺🥺🥺
Benim bu yaram hiç iğleşmeyecek KS yetersiz kalmış sevgim ben oğlumu kaybettim onu nasıl kazanırım?
Ah ya içimden parça koptu. Erkek çocuk için baba figürü onun güven duygusu arkasındaki dağ. Gerçekten çok yıpratıcı bir süreç. En azından eşinizle dışarda çocukların var olduğu bir ortamda mecburende olsa bir çay içemez misiniz
Cocuğa göre mantıksız bir şey yüzünden boşanmışsınız...
Evde aşırı şiddet VS olsaydı çocuk yazı dahi yazamaz sadece boş boş karalardı.. Çocuğa zaman verin, kim haklıydı haksızdı davasını bırakın, çocuklardan özür dileyin.. Biz beceremedik... Büyükler de hata yapar... Geçmiş olsun, bu işin dönüşü yok,
Allah sabır versin. Bu hayatta en büyük sınavlardan biridir anne-baba olmak…Bu zor zamanların da elbet çaresi vardır, Allah’tan ümit kesilmez, O’nun izni olan bir yaprak bile kıpırdamaz. Senin çocuğun Allah’a emanettir, sen O’na tevekkül et, bugünler de geçecek inşallah
Kıyamam🥺 En azından babası ile birlikte oğlunuzla farklı aktiviteler yapabilirsiniz. Ona ayrı olunca da seni seviyoruz düşüncesini aşılamaya çalışın. Umarım düzelir.
Çocuk için eşinizle bir arada olun sık sık buluşun yemeğe çıkın. Çocukta yanınızda olsun. Ayrıca senin yaşadığın evde kim var başka? O evde huzuru yok belliki orada birşeyden korkuyor onu rahatsız eden bir şey var.
Yani umarım su çocuğun üzüldüğüne değecek kadar önemlidir boşanma sebebiniz. Acıdım çocuğa. Eşiniz evli falan değilse ya da sevgilisi yoksa en azından aynı evde mi kalsanız ufaklıklar için.
Onu mutlu etmek için eski eşinizle sizin iyi olmanız lazım çocuk iki tarafında yanında hissederse bı yerden sonra bu alışacak hayatına ona göre yön verecektir
yok tüm yollarını denedik çocuk içine kapandı hiçbir şey ona keyif vermiyor herşeyden vazgeçti arkadaşlarıyla bile düşman gibi kimseyle iyi anlaşmıyor öfke nefret dolu insanlara karşı
🥺🥺canım benim ya Benim annem babam da onun yaslarindayken bosanmisti zamanla alisir ama sizin tepkiniz de onemli anne ve baba cocugu ayriliga anlasmazliklarq fazla dahil etmemeli dram yaratmamali