AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Balık ekmek yiyen çocukları izlettirmek ise yarayabilir gadası
Bence sevmiyorlarsa zorlamamak gerekiyor. Balık yağ hapları kullanılabilir
Veriyorum balık yağı 🥰
Anladım :)
Sakın zorlama daha cok tiksinirler. Ben süt icmem mesela. Tadi belki guzeldir. Cok zorladilar cocukken kustum. Bir daha içemiyorum. Çocuğa dokunmiycan. Belki yillarca yemiycek. Sıkıntı yapma. Büyüğünce yiyecek. Tiksindirtmezsen. Yemesin boş ver
Zorlamıyorum ama yesinler istiyorum
Hiç verme. Bırak ustelersen. Hayatı boyunca tiksinir. Yapma. Benim kizim büyüdü şimdi. Cocukken fasulyeden nefret ediyordu. Bir kere zorlamadik. Fasulye yapinca , ona başka yemek yaptik hep. Şimdi aşırı seviyor fasulyeyi. Çocuk onlar, adindanda belli zaten. Zamani gelince severler. Sakin zorlamayin. İşte o zaman hic yemezler
Eskiden seviyordu ben bir kere yanlışlıkla yanında kokuyor yemem dedim eşime ondan beri o da kokuyor diyor
Bilinç altina işletmesin. Hiç dokunma. Balik yaptigin zamanda, ona başka yemek yap. Ve baligi sen yerken onu ozendir. Of çok güzel ya, bu kadar tatli olur mu gibilerde. Çocuk kanar merak etme. Cocuga zorla degil. Severek bir seyler asilarsiniz
Karides deneyeceğim bir de bir ara belki onu sever sanırım balık yemeyecek kabullenmem lazım
Balık yiyecek ilerde, sadece zorlama dert etme yeterli. Karides ben hala yemem mesela. Böcek yenir mi.
Acaba bir yerden bir vitamin alır mı peşindeyim valla
Benim kızım hic hastalanmiyor. Sebebi de , annesi ve ben çalışıyorduk. Kizimiza bakıcı bakiyordu. Çocuğu. Bahceli evi vardı. Toprak icinde , ciplak sekilde oynatiyordu. Abla napıyon sen diyordum. Karışmayın bana diyordu. Biz olsak üstüne titrerdik sen gibi. O çocuğu hasta ederdik. Bırak çocuğu özgür. İstedigini yesin, istedigi gibi rahat yaşasın. Sen onu bu şekilde kolladikca, ona daha çok zarar verirsin. O vitaminini alir.
Bence çocuk var çocuk var hiç de öyle her çocuğa işlemiyor bu
İşliyor. Hemde her çocuğa. Cocugum olmasa dedigine hak verirdim. Bulmiyorum derdim. Ama o günleri ben geçirdim
Arıtma suyu içemeyen arıtma suyuyla sadece banyo yapabilen, buzdolabında 1-2 gün kalan yemeği yiyince hasta olan iki oğlum var. Belki sizin kızınızda çok etkili olmuştur ama ben bunun herkeste uygulanabilecek bir şey olduğunu düşünmüyorum hiçbir şey de bana düşündüremez
Bunlari cocuga sen alistirirsan böyle olur. Bende sana dedim. Kızımı biz buyutseydik. Senin çocukların gibi olurdu. Aman onu yeme, aman üşürsün gibi gibi. Cocugu hastalik hastasi yapardik. İyi yapmışsınız. Cocuga verebileceginiz en büyük zararı vermissiniz. Keşke bakicida buyutseydiniz çocuğu.
Bazı şeylerin de tamamen tıbbi açıklamaları var ben böyle alıştırdığım için değil bağışıklığı düşük olduğu için böyle oldu yoksa bence kimse psikopat gibi çocuk banyo yapacak diye banyodaki suya arıtıcı taktırmaz.
Kusura bakma. Bu şekilde oldugunu anlamadim.
Eğitimli insanlarız, çocuklarımızı düzenli olarak doktora da götürüyoruz kontrolleri yapılıyor ama bazı şeyler zorunluluktur. Eminim kızınızda çok işe yarayan bir şeydir ama ben de çocuklarımı tanıyorum, keşke bakıcıda büyütseydiniz veya çocuğunuza çok zarar vermişsiniz ağır laflar kimseye kullanmayın bir daha mümkünse.
Konunun bu şekilde oldugunu bilmiyordum. Önyargılı davrandim farkindayim. Şımarık annelerden sandim. Özür dilerim.
Günün sonunda kimse çocuğunun kötülüğünü istemez naçizane tavsiyem kendi ebeveynlik düşüncelerinizi kabul ettirmekte bu kadar ısrarcı olmamanız. Tabii uygulamak veya uygulamamak size kalmış. İyi akşamlar
Benim oğlum denizden ne çıkarsa yer🙏 geçen gün ben ne zaman yengeç yiyeceğim dedi. Siziinkiler etçi😂
Bizimkiler huysuz 🙈
Hafta sonu kalamar ve karides istedi ve yaptık
Karides deneteceğim ben de bir gün bir kendime geleyim de
İnşallah sever
unlu munlu tavuk gibi bi şey yapıyorlar balıktan onu sever belki ama zorlamayın derim travma olmasın ben yıllarca yiyememiştim o sebeple
Balık olduğu sürece yemiyor
şimdi bir soruya bakıyorum, bir cevaba bakıyorum.. ne diyebiliriz ki o halde...😅
Ya kandıramam başka bir şey diye yediremem mümkün değil sadece sevmesinin yolu olur mu acaba dedim
bilemedim maalesef
Balık habi vermelisin
ya da balıklı sandviç tost pizza vb şeylerle yedir
Eskiden yiyordu sonra ben bir kere onun yanında eşime kokuyor yemem dedim ondan beri ağzına sürmüyor kokuyor kokuyor diyor kardeşi de ondan görüp yemiyor 🥲
Bu arada veriyorum balık yağı
Bol marul kaşar ve balıklı sandviç yap ne yediğini bilmez
Hiçbir şekilde koklamadan içindekileri anlamadan yemek yemiyor ki
Balık kokmazki
Alabalık al kilciklarini temizle köfte yap yağda kizart hic anlamaz ki
İçinde ne olduğunu sormadan yemez hiç
İçinde tavuk ya da et var dersin
Anlarsa bir daha tavuk et de yediremem 😅
Kolay gelsin sana
Aç bırakmak 😊
Balık köftesi deneyebilirsin önce..
Aç kalıyor ama maalesef hiç yemiyor sevmediği şey olunca 🥲
Balık köftesi neymiş yahu 😅
Bi tarifelere bak bence
Evde balık yapamam ki ev kokar hazır bir şeyse yapayım 🙈
Balık kroket satılıyor dondurulmuş.
Gördüm onu ama sanki yememesinden daha kötü daha sağlıksız gibi geldi
Evde onun benzerini yap derim ama ona da yok dedin 😊
Bizim evde camlar açılamadığı için kızartma yapmak balık yapmak ikisi de imkansız geliyor bana 🫠
Sen de haklısın
Balık yenmez mi ya ya tabi küçük çocuklar başka tabi bilemez ne olduğunu 😂
Bunu yersen seni parka götüreğim, de.
Park da sevmiyoruz biz 🙈
Aiyy🥺sevdikleri bir şeyi yapacağınızı söyleyin o zaman
Sen götürmezsen/almazsan dedem alır/götürür diyor 😂
Aa işte bu kötü. Hepinizin söz birliği yapmalısınız. Zaten çocuklar ebeveynlerin farklı farklı davranmasından söz vs. dinlemiyorlar🥺Dedesiyle de anlaşma yapın, sizin hayır dediğinize o evet demesin.
Yaşı geçmiş insanlar çocuklara karşı daha hassas oluyor pek elimizde değil maalesef
Kolaylıklar
Teşekkür ederim 🙏🏻
bazı tariflerde yer belki
Balık ne kadar farklı tariflerle yapılabilir ki balıkçı pişirip gönderiyor
internette vardır illaki
Evde yapılırsa kokar balıkçı da tek tarif yapıyordur muhtemelen
doğru bilemedim şimdi
Fishoil :)
Balık yağ hapı
Hap olarak değil ama veriyorum balık yağı