4 yaşında kızım var, ben istemediğim halde dünyaya geldi. Babalık yapmak zorunda mıyım?

4 yaşında kızım var ben istemeden o oldu annem eşimin aklıyla oynamış eşimde korunmayı bırakıp hamile kaldı bu kız ben istemeden oldu başka çocuklarımız var onlar benim isteğim iznim dahilinde oldu şimdi ben bu çocuğa babalık yapmak zorunda mıyım?
4 yaşında kızım var, ben istemediğim halde dünyaya geldi. Babalık yapmak zorunda mıyım?
Cevapla