Doğumda:1800
1 aylıkken:2600
2 aylıkken:4000
Bebeğimin kilo tablosu yukarıdaki şekilde. Doktor fazla kilo aldırdığımızı, obeziteye doğru gittiğini söylüyor. Sadece mama veriyoruz (anne sütü ver demeyin çünkü yok. Açıklama yapmaktan fenalık geldi artık.) Fazla kilo aldırmayan bir mama var mı? Biz şu an Hipp Combiotic kullanıyoruz. Bir de iki saatte bir 2 ölçek (60 cc) şeklinde besliyorum. Çok mu fazla bu ölçüler?
1 aylıkken:2600
2 aylıkken:4000
Bebeğimin kilo tablosu yukarıdaki şekilde. Doktor fazla kilo aldırdığımızı, obeziteye doğru gittiğini söylüyor. Sadece mama veriyoruz (anne sütü ver demeyin çünkü yok. Açıklama yapmaktan fenalık geldi artık.) Fazla kilo aldırmayan bir mama var mı? Biz şu an Hipp Combiotic kullanıyoruz. Bir de iki saatte bir 2 ölçek (60 cc) şeklinde besliyorum. Çok mu fazla bu ölçüler?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer