Kilo aldırmayan bebek maması var mı? Bebeğimi çok mu fazla besliyorum?

Doğumda:1800
1 aylıkken:2600
2 aylıkken:4000

Bebeğimin kilo tablosu yukarıdaki şekilde. Doktor fazla kilo aldırdığımızı, obeziteye doğru gittiğini söylüyor. Sadece mama veriyoruz (anne sütü ver demeyin çünkü yok. Açıklama yapmaktan fenalık geldi artık.) Fazla kilo aldırmayan bir mama var mı? Biz şu an Hipp Combiotic kullanıyoruz. Bir de iki saatte bir 2 ölçek (60 cc) şeklinde besliyorum. Çok mu fazla bu ölçüler?
Kilo aldırmayan bebek maması var mı? Bebeğimi çok mu fazla besliyorum?
Cevapla