Benim her zaman vazgeçilmezim. Ellerini silmek, alt değişikliği sırasında, dışarıda gerek duyduğumda her zaman ıslak mendil kullanıyorum. Tabi ki tercihim bebeklerin cildine uygun kaliteli bir ıslak mendil oluyor.

Benim her zaman vazgeçilmezim. Ellerini silmek, alt değişikliği sırasında, dışarıda gerek duyduğumda her zaman ıslak mendil kullanıyorum. Tabi ki tercihim bebeklerin cildine uygun kaliteli bir ıslak mendil oluyor.

İster istemez her gün ve gün içinde birkaç defa kullanıyoruz. Bebeğim için bu kadar sık kullandığım bir ürünü seçmek de çok önemli tabii ki. Ben Uni Baby ıslak mendillerini kullanıyorum. İçeriği temiz, zararlı kimyasallar içermiyor. Mis gibi tertemiz kokuyor, içinde parfüm de yok. Bebeğime alerji yapmıyor. Organik pamukla üretildiği için de severek kullanıyoruz.
benimde tercihim uni baby oluyor. Dediğin gibi temiz içeriği ve organik pamuk güvenle kullanmamdaki en önemli etken
Yani bir veya iki yaşına kadar bebek pamuğu kullansan daha sağlıklı olur bebeğin için ıslatıp kullanırsın çünkü ıslak mendilleri adı ne kadar bebek ıslak mendili diye geçse de illaki kimyasal barındırıyor bu yüzden kullan ama nadir kullanmaya özen göster içeriği temiz ıslak mendilleri o araştır birde şu bar diyelim ıslak mendil. kullanacaksin ıslak mendilini yıka da kullan en azından bir nevi de olsa arındırırsın biraz
Cevap
4Cevap
Genelde sürekli kullanırım
Benim bildiğim her zaman kullanılır heleki altını değiştirirken
alt değiştirirken büyük kolaylık
Sadece altını temizlerken poposunu siliyorduk o kadar
ellerini silmek, üzerine bir şey döktüğünde falan iyi oluyor
Mustela marka kullanıyorduk
Bebeğim 3 aylık henüz gün içinde altını değiştirirken Uni baby markasının temizleme pamuğunu kullanıyorum sadece dışarıya çıktığımız zamanlarda zorlaanmamak adına sleepy markasınınn ıslak mendilini kullanıyorum böylelikle daha rahat ediyorum daha hiç pişiğimiz olmadı çok şükür
Kullanmayın o temizlik ürünü değil aslında o bir hic
Alt değişiminde kullanıyorum sadece
1 yaşına kadar bebek pamuğu kullanılmalı bence.
Kullanmıyorum çünkü çok zararlı
çok kullanma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?