@elifkaymaazz teşekkür ederim ☺️
İkizleriniz ya da çocuklarınız arasında kavgalar oluyor mu?
@elifkaymaazz teşekkür ederim ☺️
İkizleriniz ya da çocuklarınız arasında her konuda önce ben kavgası oluyor mu?

İkizimle sık sık kavga ederiz kdoskdpeod ama geçici yani, sonra unutuyoruz, rutin işe bağladı artık. 😄
Ya hem birbiri olmadan yapamıyorlar hem de didişip duruyorlar 😅😅
😅😅
Rica ederim ☺️
İki oğlum var evdeki kavgayı tahmin edemezsiniz 🙈
Bizde de sürekli bir didişme hali her şeyi önce ben yapacağım ya da oynayacağım hali var
Aynen aynen küçükler bir de daha bir fena oluyor sanki 🙈😅
Hımm ben bilmiyorum ki küçük büyük nasıl olur 😅😅
Aaa ikizleriniz mi var
Evet
İki kız mı
Evet iki kız 😍😍
O zaman sizinkiler çok kavga etmiyordur ya 😂
Ediyoruz 😅😅 saç başa giriyoruz bazen arada bana oluyor olan 🤣🤣
😂😂Kaç yaşındalar
5 yaşındalar sizinkiler kaç yaşında
Ha büyükmüş onlar bizimkilerin biri 3.5 biri 1.5 😅
Hımm daha küçükler Allah bağışlasın.. Benimkiler büyüdüler..
Evet evet bizimkiler daha minik şubatta 4e 2 olacaklar daha 😅 hepimizin çocuğunu inşallah 🙏🏻
İnşallah 😊
Okula gönderiyor musun peki
Teşekkürler
Rica ederim..
Cevap
5Cevap
İkiz ya da kardeşler arasında bu kavga her zaman oluyor. En basit durumda bile önce ben ilk ben ısrarı, olmayınca küsmeleri oluyor.
Aynen kesinlikle birbiri olmadan da yapamıyorlar birlikte iken de didişip duruyorlar..
Bence bazen olabilir
Evet herzaman oluyor hatta benimkilerin arasında 6 yaş var dahada fazla oluyor. Mesela neden hep önce o diye..
Ay o bizde de oluyor sürekli
çocuklar arasında mutlaka kavgalar anlaşmazlıklar olur
ikizlerde daha çok olur
Bizdeki durum önce sen önce ben kavgası oluyor genelde 😅
ikiz kardeşinle mi :)
Hayır çocuklarım arasında
Ikiz cocugum yok ama ikiz kardesim var ve evet aralarında kavga ediyorlar haliyle
Her şeyde önce ben kavgaları oluyor mu peki
Yani küçükken oluyordu şimdi büyüdüler pek öyle kavgaları olmuyor
Anladım
tek çpcuğum var ama kardeşi olsaydı da kavga etmezlerdi.
Bizde de didişme oluyor her şey de önce ben yapacağım önce ben oynayacağım gibi oluyor illaki 😅
Çocuğum ama ikiz çocukları severim kavga olsaydı konuşur onları barıştırırdım
Kavga etmeyen kardes varmiki
yok mu? Vardır belki diye düşündüm..
Hımm koca koca insanları bilmem de çocuklarda iyi anlaşanlar vardır..
İkizim ya da çocuğum yok
Çocuklar arasında kavga eksik olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar