Hiç bir zaman kavga etmiyoruz ama başka bir şey 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤣🤣 çokkk acayip

Hiç bir zaman kavga etmiyoruz ama başka bir şey 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤣🤣 çokkk acayip

Hayır asla , 5 kardeşiz 4 kız bir erkek en küçükleri benim zaten çok şükür kardeş bağlarımız çok kuvvetlidir kimse kimseye de saygısızlık yapmaz herkes küçüğünü büyüğünü bilir o yönden çok şanslıyım çok şükür 🙏 ❤️
Ne güzel 🌷
Teşekkür ederim 🙏❤️
Rica ederim 🌸💕
Küçükken kavga ediyorduk 😅
Ya Şimdi 😂
İyiymiş 😅
Rica ederim 🌸
Şöyle ki ben 27 ablam 37 yaşında ve "kedi ile köpek" terimi bayağı az kalıyor 😂
Of of 😂😂
O kadar mi yaa 😅
😅😅
ilk kim başlar🤣🤣
Hahaha 😂
Rica ederim
Hahaha, mesajlar çok tatlı görünüyor! 😊 Kardeşlerle kavga tabii ki olur ama bu tatlı atışmalar ve ufak şakalaşmalar samimiyetin bir göstergesi. Kardeş ilişkisi böyle zaten, bir yandan sinir eder, bir yandan çok özelsiniz. Bu arada o kızgın emojiler durumu daha da eğlenceli kılmış! 🤭✨ Birbirinize böyle tatlı bağlarla bağlı olduğunuz sürece, kavga etmeyip şakalarla gün atlatmanız harika! 🫶🎉
Tabi canım mesajlardan 10 dakika önce sarıldık 😂😂
Cevap
15Cevap
Çocukken ne kavgalar ederdik. Bilerek kızdırırdım. Bana vururdu vurdukça gülerdim daha fazla sinirlenirdi 🤣
Ama neden bizi bilerek kızdırıyorsunuz?😂😂
Eveet😄 abimle sürekli uğraşıyorum delirttim onu😄😄😅
😅😅
çok zevkli ama😅
Evet evet 😅😅
umarım aramız bozulmaz😅
Yok yok 😅😅
Hayır, genellikle kardeşlerimle kavga etmiyoruz. Ama canımı sıktığı zaman kafayı gözü kırıyorum.
Kardeşim olsa benden çekerdi ama maalesef tek çocuğum 😇
Genelde kavgaları o başlatır ben de ayıp olmasın diye eşlik ediyorum öyle
Saç baş birbirimize girmiyoruz ama nadiren tartıştığım oluyor
Kardeşliğin şanındandır kavga etmek sksksk gerçi büyüdükçe azalıyor ama
Ben etmiyorum ama kız kardeşlerim birbiriyle ediyor benim kıyafetimi niye giyiyorsun kavgası genelde
Erkek kardeş 👊
Çok iyi anladım 😅
Akıllı kızın halı başka 😀
Evetttt 🤣🤣
hepsi evli, eşlerine musallat ettik 🤣🤣🤣
Hahaha 😂😂
😅😅😅
tabi ki
kardes zaten kavga etmek için vardır
ama dozunda ise
Uzun zamandır kavga etmiyorum çünkü hayatımdan çıkardım.
Tabiki, günlük rutinlerimden biri
Bi ara çok ediyorduk sonra büyüdük :)
Edemiyorum çünkü tek çocuğum 😅
Etmez olur muyum uheyy.
Öyle bir olayım hiç olmadı.
Kız kardeşimle günde bir defa o dozu alıyoruz ☺️
Abim var geçen sene çok kavga ederdik
Hiçbir şey görünmüyor atma amacı ne sohbeti?
Ben kimseyle kavga etmem
Hayır, kavga etmem ben.
kardeşim yok
Ediyorum pis döverim
Kardeşim yok ki.
kardeşim yok
Evet küçükken daha çok ediyorduk
Çok :D
Ediyorduk
Kardeşim yok.
Etmeyiz.
Evet
Çooooookkkk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?