Doğumdan sonra depresyona girdim. Tavsiye verir misiniz?

Bebeğim erken doğduğu için doğar doğmaz yoğun bakıma aldılar. Genel anesteziyle doğum yaptığımdan doğduğunda yüzünü bile göremedim. Kendime geldiğimde odada yatıyordum. Zerre kadar doğum yapmış gibi hissedemedim. Tek hissettiğim şey acı ağrı oldu. İlk kez kucağıma aldığımda kaç gün geçmişti doğumun üstünden. Bu süreçte bebeği biberona alıştırdılar. Eve geldiğimde herkes emzir diye baskı yaptı. Eşim bile sırf ailesiyle aramda sorun oldu diye bana "emzirmeyi beceremiyorsun senden anne olmaz" dedi daha hastaneden eve geçmeden. Çocuk ne yaparsam yapayım memeyi reddetti. Bir ton stresin arasında süt sağmaya çalışırken sütüm iyice azaldı, bebeğe yetmez oldu. Mamaya geçtik çocuğu kabız etti. Tekrar emzirmeyi deneyim dedim göğüs ucu koruyucu ile tuttu ama bu sefer de göğsüm yanık gibi yara oldu, tahriş oldu. Ağlaya ağlaya emziriyorum şimdi canımın acısından. Ben ne yapayım Allah aşkına bi akıl verir misiniz? İyice depresyona girdim çocuk acıkmasın diye dua ediyorum beklerken 😭😭
Doğumdan sonra depresyona girdim. Tavsiye verir misiniz?
Cevapla