Hastanede ebelik için negatif dediler ama ben bütün belirtileri yaşıyorum, hamile olabilir miyim?

Anneler ve anne adayları lütfen yardımcı olun…
Adetimin üstünden 1’hafta geçti hala adet görmedim geçen ay beta test sonucum 0.6 ama bu ay daha çok kasık ağrım bel ağrım ve yaptığım testte silik çizgi nedeniyle gittiğim hastanede 2.3 negatif diyip yolladılar ama hala bazı belirtileri yaşıyorum sizce gebemiyimdir…?
Hastanede ebelik için negatif dediler ama ben bütün belirtileri yaşıyorum, hamile olabilir miyim?
Cevapla