AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
111Cevap
Doktora görün uygun görürse gerisi sana kalmış
Güler Sabancı'yı örnek alarak hayatını idame ettir.
çok geç değil tabiki. 38 yaşında yeni anne olmuş insanlar var çevremde olabilir yni
Dünyada en yaşlı doğum yapan kadın doğurduğunda 105 yaşındaydı. Geç değil.
Eğer ileride doğurmak istediğiniz çocuğun sağlık sorunlarından ve o dönemde annesiz bırakma düşüncesinden korkuyorsanız evlatlık alabilirsiniz. En azından dünyada olan bir çocuğun hayatı kurtulur.
Hayir gec kalmadin tabikide.. Umarim insallah hayirlisiyla olur.. 40dan sonra doguranlar var.. Benim komsu 44tu dogurdugunda
Geç değil. Babam bile 45 yaşında çocuk yapmış. Tabi onu 10-15 yıl önce tanımak isterdim ama 35 bence mükemmel.
Tam yaşı.. Daha erken neden çocuk yapılır anlamam.
Evliyseniz 3-5 yıl gibi bir süre daha imkanınız var gibi. Ama değilseniz evliliği vs. derken geç kalabilirsiniz.
Teyzem 41 yaşında doğum yaptı ikiz çocukları ve biri engelli ona muhtaç olmasına rağmen şimdi sapsarı minicik bir kızı oldu. Geç değil yaparsın ablam
Benim annem 39 yaşında doğurdu, su an herkes gec doğum yapıyor zaten. boş ver
Cesaret demek doğru olur olmaz bilemem bu ya da kadar olmalıydın demek gerek. Olur mu olur nasip desem çocuk sağlıklı olur mu? erkek değilsin sonuçta Tanrı da sizi yarattı bir şey diyemem.
Teyzem 42 yaşında doğum yaptı. Geç değil. Arkadaşımın annesi onu 50 yaşında doğurmuş.
İsteyen 20'sinde doğum yapar isteyen 35'inde Benim annem 38 yasında kardesime hamileydi.. Hiçbir geç degil umarim bebeğini sağlıkla kucagina alirsin 🤗
Peki kardeşler olarak sizin tepkiniz neydi? Benim annemde hamile bazen düşünüyorum bu yastan sonra abla olmayı sindirirmiyim diye
Ben ilkokula başlayınca anneme kardes istiyorum diye tutturdum abimde yine benle ayni tepkiyi gosterdi ben ve abim sonra iddiaya girdik kiz olacak erkek olacak diye sonucunda bir kiz kardesim var masallah
Bende kız istedim cinsiyeti yeni belli oldu bu erkek ve hayal kırıklığına biraz uğradım
Diğeride erkek oldu. Kız kardeş hiç sevemedim
Zaten diğer kız ben 4 yasımdayken doğdu bir şey anlamadım
isteyende 60 yaşinda doğum yapar
35 ten sonra tehlikeli canim ya hasta dogabilir
Yumurtluyorsan, her türlü olur geç falan değil benim annem beni o yaşta yapmış..
Suriyeli bi teyze tanıyorum maaş için 55inden sonra hamile oldu
Bence dhaa fazla geç kalma çocuk sahibi ol ama önce bir engel var mı doktora jinekologa görün. Yaş kadınlar için gecikince hamile kalması düşüyor onun icin
Dalga mı geçiyorsun 35 yaş nedir yahu 40-45 yaşında doğuranlar var
Hiçbir şey için geç değildir. Şu an sağlığın açısından müsaitsen doğru zaman şimdidir.
Hayır geç değil
Ben 37 yaşındayım hala dokuz doğuruyorum
Hayır geç değil. Ama ileri yaştan sonra çocukların ikiz olma olasılığı yüksek. 😊
Yok yaa kesinlikle gec degil millet 40-50 yasinda yapiyor bence enerjini ve dincligini hep ayakta tutarsan sorun olmaz
Vucudun fiziğin yerindeyse hala olabilir 35 son şansın olabilir
Neden cesaret edemiyorsun? Anne olmak çok güzel bir şeydir
evlenmek istiyorum biran once yaşım 30na geldi buradan olsa bile razıyım
Anneannemin komşusu olan kadın 50 yaşında doğurdu. Kadının torunlarının dayısı torunlardan küçük ahxhajcksm 😂😂😂
Ama iyi olur mu
Hayır canım sağlık sorunun yok ise neden geç olsun içinde kalmasın doğur gitsin hayırlısı olsun hakkında 😘🙏🏻
Geç tabii ki, yaş olmuş 35 çocuk doğacak büyüyecek okula gidecek yetişkin olacak derken sen belki de ömrün bitecek. Çok geç kalmışsın maalesef
şuanlık iyi ama ilerde çocugun ergenlik döneminde onun kafasına uyum saglamazsan çok kavga edersiniz ama inşallah olur
Sağlık sorunların çözüme ulaştıysa bence geç değil. Kendini hazır hissediyorsan çocuk sahibi olabilirsin.
Yengem 40 yaşında yeniden anne oldu. Sağlık sorunun varsa sıkıntı olabilir çocuk içinde ama yoksa problem olmayacaktır
Ben 22 yaşındayım kardeşim 3 annem 40 bence yaşı kendin belirlemelisin
Hayır tabiki insan ne zanan kndini olacaklara hazır hissederse olacaklar o zmn olur
Hayır asla Öyle düşünme abla anne olmanın yaşı yol ne güzel bir duygu bu
Bence doğur 35 yaşındada olsan annelik duygusunu yaşa evladın umudun olur hem
Hangi yaşta doguracaksiniz, 20 li yaşlar erken 30 lu yaşlar geç eee nolcak bu is
Soru sormak için mi soruyorsunuz, bu ne saçma bir soru ya. Gayet normal bir yaş çocuk için
Teyzem 37 yaşında doğurdu nasibinde varsa hiçbir şey için geç değil
Benim annemde geç doğum yaptı. Gayet ideal zamandasın.
18 yasindayken küçüğüm dersiniz,35 e geldiğinizde geç oldu dersiniz, bu kizlari anlamadim gitti...🤔
Yapmalısınız 45 yaşından sonra menopozun başlıyor
Normal bir yaş ama 40'dan sonra riskli olur olacaksa şimdi olsun
Bunun bir yaşı yok. 19-20 yaşındaki kızlarda anne olabiliyorsa 35 yaş neden olmasın?
Hiçbir şey için geç değil, en kısa zamanda çalışmalara başla, erteleme
Bende tam 35 te doğurdum☺️
Hayır geç değil
En ideal yaş bence çocuk için
Sen kac yasindasin
@Mertcan3404 22 niye sordun
nasıp olursa gec degıl
gec oldugunu soyleyemeyiz
kendinden eminsen gec degill
Allah hayırlısını versin
Hayır geç değil.
Gec değil
yap arkadaş sıkıntı yok
Bence normal geç diyenler aklını yemişler
Evli ise niyetlen anne olmaya
Yoo çok erken
Benim teyzem 41 de getirdi.
Hayir ideal yaş hiç bekleme devam et..
neden geç olsun oluyorsa geç değil