Sizin istediğiniz ama çocuğunuzun istemediği doğru bir hayatı mı yaşatırsınız, yoksa sizin istemediğiniz çocuğunuzun istediği yanlış bir hayat mı? Yani bu evlilik olur eğitim olur özel hayatı olur falan filan işte...

Anlatabildim sanırım 😊
Sizin istediğiniz ama çocuğunuzun istemediği doğru bir hayatı mı yaşatırsınız, yoksa sizin istemediğiniz çocuğunuzun istediği yanlış bir hayat mı? Yani bu evlilik olur eğitim olur özel hayatı olur falan filan işte...

Anlatabildim sanırım 😊
çocuğum 22-23 yaşından sonra artık benim hayatımda değildir. onun hayatıdır. onun özel hayatı manasında o yaşa kadar benim doğrularıma göre yaşar. ondan sonra da kendi kararına göre yaşar. evlilikte eğer 25 inden önce evlenecekse benim kararım, benim kararımı beğenmezse 25 ine kadar bekler ve kendi kararını verir
Güzel bakış açısı
ben o yaşa kadar yoğurduğum için o yaştan sonra alacağı karar bana paralel olur. olmasa da gönül koymam. hele ki bi kız çocuğu, istemediğim adamla evlenirse ona derim ki, boşanma kararı verirsen kapım daima açık. kaçsa bile bunu derim. nice kadınlar aileleri reddettikleri için boşanamıyor. gidecek yeri yok.
Haklısın bazı aile yapıları öyle maalesef
sen bir anne misin?
Değilim daha
anne olursan peki senin düşüncen nedir?
Bilmem işte o yüzden sordum yaşamadan bilemem ki
benim tavsiyeme kulak ver sen yine de. zor iş yaa evlat yetiştirmek
Umarım tatmak nasip olur o duyguyu 😊
olur sırasıyla her şey :)) ne kadarlık evlilik
2 yıllık
yaş daha küçükse bi süre daha anne olmana var :))
Aynen aynen daha var
evliliğinde huzur diliyorum
Teşekkür ederim 😊
Ne olursa olsun, ne karar alırsa alsın yanında olurum.
Yanlış bir şey yaparsa da izin vermem.
Sırf o istiyor diye körü körüne onu ateşe atmam.
Bazıları şey diyor; Yok benim hayatım, yok kimse karışmaaz falan filan.
Hiç kusura bakmasın öyle Bi karışırım ki aklı şaşar.
Sonuçta yine düştüğü zaman ben onu kaldıracağım.
Muhtemelen bende böyle bi ebeveyn olurdum
Çokkk güzel olursun 😊
Bi gün nasip olursa inşallah 😊
Çocuğumun kendi kararları olsun isterim. kendi sevdiğim değil çocuğumun istediği hayat önemli bazen hata yapmazlarsa doğruyu öğrenemeyebilirler
Doğru aslında
Çocuğumun bile bile mutsuz olacağı o bir hayat yaşamasını istemem ve bunu uygun bir dille anlatıp ikna etmek isterim.. Çocuklarım kıymetlilerim..
Haklısın 😊
Kesinlikle 😊
Eig görüş için teşekkür ederim..
Rica ederim
Cevap
6Cevap
Seçimlerinde geri dönülmez noktaya gitmediği sürece müdahale etmem. Her insanın doğrusu ve yanlışı kendi yaşadıkları ile belirleniyor.
Öyle evet yaşama şansımız olurda göreceğiz bakalım 🤷♀️
Benim istemeyip çocuğumun istedigi yanlış hayatı yaşatırım
Nedenini sormadın ama ben açıklayım hayatın doğrularını yanlışlarını kendisi yaşasın kendisi görsün yeri gelsin üzülsün yeri gelsin dünyanın en mutlu insanı olsun bu sayede daha güçlü birisi olacağına inanıyorum
Ya yanlışı yaptığı zaman doğruları görecek kadar olgun değilse
Tamamen kendisine bırakmam elbette bazı konularda devreye girerim 😃
Hımm doğru söylüyorsun
Gonlum onun zarar gormeyecegi bir secim yapmasi, ancak bu bir is ise o isle memnun olacaksa karismak bana dusmez diye dusunuyorum.
Bilemeyiz ki bizde mutsuz olup olamayacağını
Erkek çocuk ise kabul ederim ama kızsa etmem.
Anladik. anladik.
Tabiki cocugun. mutlu olacagi hayat. Ben mudahale ederim. Hangi bilincli anne baba cocugunu bile bile atese atar
çocuğum benim inancım neyse ondan olmalı benim istediğim hayatı seçmeli başkasına asla izin vermem zaten cocukluktan beri öyle yetiştiririm. benim inancım ailemden farklı onlara söylemedim ama ben çocugumu konustururdum
Kimse cocuguna yqnois bi hayati yasatmak istemez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?