Sma hastası çocuklara bağış yapmayi mantıklı bulmuyorum siz bu çocuklara destek vermeyi mantıklı buluyor musunuz?

Bana ister vicdansız deyin ister duygusuz deyin ama gerçekçi olmak her zaman daha önemlidir. SMA Hastası çocuklar için alınmak istenen ilaç 2 milyon dolar ve iyileşme ihtimali yok bu hastalığın o ilaç sadece ölümü yavaşlatıyor ve çektikleri acıyı arttırıyor. Diyelim 1 sma hastası çocuk için 2 milyon dolar harcanacak ve o çocuk er ya da geç ölecek ama ya yoksulluktan , açlıktan ölen çocuklar o parayla hayatta kalacak kanser hastası çocuklar ve daha bir çok hastalığa sahip çocukların iyileşme ihtimali çok yüksek 2 milyon dolarla binlerce çocuğun hayatini kurtarmak varken neden 1 tane çocuğun ölümünü uzatıp daha fazla acı çektirelim.
Videlolar izliyorum kadının 2 sma hastası çocuğu var ve mezarlıktan yayın yaparım ilk çocuğunun da sma dan olduğunu söylüyor yani diğer çocukların hasta olacağını bile bile doğurmuş neden bir ailenin cahilliği için 4 milyon dolar ödensin zaten ölecek olacak 2 çocuk için hemde Deseler ki 1 milyon doların varKurtulma ihtimali olmayan bir çocuğu mu kurtarmak istersinYoksa yaşama ihtimali yüksek olan 100 bin çocuğu mu? Hepimiz 100 bin çocuğu kurtarmak isteyeceğiz elbette
Güncellemeler
+1 yıl
youtu.be/.../Fjts_2vFaGsSma hakinda gerçekler alın size vidyo
Sma hastası çocuklara bağış yapmayi mantıklı bulmuyorum siz bu çocuklara destek vermeyi mantıklı buluyor musunuz?
Cevapla