Eşim çocuğumuzun yaşını hala ay olarak söylüyor ama çocuk 4 yaşında?

Selamlar herkese, sorum başlıkta. Çocuğumuz 4 yaşında 2018 Haziran doğumlu yani 4 yaşını doldurdu. Ama eşim hala yaşı sorulduğunda 49 aylık diyo. 4 aylık bebek değil bu 4 yaşında, kreşe gidiyo hala niye aylık söylüyo anlamıyorum, 18 yaşına kadar devam mı edecek bu böyle büyüdüğünü mü kabullenemiyo sizce ne yapayım

Eşim çocuğumuzun yaşını hala ay olarak söylüyor ama çocuk 4 yaşında?
Cevapla