Kocam 4 yaşındaki çocuğumuzun 4 yaşında olduğunu unutuyor bazen, neden böyle oluyor?

4 yaşındaki çocuğun yaptığı şeyleri ciddiye alıp kızıyor çocuk sehpadan yanlışlıkla su bardağını düşürüp suyu döküyor "sen harbi aptalsın bi işi de batırma ne mal insansın ya" diyor. Çocuk dışarda koşarken düşünce ağladığı zaman da "ağlama oğlum grizekali mısın ben mi düşürdüm seni düşmeseydin beyinsiz" gibi şeyler diyor. Çocuk bir şeyde ısrar edince iteliyor veya yakasından tutup tehdit ediyor. Hayır dediysem hayır, zırlayıp durma olmayan beynini uçururum senin gibi şeyler diyor çocuğa. Sadece 4 yaşında olan bi çocuğa karşı sürekli bi hakaret etme, aşağılama, sanki büyük bir bireymiş gibi yargılama var kocamda. Normal bi insan çocuğa hatalarını tatlı bi dille anlatır, bu şekilde değil. Bebeğimin psikolojisinin bozulmasından korkuyorum. Onunla bu konu yüzünden çok tartıştık ama düzelmedi. Çocuğumuz olmadan önce bana karşı böyle şeyler asla demezdi gayet kibar bi adamdı ama babalık nedense ona hiç yakışmadı çoj üzülüyorum napmalıyım çaresizim her gün çocuğuma üzülüp gizli gizli ağlıyorum.
Kocam 4 yaşındaki çocuğumuzun 4 yaşında olduğunu unutuyor bazen, neden böyle oluyor?
Cevapla