Annenizi mi Daha Çok Seviyorsunuz Babanızı mı?

Çocukluğumuzun korkulu rüyalarından birisidir bu soru. Bir de anne ve babamızın yanında sorulduysa...

Genellikle aile büyükleri tarafından sorulan bir sorudur.
Genellikle aile büyükleri tarafından sorulan bir sorudur.

Net bir cevap gelmediği zaman da herkesin "İkisinden birini daha çok seviyorsundur illa ki.." diyerek bir baskı ortamı oluşturması da muhtemeldir.

"Eşit seviyoruz" dedik ya kardeşim!!
"Eşit seviyoruz" dedik ya kardeşim!!

Şimdi bu soruyu soranlara bu kadar laf ettikten sonra... Benim de size bir sorum var. Çok tipik bir soru bu. Annenizi mi daha çok seviyorsunuz babanızı mı?

Yorumlarda sövmek yok arkadaşlar...

Güncellemeler
+1 yıl
Bugün de yorumdakilere yakıyoruz🚬🚬
Annenizi mi Daha Çok Seviyorsunuz Babanızı mı?
Cevapla