Anneni mi daha çok seviyorsun yoksa babanı mı?

🤪🥰🤍🖤
🤪🥰🤍🖤
Elbette ayrım yapmıyorum. Biriyle konuşmuyorum, diğeriyle sürekli beraberim... Allah ikisini de başımdan eksik etmesin. Senin de tabiki ☺ Ama anneme daha çok kıyamıyorum. Yoksa ikisinin de hakki ödenmez...
Senin cevabın nedir KS can?
Güncellemeler
+1 yıl
Anneni mi daha çok seviyorsun yoksa babanı mı?
Cevapla